تا توانی دلی به دست آور

درحرف زدنمون مواظب باشیم ، به حرف هایی که میخواد از دهانمون بیرون بیاد خوب فکر کنیم 

شاید یه کلمه یا یه جمله ساده ی ما یه آدم دلشکسته رو دلشکسته تر کنه شاید نمکی باشه 

بر زخم یه بینوایی که روحش پر از زخم و جراحته شاید... 

+ پیشمونی خیلی وقتا سودی نداره !!!


در نیل غم فتاد و سپهرش به طنز گفت 

الان َ قَد نَدَمتَ وَ لاینفَع ُ نَدَم ... 

۱۴:۲۷
زهـرا ...
۰۹ آبان ۹۴ , ۱۴:۴۲
و بعدش پشیمونی شاید نتونه درستش کنه ...

پاسخ :

پیشمونی دیگه سودی نداره دیگه !!! 
سوفی ...
۰۹ آبان ۹۴ , ۲۰:۱۷
آره دیگه حرف زده شده مثل روغنی ریخته شده ست...نمیشه جمعش کرد...هرچی هم عذرخواهی کنی بازم اثر خودشو گذاشته ...

پاسخ :

دقیقا مثل روغن ریخته اس مخصوصا اگه باعث دل شکستن بشه یه ضرب المثل لری میگه : سرم رو بشکن دلم رو نشکن:(  
والا..‌.
پلاک هفت
۰۹ آبان ۹۴ , ۲۱:۴۲
همین حرفو من روزی هزاربار به یکی از نزدیکانِ گرامم میگم، ولی کو گوشِ شنوا..!

پاسخ :

هعی...لوله گاز
کو گوش شنوا...؟!
مهتاب
۱۰ آبان ۹۴ , ۱۵:۳۳
بلههه حال این روزهای ما هم چندان بی ارتباط با پست شما نیس
کاش قبل حرفاشونو و کاراشون یکم فک کنن ببین دارن ک چطور دل ادما رو تکه تکه میکنن من خودم ب هیچ وجه این خاطراتی ک از اونا بجا میمونه رو فراموش نمیکنم

پاسخ :

عیب نداره بزرگ میشین یادتون میره :دی 

والا... 
Bahar Alone
۲۳ مهر ۹۵ , ۰۹:۱۵
یه بار تجربه کردم طرف یه ایه قران برام خوند..تا الان مواظبم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan