شهید گمنام

ادارمون چند روزهه مهمون دوتا عزیز تازه از سفر برگشته است عزیزایی که در زمین گمنام هستن 

ولی در آسمون مثل ستاره می درخشند عزیزایی که فرشتگان آسمونی به دور اون ها طواف می کنند 

و از نور اونا تبرک می گیریند و راه عروج به درگاه ملکوت رو با نو ر اونا پیدا می کنند . 

دیروز سعادت با من یار بود و دقایقی با این شهدا خلوت کردم سرم رو گذاشتم نزدیک سرشون 

صورتم رو مالیدم روی تابوت سه رنگ سرخ و سفید و سبزشون و باهاشون حرف زدم

و امروز تصمیم گرفتم با گرفتن این عکس شما رو هم در این حس عرفانی سهیم کنم 

هرچند می دونم مطمئنا کلی به این تنهایی من با این عزیزان غبطه خواهید خورد :) 

۱۹:۲۹
زهـرا ...
۰۷ آبان ۹۴ , ۱۹:۳۲
خوش به سعادتتون ...
خیلی وقته بهشون سر نزدم :(

پاسخ :

خیلی ممنون :) 
ان شالله این توفیق شامل حال همه بشه. 
زهـرا ...
۰۷ آبان ۹۴ , ۱۹:۳۵
چه خوب که دوباره قالب سفید شد.
چشام در شرف کور شدن بودا :/

پاسخ :

سیاه پوش محرم بود هرچند هنوز تمو نشده !!!
پلاک هفت
۰۷ آبان ۹۴ , ۱۹:۴۱
خوش به سعادتتون والا..
یه حالی میشه ادم..

پاسخ :

جات خالی خیلی حس غریبی به آدم دست میده !!!
. zizigolu
۰۸ آبان ۹۴ , ۱۲:۵۱
تابستون توی شهر ما هم شهدای غواصو آوردن
هم استقبالشون رفتم هم خاکسپاریشون
اتفاقا منم سرمو چند دقیقه ای روی تابوتشون گذاشتم و باهاشون درد و دل کردم...
چه حالی بود....

پاسخ :

خیلی حال خوبی داره مخصوصا اینکه تنها باشی مثل من :) 
Bahar Alone
۲۳ مهر ۹۵ , ۰۹:۰۸
کجا مگه کار میکنید که شهید میارن؟!
+شانس داری عمو جون:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan