دریوری های شاعرانه

بعضی وقتا هم به جای شعر،معر میگم اونم از نوع طنز : 


دل بی تو تمنای کسی غیر خدا کرد 

ای بر پدر عاشق بی حوصله ما 


بوسه بر هر درد بی درمان دواست 

آب خنک ایضا دوای اعصاب شماست :دی 


یک دمی با نشستی خانه بوی بد گرفت 
باز هم ترشی سیرت حالمان را گرفت . 


والا... 
۲۳:۱۲
کوثر بانو
۱۶ مهر ۹۴ , ۲۳:۲۰
دقت کردید وقتی خورشید غروب میکنه
حس شعر گفتن شما طلوع میکنه؟
چرا با همه چی در جنگید؟
با طبیعت آشتی کنیم!!
+والا

پاسخ :

نه ربطی به غروب خورشید نداره اینا رو قبلا گفته بودم آرشیوی هستن :) 

اون آشتی با طبیعت هم کار شامپو پرژکه نکنه شما نماینده شرکتش هستین :دی 
کوثر بانو
۱۶ مهر ۹۴ , ۲۳:۳۵
پرژک؟
فکر میکردم تبلیغ صحته!
یعنی این همه مدت بیخود پول میگرفتم ازشون؟
میبینم 2 هفتس خواب میبینما
نگو این پوله حلال نبوده!

پاسخ :

اره شایدم صحت بود دقیق یادم نیست مهم پولیه که از تبلیغ درمیاد :))) 

والا... 
زهـرا ...
۱۶ مهر ۹۴ , ۲۳:۳۵
جالب بودنا !!

پاسخ :

مچکرم:) 
کوثر بانو
۱۶ مهر ۹۴ , ۲۳:۴۶
بیلیتمونو که زدین
پول بازار یابیم نمیتونین بمون نمیبینین

پاسخ :

بلیط من زدم ؟! 

میگم غذای توهم زایی چیزی احیانا مصرف نکردین ؟! 

بلیط برا من بودا نه شما 

من چیکار به بازاریابی شما دارم ؟! 

والا... 
. zizigolu
۱۷ مهر ۹۴ , ۰۰:۰۶
من حاضرم یکی ازون 4تا بلیطو داشته باشما! گفتم داوطلبانه اعلام کرده باشم!
هی میگم چوب خدا صدا نداره...بیا! منو مسخره کردین سرتون اومد؛ معر گفتین!

اللهم اشفع کل شاعر تولوخدا
. zizigolu
۱۷ مهر ۹۴ , ۰۰:۱۶
من حاضرم یکی ازون 4تا بلیطو داشته باشما! گفتم داوطلبانه اعلام کرده باشم!
هی میگم چوب خدا صدا نداره...بیا! منو مسخره کردین سرتون اومد؛ معر گفتین!

اللهم اشفع کل شاعر تولوخدا

پاسخ :

خیلی ها آرزوشونه از اون بلیط ها داشته باشن و صد البته آرزو بر جوانان عیب نیست :دی 

معر هم کم هنری نیست :))) 

والا... 
کوثر بانو
۱۷ مهر ۹۴ , ۰۰:۱۶
خدا میدونه چه وعده وعیدی به اون نامه رسونای خدا دادین
مفت و مثل بیلیطامو کش رفتین
والا بوخودا!

پاسخ :

بنده هرگونه ارتباط با بند پ رو تکذیب می کنم . 
والا... 
. zizigolu
۱۷ مهر ۹۴ , ۰۰:۵۵
معنی جواب کامنت کوثر بانو چیست؟
مثلا غلط دستوری هم نمیگیرم که دوبار "بنده "نوشتین و دوبار" میکنم!"

پاسخ :

خخخخخخ 

عجب سوتی دادما ذهنم خیلی مشغوله حواسم جمع نیست :) 


زهـرا ...
۱۷ مهر ۹۴ , ۰۱:۲۱
گاهی معر خیلی بهتر از شعره ...
مث اینا
میخندونن آدمو :)

پاسخ :

:)))))))
yasna sadat
۱۷ مهر ۹۴ , ۱۴:۴۴
خیلی خوووب بود ممنون از معر زیباتون

پاسخ :

مچکرم :)
x7
۱۷ مهر ۹۴ , ۲۲:۵۶
پیدا شد بلیطا؟؟...من میخوام بیاما :d

پاسخ :

نه پیدا نشده:/ 
مگه قیمت بلیطش چقدره که چشم دوختین به چند تا بلیط ناقابل من:))))) 
والا... 
x7
۱۸ مهر ۹۴ , ۱۷:۱۶
به نظر میرسه که پیدا شده :d
قیمت که مهم نیست...تنهایی خوش نمیگذره... :((

پاسخ :

عجب  :))))) 

خب با دوستان و خانواده مشرف بشید :) 

لیلا هستم
۱۸ مهر ۹۴ , ۱۹:۱۰
شعر خوندم
یاد شعر افتادم
چند بار سعی بر چاپ اشعار داشتم
مثل همیشه
نشد
.

پاسخ :

به تلاشتون ادامه بدین یا موفق میشید یا لاقل پیش وجدان خودتون خیالتون راحت میشه.
Bahar Alone
۲۳ مهر ۹۵ , ۰۸:۵۶
اولا که شامپو پرژکه دوما نمیگه اشتی کن میگه:به طبیعت سلامی دوباره باید کرد!!این دوباره ش مهمه!!! (خطاب به کوثر بانو)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan