کاشکی پر ستاره میکردی شبامو...


با تو بهترین دقیقه هارو دارم
جز تماشای چشات کاری ندارم


کاشکی دریای نگات برای من بود
عطر خوشبوی تو در هوای من بود


اگه تنهامو کسی دوروبرم نیست
واسه اینه فکری جز تو در سرم نیست


با تو میشه زندگی کردن و فهمید
میشه روی گل خوشبختی و بوسید


کاشکی این دقیقه ها همیشگی بود 
این دقیقه ها تمام زندگیم بود


کاشکی پلکات راه چشماتو نمی بست 
آخه چشمای تو دیوونه کنندست


از تو گل میکنه خنده رو لبامو
کاشکی پر ستاره میکردی شبامو


تا تو میری دل کوچیکم میگیره
روی خشکی لبم خنده میمیره


وقتی هستی زندگی برام بهشته
کاشکی تنهام نمیذاشتی ای فرشته


کاشکی این حسرتو از دلم می بردی
یه بارم برای من غصه میخوردی


من به جز این لحظه ها چیزی ندارم
من خزونم که فقط با تو بهارم


توی این دقیقه ها بخند کنارم
که به جز این لحظه ها چیزی ندارم


کاشکی این دقیقه ها همیشگی بود 
این دقیقه ها تمام زندگیم بود


کاشکی پلکات راه چشماتو نمی بست 
آخه چشمای تو دیوونه کنندست


از تو گل میکنه خنده رو لبامون
کاشکی پر ستاره میکردی شبامو


تا تو میری دل کوچیکم میگیره
روی خشکی لبم خنده میمیره 

"مهدی جهانی"

 


دریافت

 

۱۴:۵۱
ghazaleh ...
۱۴ شهریور ۹۵ , ۱۴:۵۴
وای این خیلی خووووووووووبهـ خیلییییییی ...

پاسخ :

قابلی نداره ، یکم غمیگنه :)
پسر رویایی
۱۴ شهریور ۹۵ , ۱۴:۵۶
بسیارزیبامیباشد.

پاسخ :

مچکرم:)
بیست و دو
۱۴ شهریور ۹۵ , ۱۵:۰۶
شعره بهم نچسبید!:/

پاسخ :

اشکال از چسبیه که استفاده می کنید :دی 

والا... 
mali chek
۱۴ شهریور ۹۵ , ۱۵:۳۰
چه قشنگ بود

ممنون :)

پاسخ :

گوشاتون قشنگ میشنوه :دی 

والا... 
Lady cyan ※※
۱۴ شهریور ۹۵ , ۱۵:۳۶
^_______^
عالی بود

پاسخ :

مچکرم ^_____^
Roghaiyeh ..+
۱۴ شهریور ۹۵ , ۱۶:۱۷
این نشد یکی دیگه چیزی که همه میگن ماهم قبول داریم :)))))))))

پاسخ :

چی شده ؟!  متوجه نشدم منظورتون نشدم:|
علی یاد
۱۴ شهریور ۹۵ , ۱۷:۲۰
شعر قشنگیه
حس خوبی داره

پاسخ :

آفرین به ذوق و سلیقت :دی 
shina ...
۱۴ شهریور ۹۵ , ۱۸:۴۸
مهدی جهانی!!!! همون که آهنگ تو خیس شده موهات رو میخونه؟؟؟؟؟ آهنگ خیلی قشنگیه شکست عشقی خوردیم رفت!!!!

پاسخ :

اینی که میگین رو نشنیدم ، تازه با مهدی جهانی آشنا شدم :) 

خیلی رمانیتکه شعراش و... 
b lue
۱۴ شهریور ۹۵ , ۱۸:۵۹
چقد خوب که «دریافت» آهنگ رو گذاشتید :)
بعضی بلاگرها آهنگ میزارن نمیتونم دان کنم :|

پاسخ :

اگه رو همون پلیری که گذاشتن کلیک راست کنید یه گزینه داره به نام سیو از ... با اون می تونید سیو کنید 
آهنگ مورد نظرتون رو :) 
yasna sadat
۱۴ شهریور ۹۵ , ۱۹:۰۳
لایک قشنگه..

پاسخ :

آفرین بر شما :) 
من :)
۱۴ شهریور ۹۵ , ۲۰:۵۳
هیچ وقت صدا و متن حرفاشو درک نکردم:|

پاسخ :

مهم نیست :دی 

:))))))

والا... 
آبان دخت ...
۱۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۲۱
آخ آخ...مهدی جهانی خیلی عالیه...

پاسخ :

خیلی :))
حمید
۲۳ فروردين ۹۶ , ۱۲:۲۰
خیلی زیبا

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan