صرفا جهت مسخره بازی :دی

دیدین جدیدا یه چالشی راه افتاده که میگه هر چه میخواهد دل تنگت بگو ؟ اونم ناشناس :)) 

الان مثلا منم میخوام اونو اجرا کنم هر چی دوست داشتین بیاید بگید منتها خونتون گردن خودتون :دی 

(شوخی کردم حالا کسی ضعف نکنه(: ) 

والا... 


بی ربط نوشت: یه هم خونه ای هم داشتم خیر سرش دانشجو دکترای دامپزشکی بود به 

نایلون می گفت لای نون (((:  کور بشم اگه دروغ بگم :/ 

۲۱:۵۸
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۲:۰۱
چه جالب رایت کلیکت رو بستی؟
بهت نمیخوره از این کارا بلد باشی:)))

پاسخ :

اولا بی سواد خودتی ( زبون درازی) 

دوما کلیک راست بازه کپی بسته اس، مجید جان دلبندم:دی 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۲:۰۷
عاشقتم پسر. شک نکن. فقط حالا اسمم رو نمیدونی که قرار نیست عاشقم نباشی. بیا عاشق خودم بی اسمم باش:))

پاسخ :

نمیشه عاشق کسی که نمیشناسم بشم :دی 

شاعر می فرماید:

 آن عشــق کــه در پــرده بمــانــد بــه چــه ارزد؟! 
عشــق اســت. و همیــن لــذت اظهــار و دگــر هیــچ 

والا... 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۲:۰۷
دیگه چخبر؟ D:

پاسخ :

سلامتی تبر :)) 
گم نام
۰۹ دی ۹۵ , ۲۲:۱۱
واسه بستن کپی باید پول بدی دیگه درسته؟

پاسخ :

یه کدی داره باید بذاری تو قالب البته فکر کنم باید خدمات کد این صوبتا رو بری قبلش من خیلی وقت پیش خریده بودم :) 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۲:۱۴
نظرات رو بدون تایید بذار دیگه:/

پاسخ :

خطر داره حسن خیلی خطر داره حسن :) 
آقاگل ‌‌‌‌
۰۹ دی ۹۵ , ۲۲:۲۲
ناشناس؟
نه همینجوری میگم.
عاشق شدی؟

پاسخ :

زیاد تا دلت بخواد(با لحن امیر دو دو ) 
گم نام
۰۹ دی ۹۵ , ۲۲:۲۵
پول دادی واسه خدمات کد
ای مرفه بی درد:)))

پاسخ :

خودتو ناراحت نکن برات گل ریزونی می گیرم واسه پول خدمات کد (((:
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۲:۳۴
شاعر یه جا دیگه هم میفرماد:
گر پرده بیفتد نه تو مانی و نه منا...
حواست هست که:))

پاسخ :

خب نمیذاریم پرده بیفتد نگران نباش :))) 
گمـــــــشده :)
۰۹ دی ۹۵ , ۲۲:۳۴
سوال پرسیدن ناشناس که حال نمی ده
:دی
انتقاد باید چشم تو چشم باشه بعدش طرفین بزنن هم لت و پار کنن
:))

پاسخ :

خخخخخخخ

اینم بالاخره نظریه دیگه :)) 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۲:۳۹
من که پرده رو گرفتم ناشناسم تو هی داری پرده رو میکشی برادر...
ول کن دیگه:))
بیا عشقت رو ابراز کن بگو.

پاسخ :

ندیده و نشناخته که نمیشه دیدی تو جشن تولد ها موقع کادو باز کردن چی میخونن ؟! 

باز شود دیده شود بلکه پسندیده شود ((: 

والا... 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۰۲
خیلی چالش مسخره ایه

پاسخ :

خو منم نوشتم تو عنوان صرفا جهت مسخره بازی دیگه :)) 

والا... 
פـریـر ...
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۰۲
من هر جا رفتم ناشناس نظر دادم بعدش خودمو لو دادم :دی
پس ناشناس ندم سنگین ترم :)))

شما خوبید...وبتون خوبه...ما از شما راضی ایم...خدا از شما راضی باشه :))
همین...ممنون که هستین آقای شاعر :)

پاسخ :

خخخخخخ

یاد این مادرهایی افتادم که میگن شیرم حلالت ننه ازت راضی ام ((: 

والا... 
. زیزیگلو
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۰۶
اعتراف میکنم از بین همه ی پستای این وب از این دوتا خیلی خوشم اومد:

http://ermiha.blog.ir/1395/03/23/از-یکشنبه-بدم-می-آید

 http://ermiha.blog.ir/1394/09/29/عزیز-که-این-نامه-را-می-خوانی

پاسخ :

اعتراف می کنم که خودمم خیلی دوست دارم این دوتا پست رو ...:) 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۰۸
خواستم تاکید شده باشه رو مسخره بودنش :-))

پاسخ :

خب دیگه الان خیالت راحت شده شب می تونی راحت بخوابی :)) 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۰۹
آره
خدایی پست عزیزی که این نامه را می خوانی , یطرف
بقیه وبلاگت یه طرف دیگه...

پاسخ :

الان تو همون ناشناس اولیه هستی که عاشقم بود یا دومیه ؟!
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۱۰
خب برادر شما با آی پی و اینا ناشناس ها رو هم شناسایی میکنی من تو این دام نمیوفتم هر چی خواستم بگم :))

پاسخ :

خخخخخخ

به جون باباقور قوری نمی تونم شناساییت کنم نترس هر چه میخواد دل تنگت بگو :))
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۱۲
به درجات خاصی از عرفان رسیدی مگه نه ؟

پاسخ :

به درجه ای از عرفان رسیدم که هر خوراکی دلم بخواد میرم برا خودم میخرم (((: 

شب ها هم خواب های مورد علاقمو می بینم :دی 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۱۳
نه راحت باش هیچ شکری نمیتواند بخورد!... ناشناس داری کامنت میزاری فحش هم مجازه! اصلا هم نترس...من خودم هواتو دارم! فوقش چیزی گفت آدرسشو میدیم فیلترش کنن! آدم فقط باس از خدا بترسه دلاور!

پاسخ :

ببین این مرتیکه ناشناش چقدر پر رو شده ناشناش هم ناشناس های قدیم :دی 

والا ... 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۱۵
کار هم نداشته باش کی به کیه:))

پاسخ :

کی به کیه عمو بییکیه :دی 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۱۷
من ناشناس اولیم
:))
قدرت تشخیصش رو هم از دست داده:))

پاسخ :

خو شیدا مگه نمی بینی همه اسمشون قلی عه اینجا بایدم اشتباه بشه :دی 

والا... 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۲۱
من میبینم اما تو نمیتونی قلی رو از شاه قلی تشخصی بدی به من چه:))

پاسخ :

من که جای شاه قلی ، قل قلی دیدم فقط :)) 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۲۱
بیا ناشناش حرف دلتو به خودت بزن , یکم بخندیم:-))

پاسخ :

چی شده ؟! 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۲۶
هیچی
میگم اگ حرفی با خودت داری بگو به خودت
:-D

پاسخ :

آدم عاقل که با خودش حرف نمیزنه میزنه ؟! :دی
. زیزیگلو
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۲۶
چی شده؟!
**********
گوجه تماته شده :|

+ناشناسا بیاین بزنیم بترکونیمش

پاسخ :

خخخخخخخخخ

تو سوختی از دور مسابقات کنار گذاشته میشی :دی 
انشالا در مسابقات آینده (((: 

والا... 
. زیزیگلو
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۲۶
آقاااا حساب نیس من یادم رفت تیک ناشناس بزنم

پاسخ :

به جواب کامنت قبل مراجعه کنید :)))
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۲۹
با کودک درونت حرف بزن عاقل:-D

پاسخ :

کودک درونم نوزاده حرف زدن بلد نیست (زبون درازی) 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۳۰
نه زیزیگولو. اینو ولش کن
از حالا ناشناس بزار :-))
ما ها مث شیر پشتیم :-))

پاسخ :

عینهو شیر پاکتی البته :دی
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۳۳
زبون باز نکرده هنوز طفلکی:-))

پاسخ :

نه هنوز شیر خوره :)) 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۳۴
شیر پاکتی هم خودتی:-|
والا

پاسخ :

خب باشه شما پلنگید اصن پلنگ صورتی ((: 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۳۵
شما یکی از واقعی ترین های فضای مجازی این ، حس میکنم در پی تطبیق نوشته و عقاید و پستا و رفتارتون نیستین، اینکه هیجان رفتاری داریم و در لحظه رفتار میکنین خوشم میاد . یعنی برا وبلاگ نوشتن چارچوب خاصی ندارین ممکنه حال الانتون با حال دیروزتون یکی نباشه این به معنای تناقض نیست تفاوت لحظه است ...

پاسخ :

از بس کارم درسته دیگه ((: 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۳۷
باشه باشه
ما پلنگ صورتی شما پلنگ مازندران :-D

پاسخ :

مازندارن پلنگ نداره ببر داره (زبون درازی) 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۴۰
پلنگ هم داره :-D

پاسخ :

خخخخخخخخ

باشه
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۴۳
قشنگ فک کنم 25 تا از این 32 نظرو من گذاشتم:-|
تو که قصد نداری بری پلنگ عاقل :-))
من برم بخوابم
کلی کار دارم فردا
:-|

پاسخ :

تو همون ناشناس عاشقه بودی ؟! :دی 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۴۵
رفتی تو وبلاگ زیزیگولو از من خوشت اومده...
میبینی. من میگم هی بیا و عاشق همین من بی اسم و لقب باش...
هی میخوای منو از پرده بکشی بیرون. اونجا هم بین ده تا ناشناس منو پیدا کردی...
تو چینم بین 1 میلیارد چینی منو انتخاب میکنی پسر:))
میدونی چرا؟ چون من دستامو میذارم چشامو الکی میکشم تو میفهمی من چینی نیستم:)))

پاسخ :

بابا ناشناس چینی عاشق پیشه که بات حال می کنم لحن کامنتای اونجات پسرونه بود که 
اینجا دخترونه میزد واقعیت کدومه ؟! 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۴۶
با تاکید روی پلنگ عاقل:-D

پاسخ :

مازنی ریکا یا کیجایی مگه ؟!
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۴۷
تو دو نفرو با هم قاطی کردی :-D

پاسخ :

اینجا همه قلین خب :))
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۴۸
اون ناشناسه که فردا کار داره من نیستم. اون احتمالا حسن کچله که جمعه یادش اومده بره سراغ کاراش:))

پاسخ :

پس تو کدوم ناشناسه هستی ؟! اون که دانشجو نیست ؟!
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۵۰
من این چینی یه نیستم که عاشقته:-))

پاسخ :

ای بابا پس کدومی ؟! خلم کردین :))))
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۵۱
دیگه خودت فکر کن دیگه.
زیزیگولو اندازه ده تا پسر جربزه داره. تازه امروز تو کوهستان قرار بود همو چاقویی کنیم:)) ترسید نیومد البته:))
تو شاعری لطیفی. من حرف تیزی بزنم میگرخی:)) باهات لطیف برخورد کردم:دی

پاسخ :

شاعرا خطرناک ترن با پنبه سر میبرن داداچ :))

بعله :دی 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۵۲
من اون ناشناسم که اسمش رو نمیدونی:))

پاسخ :

عجب راهنمایی دقیقی :))) 
פـریـر ...
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۵۶
دقیقا نگارنده با همین لحن مادرونه نوشته بود :دی

پاسخ :

عخییییییی 

مامان حریر :))) 
ناشناس
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۵۷
حریر به جای اینکه الکی بچرخی برو شعر منو بنویس:)))

پاسخ :

چه ناشناس های خفنی همه جا سرک میکشن با همه هم کار دارن :|
פـریـر ...
۰۹ دی ۹۵ , ۲۳:۵۹
ببینین چه بهم میاد مامان باشم :))))

پاسخ :

خخخخ
خدا قسمت کنه به زودی :دی 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۰۰
آخ آخ من این ناشناس آخریه رو میشااااااسمممممممم ^_^
چشم چشم اتفاقا چهاربیتشو امروز گفتماااا بقیه شو هم میگم! نگران نباشین شما :)))

پاسخ :

شنیدی ناشناس به اعصابت مسلسل باش :)) 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۰۱
نه کجا قسمت کنه؟ عه وا! :/ من میخوام ادامه تحصیل بدم :دی

پاسخ :

این بهونه ها دیگه قدیمی شده :دی یه بهونه خوب بیار :)) 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۰۳
خلاصه اون از اون روز مشاوره بازیت گرفته بود. اینم از امروز که به جای اینکه کار مردم رو انجام بدی اومدی خاله بازی:))
بدو برو ببینم:))

پاسخ :

وبلاگ نیست که چت رومه ((: 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۰۴
من به اعصابم مسلسلم نگران نباش داداچ:))

پاسخ :

پس بهتره که ما بریم سنگر بگیریم تا سوراخ سوراخ نشدیم :دی 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۰۶
نه بهونه چیه! شاید یه روز تونستم یه خیریه بزنم و بشم مامان یه عالمه بچه! آرزومه ها! دعا کنین بهش برسم ^_^

و تاکید می کنم این بهونه نیست! این اعتقاد من است :دی

پاسخ :

شما که اینقدر مهربونید میشه مامان من هم بشید (((: 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۰۸
واسه دعای حریر:
الهی آمین:)

پاسخ :

چه نونی هم بهم قرض میدن :)) 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۰۸
خاله بازی :))))))))))))))))))
می بینین من چه آدم خوب و مهربونیم؟ کلا حواسم به همه چی هست :دی

:: یکی از بیتاشو بگم کیف کنین؟

جان جانید و خوشا این همه جانان بودن/ ماه عشقید و خوشا این همه تابان بودن

:))))
اصن اسم امضا رو هم نیارین من سرم شلوغه :دی =)))))

پاسخ :

به به شاعره چه میکنه :) 

روح پروین اعتصامی اصن شاد شد از این بیت :دی 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۰۹
ممنون ناشناس عزیز...بابت این آمین...مرسی از ته دل ^_^

پاسخ :

ناشناس با توعه :دی
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۱۲
برای شعر:
احسنت!
محمد حسین یاد بگیر...:))
خاک....:)))

پاسخ :

نمیشه جاش گل بگیرم بعضی چیزا رو ؟! :))) 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۱۳
آخه شما جای بابای منین نمیشه که :)))))))))))))

ولی خب! مثل این دخترکوچولوها که میرن سراغ باباشون و میگن الکی مثلا من مامان باشم و برات قصه بگم بابایی؟ منم همین شکلی قبول می کنم که مامان شما بشم :))) بعدم چه خوب...یهویی یه پسر شاعر گیرم اومد :))))

پاسخ :

آره همون مدلی هم خوبه لا لایی هم برام بگو مامان :دی 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۱۳
قربان شما! البته من هنوز نیمچه شاعرم :)) [شکلک فروتنی]

پاسخ :

((((((((: 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۱۴
بیا محمدحسین بیا از سر راه موندن بهتره...:)) حریر به فرزندی قبولت میکنه دیگه چی میخوای؟
مامان حریر یه کم شعر گفتن یادش بده:)))

پاسخ :

پس تو چرا خودتو قاطی ماجرای خانوادگی ما میکنی ناشناس ها ؟! 

والا... 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۱۶
ممنون ناشناسِ کاملا آشِنا :))))

:: البته من راهنمایی های آقامحمدحسین شاعرمون رو یادم نمیره...و ممنونم ازشون...تشویقاشون...و راهنمایی کوبنده شون :)))) یادش بخیر! :دی

پاسخ :

شکسته نفسی می فرمایید مامانی :) 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۱۸
:)))))))

عه وا ناشناس؟ استعدادای بچمو کور نکنین!!! :))) پسرم ماشالله ماشالله استاده همین روزا یه کتاب ازش چاپ میشه ^_^

پاسخ :

کتاب :)))) 

خخخخ
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۱۸
من یه سوال جدی بپرسم ازت حالا این وسط:
تو اسم وبلاگ رو گذاشتی شاعر تنها و الخ...
الان این چند وقته ما یه غزلی یه چیزی ندیدیم اصلا. خشک شد چشمه؟:)
یا اینجا نمیذاری؟

پاسخ :

جواب این سوال مامان حریر میده :دی
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۱۹
لالایی =))

پاسخ :

لالا گل پونه و از اینا :)) 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۲۰
کتاب؟؟؟
لو نمیدی پس خودتو؟
+ گُل بگیر. گُل. بعد بیا عشقت رو بهم اثبات کن...:)))

پاسخ :

من جز یه ژرفای عمیق چیزی نیستم :دی 

فعلا عشقم نمیاد (:
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۲۱
4 تا کامنت عقبه حریر:))
کامنت بذار نرسه....
:)))

پاسخ :

:|||
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۲۳
دارم تصمیم میگیرم دست از سرت بردارم:)) دیگه کچل شدی:))
درس عبرت شد واست دیگه از این پستا نذاری؟

پاسخ :

نـــــــــــــــــــــه  :)) 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۲۵
من چرا جواب بدم پسرم؟ شما خودتون عین یه پسرگل جوابشونو بدین! اعتماد به نفستونو حفظ کنین پسرجان و جواب سوال همه رو با نهایت احترام بدین! (آیکون دیگه زیادی مادرونه شدن :دی)

پاسخ :

باشه خودم جواب میدم : من شعر میذارم از خودم منتها خیلی کم میذارم اتفاقا جدیدا منظروم چند ماه اخیر چند تا کار جدید نوشتم اما از اونجایی که جایی ثبت نشده و هرکی می تونه برداره بزنه به اسم خودش جرات نمی کنم بذارمش تو وب. 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۲۵
آدم بشو که نیستی دیگه. شاعر بشو بشی ان شا الله:))
کتاب رو امضا شده واسم میفرستی...

پاسخ :

زرشک :)))

کمبوزه با خیار میاد کتاب ما هم همراش میاد :دی 

والا... 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۲۷
ینی سرکاریه؟

پاسخ :

دارم رو یه مجموعه کار می کنم ولی بعید می دونم حالا حالاها به چاپ برسه. 
هانیه شالباف
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۲۸
سلام :)
من هویدا و واضح میام؛ این مسخره بازیا مال ما نیست :))
خیلی خوبید؛ نه اون‌قدر تند به‌روز می‌کنید که جا بمونیم؛ نه اون‌قدر که مثل من به خاطره‌ها سپرده بشید :D
شعرهاتونم دوست داریم؛ قالب‌تون هم در عین سادگی، خیلی خوبه :)

موفق باشید :)

پاسخ :

سلام من هم خیلی رسمی و بدور از هرگونه مسخره بازی :دی تشکر می کنم از لطفی که به بنده دارید :)) 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۲۸
لالا لالا گل پونه
بخواب نازم نگیر بونه

لالا لالا گل زردم
نبینم داغ فرزندم

و الی آخر :دی

پاسخ :

به به به :) 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۲۸
نه ناشناس! سرکاری چیه :/

پسرم بگو سرکاری نیست :|

پاسخ :

توضیح دادم :) 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۳۲
جوابتون به ناشناس...هوممم...خیلی بده که کپی می کنن...منم از یه جایی به بعد تصمیم گرفتم شعرامو نذارم...هعی :/ کلا خواستم بگم درک می کنم! امان از سرقت ادبی...

پاسخ :

امان از سرقت بی ادبی حتی :))) 
لافکا دیو
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۳۴
یه نکته ای که تو وبلاگ تو هست صافی و صمیمیت و سادگیه نوشته هاست. خودمونی بودن و بی تکلف نوشتن از چیزایی که تو ذهنت میگذره. بدون اینکه بخوای بری سراغ آرایه و صنعت و ادبیات معیار. شاید بشه گفت رسیدن از دشواری نوشتن به سادگیش همون پخته شدنه. پخته شدن تو شوخی های به جا و پخته شدن تو جدی نوشتن های به جا. فقط مساله اینه که موسیقی هات من رو کشته پسر:)) باور کن گاهی اوقات برای شکسته نشدن دلت لایک میکردم و الفرار:)) این شیش و هشتی ها چیه گوش میدی؟ خجالت بکش:))
امیدوارم صحبت دوستان ناشناس به خصوص همین آخری که با خوندن کامنتاشون بسی حظ بردیم و خندیدیم که در مورد کتاب مظرح کردن جدی باشه و به زودی همین جا یه پست براش بذاری.
+ شاعر میفرماد: من آشفته به پای تو می افتم اما/ موی آشفته فقط تا کمرت می آید...

پاسخ :

خخخخخخخخ 

چیه مگه ؟ مگه ما دل نداریم آهنگ 6و 8 گوش بدیم :دی 

شاعر عجب آدم دهن سرویسی بوده نصف شبی دلمون موی آشفته تا کمر خواست این چه وضعشه :/ 

والا... 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۳۷
من از اونجایی که دوتا خواهر کوچیک دارم کاملا فنون لالایی رو بلدم! البته الان که بزرگ تر شدن ولی خب...ما تو دوران ده سالگی مامان بودنو تجربه کردیم :دی خلاصه قابل شما رو نداشت :))))

پاسخ :

مثل اینکه ناشناس خوابش برد :دی 

لالایی های مامان طوری بودن :) 
פـریـر ...
۱۰ دی ۹۵ , ۰۰:۴۶
فکر نکنم :دی

اوهوم :))

پاسخ :

:)) 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۱:۲۷
اف بر تو باد که بعضی هارو عدم نمایش زدی ..

پاسخ :

بی تربیت :/
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۱:۲۹
نه پیدا کردم کامنتم را
اف بر تو نباد هم نباد

پاسخ :

همون جواب قبلی که دادم :دی 
♫ شباهنگ
۱۰ دی ۹۵ , ۰۷:۴۴
به این تغییر واج میگن قلب
اونی که به نایلون لاینون گفته احتمالاً زبان مادریش فارسی نبوده
کجایی بود؟

پاسخ :

زبون مادریش هم فارسی بود اتفاقا :))) :||| 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۹:۰۲
آروم تر:-D

پاسخ :

چی آرومتر؟
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۰۹:۱۲
تازه تو که زودتر خوابت برد و حالا حالا هم فک کنم خوابی:))

پاسخ :

بعضی از این کامنتا جواب دادن نداره مثل چای یخ کرده می مونه اصن والا... 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۱۱:۰۰
:)))
چالش نیست که!

پاسخ :

پ چیه ؟! :))
Bahar Alone
۱۰ دی ۹۵ , ۱۱:۰۱
به مامانت بگو بره برات زن بگیره داری از دست میری:))))

پاسخ :

باشه بهش میگم تو حرص نخور شیرت خشک میشه ((: 

والا... 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۱۱:۱۶
تو همین الانشم به لاستیک میگی لاسگیل
بعد ملت رو مسخره میکنی؟ D:

پاسخ :

اون که بهت گفتم لاستیک نبودا اوسکول بود ((: 

والا... 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۱۳:۱۷
:))چقدر ناشناس:|
اوووووه

پاسخ :

این همه قلی با هم میشن قل قلی :))) 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۱۳:۳۸
وبلاک خوبی هست
پر انرژی اکثرا:)

پاسخ :

لطف داری شما ، انرژی از خودتونه :)) 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۱۳:۴۶
10 بار بگو
کشتم شپش شپش کش شش پا را :D

2- برای عبارت زیر نقطه بگذارید.

سرباری سرباری سرباری سرباری را سرداد.

+ ب بدون نقطه نداشتیم مجبور شدم اون نقطشو خودم بزارم:))

پاسخ :

خداوند شفای عاجل عنایت کناد ان شالله (بلند بگید آمین ) 

والا... 
ghazaleh ...
۱۰ دی ۹۵ , ۱۷:۵۸
کامنتای این پست ترسناک شده :-D
ماشالله ناشناس ^_^

لای نون خخخخخ خیلی باحاله :-Dمیتونم یه مدت ازش استفاده کنم ^_^

پاسخ :

فکر نمی کردم این همه ناشناس دور وبرم باشه :دی 

از لای نون استفاده کنید :| 
بانوچـ ـه
۱۰ دی ۹۵ , ۲۰:۴۸
چالش پیاده رو هم تو نوبت دارم ولی اینم انجام میدم :دی
باحاله :دی

پاسخ :

چالش پیاده دیگه چیسته عایا؟! 
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۲۲:۰۸
دل منو با لحن و رفتاری شکستید
اهل این نیستم که بگم نمیبخشم چون بخشیدم اما فقط خواستم بگم دلم یکبار بدجور شکست از صاحب این وبلاگ...

پاسخ :

قبلا که گفته بودم به درد همصحبتی نمی خورم و...
ناشناس
۱۰ دی ۹۵ , ۲۳:۵۳
خودتون شروع کردین این بازی مسخره رو
نه ما حال و حوصله این بازیارو داریم, نه شما آدمی هستین که بتونی خسته نشی
از حالا میدونیم چیکار کنیم و چجوری رفتار کنیم

اکی
ولی همیشه یادتون باشه این حرفتون رو آقای شاعر
که قبلا چی گفتین
شب بخیر.

پاسخ :

یاد اسم فیلم محاکمه در خیابان افتادم البته فرقش اینه : محاکمه در بلاگستان ((: 

دقیقا یادم نمیاد چیا گفتم یا چیا شنیدین در کل چه من مقصر بودم و چه نبودم امیدوارم حلال بفرمایید :)
ناشناس
۱۱ دی ۹۵ , ۰۲:۰۴
ببین ناشناس قبلی... یه بارم به من گفت از من فاصله بگیر من آدم بی جنبه ای ام!
حالا فکر کرده کیه! کلا محلش نزار... یه مدت قاطی میکنه یه مدتم حالش خوبه... کلا نمیتونی پیش بینی کنی روی چه مودیه... ولی در کل بچه بدی نیس!
حالا زیاد تحویلش نگیری درست میشه

+ ببین مثلا ممکنه یه حرفو یکشنبه بهش بزنی خوب جوابتو بده... ممکنه همون حرفو چهارشنبه بزنی قاطی کنه... سیده... دست خودش نیس... شنیدی میگن سیدا چهارشنبه ها یه چیزیشون میشه؟! منم فقط در حد شنیدن شنیدم!

پاسخ :

بعضیا چنان به آدم میچسبن که عرصه بر آدم تنگ میشه خو ، بعد من اینقدر دل رئوفی دارم به جایی که بگم لیو می اِ لاون 

خود زنی کردم گفتم آدم بی جنبه ای هستم :/   والا...

+ این ناشناس که این کامنتو داده زیاد باور نکنید احتمالا صبحونه چیز میزی اشتباهی خورده هزیون گفته (((: 

والا.... 
ناشناس
۱۱ دی ۹۵ , ۱۱:۳۶
خیلی پسر باحالی هستی دوزِت دارم :))
ته دلم مونده بود بهت بگم(اموجی نیشخند)

پاسخ :

((((: 

مچکرم :) 
ناشناس
۱۱ دی ۹۵ , ۱۵:۱۳
من صبونه نخوردم یا اون؟!

پاسخ :

اون که هزیون گفته :دی
ناشناس
۱۱ دی ۹۵ , ۱۵:۳۲
خودتون هزیون میگید! خودتون! شما! جمع جمع جمع!

پاسخ :

باشه تو راست میگی (با لحن دیبی یا دیوی :دی ) 
ناشناس
۱۱ دی ۹۵ , ۲۰:۳۸
شما همچنان ناشناس گونه کنید نظرات رو بازدید کننده وب زیاد خوهد شد :))

پاسخ :

سعی خودمو می کنم :دی 
ناشناس
۱۲ دی ۹۵ , ۰۹:۴۸
الان معلومه من کیم؟

پاسخ :

ناشناسی دیگه :)
ناشناس
۱۲ دی ۹۵ , ۲۰:۵۸
اغا:|
تو چقدر دشمن داری:دی

پاسخ :

دشمن ؟! کو ؟! 
ناشناس
۱۲ دی ۹۵ , ۲۱:۰۱
میشه من به دیوار وبلاگتون تکیه بدم فقد سوت بزنم؟

پاسخ :

تکیه دادن مشکلی نداره ولی سوت نزن از آلودگی صوتی خوشم نمیاد :))
ناشناس
۱۳ دی ۹۵ , ۱۰:۲۰
نه ناشناس نبودم ^_^

پاسخ :

یه راهنمایی کن :)
## Alone
۱۳ دی ۹۵ , ۱۱:۲۹
خب چرا بهت بر میخوره؟:))
من دلم زن عمو میخاد:))
میخام با دختر عموم بازی کنم :// ایشش:|

پاسخ :

دختر گنده تو خودت وقت شوهرته میخوای تازه بشینی بازی کنی :)))

والا... 
## Alone
۱۳ دی ۹۵ , ۱۴:۰۳
چه ربطی به بزرگی داره..خودت با بچه داداشت بازی نمیکنی؟:)

پاسخ :

نه خیلی وقته دیگه بازی نمی کنم بازی ماله بچه هاست :)
سعید
۱۵ دی ۹۵ , ۱۸:۰۷
😐😑😑😑

پاسخ :

:||||
ناشناس
۳۰ دی ۹۵ , ۱۴:۰۴
حیفه نشن 100 تا :/

پاسخ :

مچکر (((:
بق بقو
۰۸ بهمن ۹۵ , ۰۰:۵۲
بالاخره یکی کامنت 100 رو گذاشت ...خدارو شکر :)))
راستش اون وسط امتحانام اومدم دیدم 99 تاست گفتم بعد امتحانا میام چک میکنم نذاشته بودن میذارم D:
دیگ یه نفر به صورت ناشناسم گذاشتن :)))
خیالم راحت شد :|

پاسخ :

(((: 

الان شدن 101 کامنت :دی 

ممنونم :) 
چشم به راهم ...
۱۶ اسفند ۹۵ , ۱۰:۳۷
ا؟ من این پستو دیر دیدم
اساسا اهل ناشناس اومدن نیستم
مشکلی نداره همین جوری منتقد باشیم؟

پاسخ :

نه همی جوری بفرمایید تو :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan