دیالوگ های من و سعید 1

سعید: چرا ازدواج نمی کنی ؟ 

من : ها ؟!

سعید : میگم چرا متاهل نمیشی ؟

من : ها؟! 

سعید : میگم چرا زن نمی گیری ؟ 

من : ها ؟!

سعید : ها و کوفت و زهر مار ****** (سانسور شد) 

من : خب چرا بگیرم ؟ 

سعید: تا از تنهایی در بیای 

من : خب نمی خوام از تنهایی دربیارم 

سعید : خدا شفات بده 

من :)))) 

سعید :||| 

۲۰:۵۶
پلاک هفت
۰۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۰۲
همانا خدا شفات بده..:دی

پاسخ :

الهی آمین :)))))))))
gandom baanoo
۰۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۰۵
راس میگه خوب، زن بگیر... من عروسی دوست دارم :)
تو هم دچار درد کپی شدی آیا؟!!! :)

پاسخ :

خو قرار نیست چون بقیه عروسی دوست دارن دختر مردمو بدبخت کنم :)))))) 
والا... 

آره متاسفانه متوجه شدم مطالبمو دارن می دزدن !!! 
نیلوفر
۰۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
درود
وبلاگ مفیدی دارید
ممنون از مطالب مفیدتون
به منم سر بزنید
در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.
موفق و تندرست باشید
*******************

پاسخ :

شات آپ دوست عزیز :) 
gandom baanoo
۰۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۸
واسه ما هم همینه، هم قضیه کپی، هم قضیه تعداد افراد آنلاین!!!!
مثلا زده تعداد نفراتی که امروز بازدید کردن 100 نفر، بعد تعداد کامنت 15 تا!!!!
یا به قول تو افراد آنلاین!!! آدم همش منتظر که یکی یه چی بگه... اما دریغ!!!!!

پاسخ :

هعی لوله گاز :((( 
gandom baanoo
۰۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۹
بابا عروسی کنید... بدبخت کدومه... از خداشونم باشه شوهر شاعر گیرشون بیاد!!! :) والا!! :)

پاسخ :

خخخخخخخخخ

خیلی خندیدم به این کامنت :))))) 


gandom baanoo
۰۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۲۴
هدف همینه اصن :)))
همیشه شاد باشید :)

پاسخ :

خدا خیرتون بده ممنونم :) 
ghazaleh ...
۰۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۲
ظلمه واقعا

میتونید شکایت کنید حال طرفو بگیرید

پاسخ :

به کی شکایت کنم ؟ 

سعدی می گه : 

از دشمنان برند شکایت به دوستان 
چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم ؟!
ghazaleh ...
۰۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۴۱
سعدی قشنگ گفته

اما اگه موردی دیدید که از نوشته ها یا شعرمتعلق به شما سو استفاده کرده از طریق مراجع قضایی قابل پیگیریه
به این چیزا اهمیت میدن و بررسی میکنن

پاسخ :

بعید می دونم نهادی باشه که پیگر سرقت مطالب یه وبلاگ باشه 
حتی اگه باشه هم الکیه باور نکنید...!!!
یه هاتف
۰۹ آذر ۹۴ , ۲۲:۳۰
اولا سلام
دوما چه انتظاری دارید ... ماشالا دزد های مجازی خیلی زیاد شدند .. آبرو که سهله .. اونقدر مدعی هم هستند که می گن شما کپی کرده اید :))
سوما وبتون رو خیلی خیلی دوست داشتم ...
و چهارما ... ما ایرانی ها مردمی بسیار تنبل هستیم .. (در باب ندادن نظر عرض کردم)
و پنجما ... امم .. چیزی به ذهنم نمی رسه ...
آها .. ششما ... من جای شما بودم به آن کامنت تبلیغاتی فحش بدتر از شات آپ می دادم .. البته من شخصا به وبسایتشون میرم و از بخش تماس با ما باهاشون تسویه حساب می کنم :))))
اینم یک راهه ... باز هم بهتون سر میزنم .. در واقع باز هم مزاحمتون میشم..
مانا باشید :)

پاسخ :

سلام برادر( از عکس پروفایلت مشخصه که برادری) 
دوم انتظار ندارم غرض سقلمه ای بیش نبود!!!
سوم لطف داری داداش :* 
چهارم تنبل خودتی :دی 
پنجم جای خالی میذاشتی خودم پرش میکردم 
ششم همون بسش بود حیف فحش نیست به این بندگاه خدا بدی فحشه ناراحت میشه اصن :))) 
هفتم یادت رفت باشه منتظرم سر بزنی اگه نیای خودت می دونیا مرد و قولش :دی 
توام دارا باشی. 
والا... 
زهـرا ...
۰۹ آذر ۹۴ , ۲۳:۲۷
عـــه خب حیفه این شعرا بی مخاطب باقی بمونن که :/
یه فکری به حالشون بکنین :)

و جوابتون به آن دوست عزیز :)
شات آپ :دی
:)))))))

پاسخ :

مخاطب دارن حتی بعضیاشون حتی مخاطب خاص دارن :)))) 
والا... 

+ همه استقبال کردن از اون جواب مثل اینکه 
اونم البته بداهه بود :دی 
من (^_^)
۱۰ آذر ۹۴ , ۰۲:۰۹
گاهیم در برابر این سوال اینجوری جواب میدیم که:
ما: فعلا از زندگی لذت ببریم...
زندگی: من نیستم...
زنده گی: من در خدمتم...

خلاصه موافقم، هرکی باید قبلش بتونه از زندگیش رضایت داشته باشه تا به فکر یکی دیگه باشه، مگه اینکه واقعا بدونن که دو تای ناراضی میتونن باهم به رضایت نزدیک بشن :)

راستی از کپی شدن متنها ناراحت نباشین، درسته که بلاگ این قابلیت فهمیدن رو برای ما گذاشته، ولی فقط اعصاب خوردیش گاهی برای ما می مونه...در کل چیز به دردبخوری نیست...

پاسخ :

مهم رضایت از زندگی و خوده باقش کشک گوسفندیه کیلویی 30 تومن حداکثر :))))

والا... 

اعصابم خورد نمیشه تلافی می کنم براش :دی 
کوثر بانو
۱۰ آذر ۹۴ , ۱۴:۱۴
حالتون خوبه؟
اون ورا هوا آفتابیه؟
همچنان اعصاب درسد درمانتان آرزوست؟
یا میتونیم کامنت بذاریم و فش نخوریم؟

پاسخ :

من کی در جواب کامنت به کسی فحش دادم ؟! ( البته کامنت غیر تبلیغاتی)

ها؟؟؟

24 ساعت وقت داری جواب بدی و گرنه هر چی دیدی از چشم خودت دیدی :دی 

والا... 
سعید
۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۱:۰۲
خدا صبرم بدهههه!

پاسخ :

الهی آمین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan