حنجره طلایی :دی


مواقعی که تنهام می زنم زیر آواز ...

فقط حیف که یه استودیو نیست این استعداد منو کشف کنه 

دارم حیف میشم :(((

 والا... 

پ.ن: صدای من بدون افکت ضبط شده با رکوردر گوشی !!!


به سوی تو دریافت

۲۲:۵۳
x7
۰۳ شهریور ۹۴ , ۰۰:۱۲
چه خووب بود...
اینجا چرا شکلک نداره اخه!!

پاسخ :

مچکرم :) 

بالاخره هر سیستمی یه نقطه ضعفی داره :(

والا... 
. zizigolu
۰۳ شهریور ۹۴ , ۰۰:۳۷
اومدم منم شعر بذارم دیدم پست حذف شده!
ولی من کاری به کسی ندارم!
.
.
تو بچه گانه عبوسی تو ناشیانه بدی
همین قَدَر که بلد نیستی فقط بلدی
.
تو می رسی به من و محو میشوم هر بار
که صفر می شود از ضرب با تو هر عددی...
.
به چشمهای قشنگت بگو حلال کنند
اگر که دیده ای و دیده اند خوب و بدی
.

پاسخ :

مهدی فرجی؟!
. zizigolu
۰۳ شهریور ۹۴ , ۰۰:۴۱
یه جورایی ...شبیه صدای یه سرباز غمگین!

پاسخ :

صدای یه شاعر تنها :(
. zizigolu
۰۳ شهریور ۹۴ , ۱۲:۵۸
بله مهدی فرجی

پاسخ :

 خوبه☺
یک به اصطلاح نویسنده
۰۳ شهریور ۹۴ , ۲۲:۲۸
صداتون به تصویر نمیخوره ،من فکر کردم اول اشتباه دانلود کردم :)
حاجی شما چرا شعرای خودتونو دکلمه نمیکنید ؟!؟صداتون مناسبه همین کاره که!

پاسخ :

خخخخخ
معمولا صدای آواز یه شخص با صدای حرف زدنش یکی نیست 
اتفاقا چند تا از شعرامو دکلمه کردم اگه عمری باقی بود میذارم مخاطبان هم گوش بدن.  
عاشق بارون...
۱۰ شهریور ۹۴ , ۱۵:۰۲
:)
سلام.

پاسخ :

علیکم السلام :)
تو تو
۱۲ مهر ۹۴ , ۲۰:۱۴
سلام
چقد قشنگ خوندین

پاسخ :

سلام 

ممنون گوشتون قشنگ شنیده :))) 

والا... 
لیلا هستم
۱۴ مهر ۹۴ , ۱۶:۳۸
یکم سلفژ کار کن :)

پاسخ :

سرفه ؟! :دی 

چی هست این سلفژ که میگید ؟! 
لیلا هستم
۱۵ مهر ۹۴ , ۱۶:۱۳
+سرفه با سلفژ یکیه ب نظرت ؟ :|

سلفژ در بیان ساده ب معنی نت خوانیه .
ینی بتونی صدای نت رو با صدای خودت یکی کنی
نت سی , موقع گفتن
باید صدای نت ثابت سی رو بده

بیشتر این خواننده هایی که صداش به نظرت خیلی خوبه و دل نشینه , فقط سلفژ کار کرده . صداشون خیلی عادیه

نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یانه:)

پاسخ :

طنز زیر آسمان شهر رو یادتون میاد ؟!

بهروز خالی بند میخواست خواننده بشه برادرزنش بهش گفت سلفژ بعد بهروز شروع کرد سرفه زدن 
و... ادامه ماجرا به یاد اون طنز اینو گفتم :دی 

یه چیزایی دست گیرم شد هرچند قبل از شما قبلا هم تحقیقکی در مورد سلفژ کردم 
 و به این نتیجه رسیدم که اینی که شما گفتید احتیاج به استاد و کلاس داره !!!
اَسی بولیده
۱۷ بهمن ۹۴ , ۰۱:۱۰
من امشب به یه کشف جدید دست زدم!!!
و اون اینه که شما رو بعد از گذشت 4 ماه پیدا کردم!!!
4 ماه پیش اتفاقی اومدم وب شما و این فایل شما و اون فایل دکلمه ی شعر خودتون و دانلود کردم، بعد دیگه آدرس وبتون و گم کردم! یعنی یادم رفت تو چ وبی اومده بودم! اون موقع خودم وبلاگ نداشتم و فقط خواننده بودم
دیشب یاد این دوتا فایل توی کامپیوتر افتادم! با خودم گفتم اینا مال کدوم وب بودن؟؟
امشب فابلا رو گوش دادم و شک کردم که صدای شما باشه! با صدای شما تطبیق دادم و دیدم درسته! تاریخ فابل و چک کردم و از آرشیو رسیدم به اینجا!
خیلی برام جالب بود :)

پاسخ :

عجب کشف بزرگی :)))))))))))) 

نمی دونم با این جایزه نوبل چیکار می کنن ؟! :دی 

والا...
Bahar Alone
۲۳ مهر ۹۵ , ۰۸:۲۳
تو ثانیه۱۱و۳۲ دستتو اوردی جلو صورتت چون صدات یه جوری شده..درس حدس زدم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan