شکم گنده تو دل برو

ایشون یک عدد میمون شکم گنده ی با نمک ِتو دل برو هستن که اخیرا به بنده (که جوانی 27 ساله) 

از طرف دوستی که تو کار اسباب بازی و... فروشی هست، هدیه داده شده (اینا رو گفتم که 

بعضیا نیان بگن از سنت خجالت بکش و اینا :دی ) والا... 

اسم های پیشنهادی برای میمون شکم گنده ی تو دل برو رو پذیرا می باشم :)). 

این شما و اینم ایشون :

۲۱:۴۶
بهار پاتریکیان D:
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۰
گیمبیلوووو *_*

پاسخ :

عجب اسمی (((: 
من :)
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۰
آخییی چشاشو
چه خستس:))

پاسخ :

خجالتیه بچه ام :))
miss fatemeh
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۳
ای جون :)
مبارکه :)
خخخخخخ کی بوسش کرده؟!

پاسخ :

احتمالا مامانش :)))) 

+مچکرم(:
miss fatemeh
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۴
ای جون :)
مبارکه :)
خخخخخخ کی بوسش کرده؟!

پاسخ :

احتمالا مامانش :)))) 

+مچکرم(:
گمـــــــشده :)
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۲:۰۸
:))))))))
باور کنین تو عمرم کسی بهم عروسک کادو نداده
:دی
خیلی خندیدم
همون شکم گنده خوبه دیگه

پاسخ :

خنده نداره که جدی گفتم ((: 

والا... 

عروسک زیاد داشت اینو دیدم گفتم چه بامزه ، به زور بهم هدیه اش داد:دی 

اگه کسی باشید که زیاد هدیه بدین (مثل من) شانس هدیه گرفتنتون بالا میره :دی 
مستر نیمــا
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۲:۰۹
مرد گندههه

پاسخ :

مثل اینکه کودک درونت خفه شده ((: 
آقاگل ‌‌‌‌
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۲:۱۷
سرندی پی تی!

پاسخ :

اسم نوستالژیکیه (((: 
miss fatemeh
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۲:۲۵
گوگول =)

پاسخ :

اسم با نمکیه :))) 
ملت- حب
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۲:۳۶
بذارین چلمبه
cholombe
:)

پاسخ :

چلمبه (((( : 

خخخخخخ
مهتاب
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۲:۴۷
گوری اند گورریل کوچک خخ

پاسخ :

خخخخ

بهشم میاد :)))
פـریـر ...
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۲:۵۷
وااااااااااای منم همینوووو دارمممممممم :))))))))))
نمی دونم چرا اینقد ذوق کردم میمونه رو دیدم! =)) اتفاقا الان میمونم جلو چشمم به دیوار آویزونه :دی
مال من یه حس گری داره وقتی از کنارش رد بشیم می لرزه و چندبار میگه آی لاو یو :)))) مال شما هم داره؟

اسم پیشنهادی فی البداهه طوری: مانکی بوس :دی

پاسخ :

کثیف شده بود داده بودم مامانم با لباس ش.یی بشورش اومدم تو اتاقم دیدم به دیوار بالای تختم آویزونش کرده
 به شدت مفیوض شدم :)) 

ماله من خراب شده حرف نمیزنه :/ 

مانکی بوس شبیه مینی بوسه که ((: 
رقَـیـه ..
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۳:۰۳
میخواستم به زبون محلی روستامون یه اسم بگم
خیلی زایع س نگم بهتره:)

پاسخ :

زایع رو با این ز می نویسن عایا (((: 

بگید فوقش خیلی ضایع بود در گوشمو میگیرم ((: 

والا... 
قهرمان **
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۳:۰۹
خجالت بکش خرس گنده:دی

پاسخ :

خودتی مرتیکه ((: 
قهرمان **
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۳:۱۶
میگم محمد حسین جخالت چی هست؟ اصطلاح جدیده:دی
اونم که بالا گفتی خودتی:دی خخخخخخ

پاسخ :

یه چیز کشیدنیه :دی 
یکم بکش عمو ببینه بلدی بکشی :))) 
ɐɹɐɓol •_•
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۳:۲۱
باربی مصلن :|
پرنسس حتا :|

کویین تصویب شد -__-

پاسخ :

این اسما دخترونه اس میمون من پسره ((: 
رقَـیـه ..
۰۵ آبان ۹۵ , ۲۳:۳۸
شما هم به جای خجالت نوشتین جخالت :))

پاسخ :

تلافی بود ؟!

خخخخخخخخخخ
اَسی ...
۰۶ آبان ۹۵ , ۰۱:۲۳
گامبالو
تنبل
خسته
هنگ!!
ماچیده =)))

پاسخ :

عه چقدر اسم (((: 

ماچیده :||| 
פـریـر ...
۰۶ آبان ۹۵ , ۰۱:۲۴
یحتمل بخاطر همون شست و شو خراب شده :/ تازه قلبای رو صورتش کمرنگ شده گویا! مال من قرمز پررنگه :))

:: چشه مگه! مینی بوس به این خوبی :دی

خب مثلا بذارین: کریم چش قشنگ...خیلیم پسرونه س :)))))))

پاسخ :

نه قبلش خراب بود :/ حتما خودتونو بوسش کردین جاش مونده :دی 

مینی بوس ((: 

کریم چشم قشنگ :))))) 
شهرزاد
۰۶ آبان ۹۵ , ۰۲:۳۵
خمار( نیشخند )
یا حتی قهوه ای( زبان )

پاسخ :

خخخخخخخخ

بهش میاد :دی 
مجتبی مطوری
۰۶ آبان ۹۵ , ۰۲:۳۷
بزار تنبل😃

پاسخ :

:))))) 

اینم بهش میاد :دی
بی همتا
۰۶ آبان ۹۵ , ۰۸:۰۸
به نظر من اسمشو بذار زشتک

پاسخ :

زشتک چیه به این خوشگلی :دی 
gandom baanoo
۰۶ آبان ۹۵ , ۱۰:۲۱
اسمشو بذارید "زشتو" !!!!!
اوج احساس من این کلمه س!! :)))

پاسخ :

اوج احساستون چرا اینطوریه :||| 
هانیه شالباف
۰۶ آبان ۹۵ , ۱۱:۱۶
من تا دیدم‌ش ناخودآگاه یاد کیوی افتادم :)))
دلیل نپرسین که خودمم نمی‌دونم چرا :D

پاسخ :

خخخخخخ

گرد و  قلمبه افتاده شبیه کیوی :دی 

والا... 
Bahar Alone
۰۶ آبان ۹۵ , ۱۱:۳۳
عه!!منم واسه جشن تکلیفم یکی عین همینو بهم هدیه داد...
ماله من اسمش پنیره:))

پاسخ :

پنیر :)))))) 

اسم بانمکیه (((: 
خانم لبخند
۰۶ آبان ۹۵ , ۱۱:۴۷
چشاش شبیه چشای خمارِ یارِ :دی :)))
اسم پیشنهادی من به اسمی که پاتریک پیشنهاد داد نزدیکه.
همون گیمبیلو خیلی خوبه بهشم میاد :)))

پاسخ :

گیمبیلو منو یاد گامبالو مینداره (((: 

چشاش دل منو برده اصن :)))

والا... 

سوفی ...
۰۶ آبان ۹۵ , ۱۲:۴۷
سلوم ملیکم و رحمه الله ....
ووی چه ناز و خوشگلهههه میمونه .. مبارکههههه. خدایا ازین دوستای میمون هدیه دهنده لدفن... آمین ! کنک ازین میمونها موخاااااام.
خب مقوله ی انتخاب اسم بسی حساس و خطیره مثلا بنده یه عروسکه هاپوی کوچولوداشتم به نام جاسم جیشو... بی تربیتم نیستم اصن

پاسخ :

سلوم علیکم و رحمه الله :دی 

این میمونه  جاسم تپله :دی 
عاشق بارون ...
۰۶ آبان ۹۵ , ۱۴:۲۲
میشه من بخندم فقط؟ :)))))

پاسخ :

چرا نمیشه منم میخندم ((: 
عاشق بارون ...
۰۶ آبان ۹۵ , ۱۴:۲۳
اسم خوابالو مثلاً! :))

پاسخ :

خابالو هم خوبه خرمالو هم حتی :دی 
Bahar Alone
۰۶ آبان ۹۵ , ۱۵:۰۰
شما بزار انگور:))
خوشمزه ست:)

پاسخ :

پنگور بذارم ؟! :دی 
zahra ans
۰۷ آبان ۹۵ , ۰۱:۲۱
قیافش خستس ولی حال ادمو خوب میکنه:)

پاسخ :

خسته ی تنبله :دی 
. عارفه .
۰۷ آبان ۹۵ , ۰۲:۴۴
عه این که میگه می خنده شیکمش میلرزه ! :))))
خیلی خوبه ! :))

پاسخ :

میمون من شکمش نمیلرزه خراب شده :/ 
خانم لبخند
۰۷ آبان ۹۵ , ۱۱:۱۱
نههه گیمبیلو با گامبالو خیلی فرق داره!
گیمبیلو گوگولیه خیلی :))

پاسخ :

پس گیمبلو تصویب شد :))))
بانوچـ ـه
۰۷ آبان ۹۵ , ۱۲:۳۸
بذار بهآدر!

شکمولوژی

پاسخ :

شکمولوژی (((:
ghazaleh ...
۰۷ آبان ۹۵ , ۱۲:۵۵
مبارکه :-D

اسم پیشنهادیمم پیشنهاد شده از تکرارش صرف نظر میکنم :-D

پاسخ :

مچکرم :)

چی میخواستید پیشنهاد بدید؟
Bahar Alone
۰۸ آبان ۹۵ , ۱۲:۱۸
پنگورم خوبه:))

پاسخ :

پنگورم خوبه:))
yasna sadat
۰۸ آبان ۹۵ , ۱۶:۵۲
چه اسم با مسمایی تصویب شد!:)

پاسخ :

احسنت بر این درک :دی 
هلما ...
۰۹ آبان ۹۵ , ۱۴:۵۵
مباارکا باشه :) چ دوستای خوبی دارین شمااا .. دلم علوسک خواست :(

من دیر رسیدم اسم انتخاب شده :))

پاسخ :

مچکرات :) 

شما بگید نظرتون رو بعدا استفاده میشه :دی 
ساناز هستم
۱۰ آبان ۹۵ , ۱۰:۴۲
وای خدای من چقدد زشتههههه :دییییییییی

پاسخ :

عینکتو میزدی بعد میدیدی(((: 
والا..‌.
ساناز هستم
۱۰ آبان ۹۵ , ۱۳:۱۹
زشته دیگه -_-

پاسخ :

خودت زشتی (زبون درازی) :دی 

والا... 
فاطمه ...
۱۰ آبان ۹۵ , ۱۵:۵۱
دلبر هم قشنگه :)))

پاسخ :

خیلی دیگه رمانتیکه :دی 


ساناز هستم
۱۰ آبان ۹۵ , ۱۹:۳۸
:/
اگه اینو زودتر میدیدم اون همه انرژی نمی ذاشتم کامنت بنویسم :|
والا

+ آینه :دی

پاسخ :

چیو زودتر میدیدین؟

+به قول این دختر لوسا : آینه خدایی ((: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan