خواب های تخیلی

بعضی وقتا خواب های قشنگی که می بینم رو می نویسم که یادم بمونه مثل این:

امروز یه خواب خیلی عجیب دیدم یکی از زیبا ترین خوابهایی بود که دیده بودم 
خواب دیدم تو یه جاده ای که اطرافش همش سبزی و درختای خیلی زیبا بود راه میرم  انگار رو هوا راه میرفتم سرعتم هم یکم زیاد بود،انگار که یه فیلم که در مورد طبیعت زیبای شماله رو داری با سرعت بالا نگاه میکنی با این تفاوت که خودم تو فیلم بودم و یه نسیم ملایم همراه عطر گل های بهاری به صورتم می خورد...اینقدر رفتم تا تقریبا به انتها اون بهشت رسیدم 
شاخه های بوته های گل های به هم پیچیده و بدون گل که مثل سیم خاردار بودن جلوی راهم رو گرفتن بعدش به یه دریاچه رسیدم میخواستم ازش بگذرم دیدم مثل باتلاقه و پر از مارهای سمی و تمساح آبش هم سبزرنگ بود .تو باتلاق یه تعداد لاک پشت غول پیکر بودن البته لاک پشت های مهربونی بودن یکیشون به سمتم اومد بهم گفت سوار پشت من شو تا از دریاچه بگذرونمت گفتم که عجله دارم میخوام زودتر برم گفت من سریع شنا می کنم قبول کردم سوار شدم حرکت کرد یه دور دریاچه رو زد یه تمساح بهمون حمله کرد از دستش فرار کردیم اصلا استرس نداشتم به حرکتمون ادامه دادیم یه دفعه با صدای همخونه ایم از خواب پریدم ...

30 خرداد 92

 

مکانی که تو 
.خواب دیدم شباهت زیادی به اینجا یعنی جزیزه گالاپاگوس داشت
۲۱:۲۴
من (^_^)
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۲
گالاپاگوس...
من تاحالا توخوابم حیوانات و موجودات سخنگو ندیدم، جالب بود :)

پاسخ :

از اونجایی که من تخیل قوی و عجیبی دارم خیلی از خوابام هم تخیلی و مثل 
فیلم سینمایی می مونه . 

چند شب پیش خواب دیدم خونمون که آپارتمان تو حیاطش یه برکه فوق العاده زیباست 
می خواستم عکسشو بگیرم بذارم تو اینستاگرام حیف از خواب بیدار شدم :( 
زهـرا ...
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۲
لاک پشت سواری حس خوبی داره؟ :))))

پاسخ :

بدک نبود بیشتر هیجان عبور از اون رودخونه رو فهمیدم :)))
زهـرا ...
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۷
من شیش ماه پیش یه خواب دیدم هنوزم برام عجیبه!

پاسخ :

تخیلی بود؟
زهـرا ...
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۴۱
نه تخیلی نبود
فضاش عجیب بود خیلی!
نفسم داشت میگرفت!
شاید برا کسی بگی معمولی باشه اما تو خواب دلم داشت میترکید!

پاسخ :

:| 
من اینقدر خواب تخیلی و اکشن دیدم 
که خوابای معوملی برام هیچ لذتی نداره :دی 

زهـرا ...
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۴۸
خواب تخیلی هیجان داره
این خواب من هیچ صدا و حرفی توش نبود!
فقط راه میرفتم
فرض کنین جایی رو که اطرافت هیچی نیست
خالی خالی
بعد یهو از پایین پات تا بالای آسمون تا جایی که چشمت بتونه ببینه طبقه طبقه ، هاله های مِه بوجود بیاد!
هر طبقه هم با یه حالت و رنگ متفاوت ... تو هم همش راه بری
به هیچ جا نرسی
عجیب تر تموم نشدنی بودن راهش اون مِه بود!
نمیشه توصیفش کرد فقط داشتم از ترسش سکته میکردم! با اینکه هوا روشن روشن بود.

همچین حالتی رو واسه جنگل و ... تجربه کردم اما هیچکدوم مث این نمیشدن.
انقدری این خواب برام عجیب بود که چیزی که دیدمُ واسه خودم کشیدم و نگهش داشتم!

پاسخ :

چه جالب 
باید سعی کنم همچین خوابی ببینم 
باید بهش فکر کنم حتما :) 
بیست و دو
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۵۰
چه خواب قشنگی
منم الان تونستم تصور کنم:)

پاسخ :

خواب من رو تونستی تصور کنید ؟ 

معمولا وقتی که بیدار میشم سعی می کنم یه تصویر شبیه چیزی که 
تو خواب دیدم پیدا کنم تا بتونم به برای بقیه قابل تصورش کنم :) 
gandom baanoo
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۵۲
:/
من همیشه تو خواب یا دارم دنبال یه چیزی میگردم یا دارم فرار میکنم و نمیتونم!!!!

پاسخ :

خخخخخخخخخ

چرا فرار ،قرار که بهتره :دی 
زهـرا ...
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۵۵
آره فک کنین بهش میشه :)))
بعد اون خواب تا یه هفته نمیدونم چرا از خدا بیشتر میترسیدم!
عظمتش گرفته بود منو ...

پاسخ :

خخخخخخخخخ

خیلی اثرخوبی داشته پس :))))

والا... 
زهـرا ...
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۲:۰۰
بد جور :/
ولی فقط یه هفته :دی
فقط!
تا باشه ازین خوابا ...

پاسخ :


((((((:

والا...
عاشق بارون ...
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۳:۲۶
خوشبحالتون! منکه اگه دست خودم بود، مثل این گزینه های متعدد و کلافه کننده ی بیان!!!!!! تیک جلوی گزینه ی خواب دیدن رو برمیداشتم تا هیچوقت خواب نبینم!
اصلاً آرزوم اینه که بشه خوابید و خواب ندید!
به قول شاعر:
من اینقدر خواب بد دیدم که میخوام
دیگه هیچوقت تو این دنیا نخوابم...

+ خداییش این بلاگ خیلی کلافه کننده است! >_

پاسخ :

بلاگی شدنتون رو تبریک میگم البته آدرس که ندادید :)))

خواب پریشان ندیدن راهش آرامش جسم و روحه یه دعایی خوندنش قبل از خواب 
باعث میشه آدم خواب پریشان نبینه هرچند کاربرد اصلیش چیز دیگه اس :

 َ اللَّهُمَّ إِنِّی أَعُوذُ بِکَ مِنَ الِاحْتِلَامِ وَ مِنْ سُوءِ الْأَحْلَامِ وَ مِنْ أَنْ یَتَلَاعَبَ بِیَ الشَّیْطَانُ فِی الْیَقَظَةِ وَ الْمَنَام‏"؛ 

حفظ کردنش هم راحته یه خط بیشتر نیست . 

+کجاش کلافه کننده اس؟
ghazaleh ...
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۳:۳۹
چقدر جالب ^_^

خیلی خواب دیدنو دوست دارم منم همیشه مینویسمشون حالا هرچی که باشن :)))

پاسخ :

:))))

خواب یه جور سرگرمیه خودش سینمای مفتیه :دی

والا... 
پریسا ایرانی
۲۰ آذر ۹۴ , ۱۱:۵۱
خدا بده شانس !!
من بدبخت که فقط خواب های هیولایی میبینم :))
دیشب خواب دیدم باز مدرسه ای شدم :))

پاسخ :

عجب خواب وحشتناکی:((((
چند وقت پیش منم کابوس دیدم یه درس افتادم 
حالم خیلی گرفته بود تو خواب بعد از خواب بیدار شدم  گفتم بیچاره تو یه سال درست تموم شده :|
والا...
عاشق بارون ...
۲۰ آذر ۹۴ , ۱۳:۲۳
مرسی! فقط اومدم که راحت تر دوستان رو بخونم! سخته هی برم ببینم کی مطلب گذاشته کی نداشته! :))
کلافه کننده است دیگه! >_من اگه یه شب خواب بد نبینم تعجب میکنم اصلاً! -__- دیگه شما فکر کنید خوب ترین خوابم(بین خواب های بد!!) اینه که هفته ای 4-5 بار خواب مدرسه ببینم. :||||
منم میگم بخدا خیلی سال گذشته آخه چرا؟؟ ://///
به قول "پریسا ایرانی" خواب هیولایی که دیگه هیچی!
اصلاً مگه خواب خوبم داریم؟؟؟؟؟؟؟؟ :)))))))))
به قول خودتون:
والا! :|

پاسخ :

اینقدر حرف خواب هیولایی زدین تا دیشب بعد از مدت ها یه خواب ترسناک دیدم
خوب شد خیالتون راحت شد حالا :دی 

والا... 
. zizigolu
۲۰ آذر ۹۴ , ۱۳:۵۲
گالاپاگوس پرنده هایی داره به نام سسک!

پاسخ :

سوسک ؟! :دی 
yasna sadat
۲۱ آذر ۹۴ , ۱۱:۱۲
یا جد سادات عجب خوابی!!!
من همش خواب اکشن و پلیسی میبینم اصلا یه و ضعی
هعییییییo_O

پاسخ :

از بس آدم هیجانی و اکشنی هستی خودت :)))) 

والا...
خاتون
۲۱ آذر ۹۴ , ۱۴:۲۰
سلام خوابتون جالب بود
اما متاسفانه من خواب نمی بینم ...یعنی می بینم اما انگشت شمار ن طی یک سال!!!

پاسخ :

سلام مچکرم . 

میگن آدم هرچی خواب کمتر ببینه نشونه ی اینه که ذهن آرومی داره :) 

چرا آدرس نمیذارین؟ آدرستون رو ندارم !!!
ghazaleh ...
۲۱ آذر ۹۴ , ۱۵:۴۹
واااای چه هویجوری خوشگلی گذاشتید دمتوووون شدید گرم ^_^

پاسخ :

ممنونم :))))))))
بیست و دو
۲۱ آذر ۹۴ , ۱۸:۵۶
شعربالا
:)

پاسخ :

شعر بالا سلام میکنه :))) 
پلاک هفت
۲۱ آذر ۹۴ , ۱۹:۱۸
لاک پشتاروووو..:|

پاسخ :

:))))) 
عاشق بارون ...
۲۱ آذر ۹۴ , ۲۱:۲۱
اینقدر حرف خواب هیولایی زدین تا دیشب بعد از مدت ها یه خواب ترسناک دیدم
خوب شد خیالتون راحت شد حالا :دی

:))))))))))))))))))))))))

واااااااااااای :(( خوشبحال خاتون. :(( انگشت شمار! هعی!!...

پاسخ :

والا... 

خواهر خاتون با شوما هستن :))) 


کوثر بانو
۲۲ آذر ۹۴ , ۰۰:۱۵
خواب های تخیلی دیدن
خیلی بهتر از خواب بی سر و ته دیدنه
اونم هر شب
:)

پاسخ :

دقیقا :) 


. zizigolu
۲۲ آذر ۹۴ , ۲۳:۰۰
نه! سوسک نه
سسک
سسک سبز آبی، سسک پشت سیاه و....
چند نوعن

پاسخ :

عجب :)))) 
خاتون
۲۳ آذر ۹۴ , ۱۲:۳۰
سلام ، ببخشید بعد حذف وب ام دیگه وب درست نکردم به همین دلیل ادرس وبی رو تو قسمت نظرات ثبت نکردم.
درواقع کمتر به دنیای مجاز سر میزنم اما قلم تون رو دنبال میکنم.

پاسخ :

سلام 

o_0 پس این وب : http://dordasttt.blog.ir کیه ؟ 

مگه این خاتون نیستین ؟! 

اسم وبتون چی بود ؟!
خاتون
۲۴ آذر ۹۴ , ۱۴:۰۶
این.وب من نبود!!!!
اسم.وب.خاتون قصه های من بود که حذف شد.

پاسخ :

یه چیزایی یادم اومد 
همونید که پست هاتون نامه بود؟!
چشم به راهم ...
۲۵ آذر ۹۴ , ۱۹:۳۳
خیر باشه ان شاالله

پاسخ :

انشالله 
مچکرم:)
سرباز جامانده
۰۸ بهمن ۹۴ , ۰۰:۱۲
من همش خوابام چرت و پرتن.ینی تخیل خوابم در حدیه که چن تا چیزو سرهم میکنه یکمم تغیرات میده و ارایه میکنه.
همه هرشب خواب میبینن ولی یادشون نمیمونه(من اینجوری شنیدم)

پاسخ :

برعکس من خوابام کاملا 3D با وضوح کاملا بالا و صدای استریو کاملا سه بعدی و جذابه :دی 
فیلم نامه هاشم خیلی متنوعه اصن انگار فیلم هالیوودیه لامصب :)))) 

والا.... 
سرباز جامانده
۰۸ بهمن ۹۴ , ۰۰:۱۸
منظور من از چرت و پرت اینه که معنای خاصی ندارن و چن تا خوابو داستان قاطیه

پاسخ :

می دونم :))
کاخ ذهنی
۱۷ آذر ۹۷ , ۲۱:۵۵
سلام روشی هست شما میتونی با تخیل حافظه خودتون رو تقویت کنید خیلی جالبه حتما به وبلاگم بیاید و کلی مطلب جالب بخونید
اسی ویروس
۱۳ آبان ۹۹ , ۱۸:۱۸
حیوانات رو دوست دارم
و دوست داشتم جای شما از این خواب ها ببینم

البته ذهنم عجیبه و قابلیت خاصی برای خواب دیدم داره
از خیلی ها پرسیدم؛اما هنوز کسی رو پیدا نکردم که بتونه درکم کنه و اونم این قابلیت رو داشته باشه
امیرمحمد
۰۴ اسفند ۰۰ , ۱۲:۱۹
من خیلی خواب هیجانی میبینم
امروز خواب دیدم که یه بمب هسته ای دزدیده شده، بعد من با یکی دیگه باید به بریم و از چنگ اون گروه تروریستی درش بیاریم اولش با پرس و جو از خبرچین هامون به یه برج رسیدیم، تو اون برج اطلاعات خوبی بود البته به گفته ی خبرچین پس باید نامحسوس واردش میشدیم از دیوارش رفتیم بالا و وقتی به طبقه ی آخر (همون طبقه ی هدف) رسیدیم شیشه رو شکستیم و وارد شدیم توش اطلاعات به شدت زیادی بود از مو به موی مذاکرات ایران و آمریکا تا نبرد روسیه و اوکراین
طبق مدارکی که پیدا کردیم بمب هسته ای تو یه ویلا بود که تقریبا دور افتاده بود با کلی نقشه من و همکارم واردش شدیم حالا قضیه گلوله ها و نبردمون با تروریست ها رو دیگه خودتون میدونید
آخرش تونستیم بمب رو به سلامت خارج کنیم اما هنوز رئیس شون مونده بود من رفتم پشت ویلا خیلی ریلکس داشتم چک میکردم که یهو یه فقس دیدم که داره خودش راه میره و توش هم یه آدمه، یه دختر (می‌شناختم اون یه مأمور مخفی بود)
فهمیدم که رئیسشون داره این رو میبره پس رفتم دنبالش اول در فقس رو باز کردم بعد رفتم دنبالش سریع تونستم بگیرمش اما اون به سمتم اسلحه کشید و من رو تهدید کرد پس سه تا بهش تیر زدم و دیدم از پشتم صدا میاد برگشتم و دیدم اون دختره پشتمه و من رو نگاه میکنه اسلحه ش رو درآورد و نشونه رفت روی رئیس تروریست ها بعد بیدار شدم
اما هنوز نمیدونم میخواست به من شلیک کنه یا نه چون هر لحظه حس میکردم میخواد بعد شلیک کنه اما به دلیل مکتی که داشت معلوم بود نمیخواد شلیک کنه
اینم نمونه ای از خواب های من😐
انگار فیلم هالیوودی ان😁
امیرمحمد
۰۴ اسفند ۰۰ , ۱۲:۲۰
من خیلی خواب هیجانی میبینم
امروز خواب دیدم که یه بمب هسته ای دزدیده شده، بعد من با یکی دیگه باید به بریم و از چنگ اون گروه تروریستی درش بیاریم اولش با پرس و جو از خبرچین هامون به یه برج رسیدیم، تو اون برج اطلاعات خوبی بود البته به گفته ی خبرچین پس باید نامحسوس واردش میشدیم از دیوارش رفتیم بالا و وقتی به طبقه ی آخر (همون طبقه ی هدف) رسیدیم شیشه رو شکستیم و وارد شدیم توش اطلاعات به شدت زیادی بود از مو به موی مذاکرات ایران و آمریکا تا نبرد روسیه و اوکراین
طبق مدارکی که پیدا کردیم بمب هسته ای تو یه ویلا بود که تقریبا دور افتاده بود با کلی نقشه من و همکارم واردش شدیم حالا قضیه گلوله ها و نبردمون با تروریست ها رو دیگه خودتون میدونید
آخرش تونستیم بمب رو به سلامت خارج کنیم اما هنوز رئیس شون مونده بود من رفتم پشت ویلا خیلی ریلکس داشتم چک میکردم که یهو یه فقس دیدم که داره خودش راه میره و توش هم یه آدمه، یه دختر (می‌شناختم اون یه مأمور مخفی بود)
فهمیدم که رئیسشون داره این رو میبره پس رفتم دنبالش اول در فقس رو باز کردم بعد رفتم دنبالش سریع تونستم بگیرمش اما اون به سمتم اسلحه کشید و من رو تهدید کرد پس سه تا بهش تیر زدم و دیدم از پشتم صدا میاد برگشتم و دیدم اون دختره پشتمه و من رو نگاه میکنه اسلحه ش رو درآورد و نشونه رفت روی رئیس تروریست ها بعد بیدار شدم
اما هنوز نمیدونم میخواست به من شلیک کنه یا نه چون هر لحظه حس میکردم میخواد بعد شلیک کنه اما به دلیل مکتی که داشت معلوم بود نمیخواد شلیک کنه
اینم نمونه ای از خواب های من😐
انگار فیلم هالیوودی ان😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan