ایمان بیاورید :))

۲۱:۲۶
من :)
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۱:۳۱
من ایمان آوردم واقعن :|
مال یبار خیلی زیاد شد
داشتم از شدت خوشحالی ذوق مرگ میشدم
رسیده بود به ۱۰ تا :|

پاسخ :

همانا که تو از رستگارانی :)))

همش 10 تا :دی 
گل پسر
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۱:۴۸
چیه مثلا میخوای بگی خیلی مهمی :دی خخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

همانا که تو از کافران هستی :)))
گل پسر
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۱:۵۸
نظرات ناپدید شدن؟

پاسخ :

مگه جنه که غیب بشه ؟!
گمـــــــشده :)
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۱:۵۹
66 نفر حاضر در سایت...
:))
الانو می گما..

پاسخ :

بعله :)))) 

شما چی ایمان آوردین یا هنوز از کافران هستین ((: 
yasna sadat
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۲:۰۴
بشنوید و باور نکنید!

پاسخ :

یعنی شما هم به جرگه کافران پیوستین ://
من :)
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۲:۲۱
ولی خوشم میاد از بیست و شش نفر همش چهار تا کامنت ایجاست ^_^
مرسی دوستان ، مرسی که هوای همه رو دارین :D

پاسخ :

کامنتا رو تایید نکرده بودم ( آیکون زبون درازی ) بعله :دی 
دایناسور
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۱
وای
من چیم؟
کافر؟
یا رستگاران؟

پاسخ :

بستگی به اعتقادتون داره :دی 
مژگان
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۳:۰۸
سلام...
شاید اشتباه میزنه خخخخ...
خداوند این شادی را از شما تگیرد...
این خط خودتونه؟
راستی ممنون بخاطر معرفی اون ساید واسه آپلود...

پاسخ :

سلام 

نه کاملا درست میزنه :دی 
خط ام خوبه ؟! با قلم پینت کشیدم :))
قابلی نداشت :)
مژگان
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۳:۱۱
سلام...
شایدم افراد چاق رو چند نفر نشون میده خخخخخخ...
شایدم از این ابزار افزایش آمار نصبه...
تا شایدی دیگر بدرود...

پاسخ :

سلام 

(((: 

شاید :دی
shina ...
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۳:۴۰
پوفففففف من که عمرن ایمان بیارم دییییییی کسی به وبلاگ من سر نمیزنه پس ایمانم نمیارم

پاسخ :

بخاطر ایمان نیاوردن ها جهنمی میشیدا از من گفتن بود :))))
نگار :)
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۳:۵۷
آقا من ایمان آوردم :دی

پاسخ :

همانا شما هم از رستگارانید :))
بق بقو
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۱
همشونم از بچه های بیانن... یه نگا به آمار کل بندازید شاید خزنده ای چیزی باشن :)))

پاسخ :

همه بیانی نیستن غیر بیانی هم توشون هست :)
خانم جیم
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۹
من نیز ایمان می آورم اگر کمی خطتون بهتر بشه :)))

پاسخ :

خط از این بهتر ؟ با موس نوشتما :دی 
خانم جیم
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۱۳
هوم.. آره با موس خوبه پس :))
ایمان می آورم اگر اون معامله انجام بشه :دی

پاسخ :

ای بابا تازه یادم افتاد راستی ، چی شد اون انگشتره ؟! ها :)))
(^_^)hafez (^_^)
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۱۶
من ایمان اوردم

پاسخ :

همانا تو از صالحانی :)))
خانم جیم
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۲
هنوز برنگشتم بیرجند.. برسم پست میکنم :)))
قبلش اسم میخوام البته :دی

پاسخ :

خخخخخخ 

یعنی گرفتین فیروزه رو ؟! :)))

اسم کی ؟! ((: 

شوخی کردم بابا چرا جدی گرفتین :دی
خانم جیم
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۵
دارین در ملا عام زیرش میزنین و کتمان میکنین بعد توقع دارین ایمان بیارن؟! :|

پاسخ :

چی رو کتمان کردم ؟!؟! :))
خانم جیم
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۷
حرفای منم شوخی بود.. شما شوخی منو جدی گرفتین :))
همین دادن اسمو دیگه :دی

پاسخ :

یعنی نگرفتین :(( 

ای بابا حالا من یه تعارفی کردم شما باید اینقدر زود قبول کنید ((((: 

هعی لوله گاز... :دی


خانم جیم
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۳۱
من که میدونم دستم میمونه تو پوست گردو چرا همچین کاری بکنم پس؟! :)))

پاسخ :

چرا تو پوست گردو ؟ 

و چرا چه کاری بکنید؟

هر سوال نیم نمره :دی
خانم جیم
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۳۵
هر سوال نیم نمره از شما کم که بلد نبودین و اینارو از من پرسیدین :))

پاسخ :

چی شده ؟! (با لهجه فامیل) 

آقاگل ‌‌‌‌
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۳۶
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

پاسخ :

فصل هنوز 6 ماه مونده الان فعلا به من ایمان بیار :))))
. زیزیگلو
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۵۸
با عرض پوزش من ایمان نیاوردم

http://bayanbox.ir/view/5096286174261963659/Screenshot-2015-08-15-21-25-52-1.png

پاسخ :

http://bayanbox.ir/view/3692712760249415155/122.jpg

حالا چی ؟! ((: 
. زیزیگلو
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۱:۱۶
فتوشاپه؟ یا من دروغ میبینم؟! :/

پاسخ :

عکسه همین امشبه کاملا واقعی!!!
چی شد حالا این آوردی یا هنوز این معجزات رو انکار میکنی؟!:))))
. زیزیگلو
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۲
اصلا بچرخ تا بچرخیم
ایمان نمیارم!
نشونتون میدم... حالو ببین!

پاسخ :

همانا که شما از زیانکاران خواهی بود و عذابی دردناک بر وبلاگ شما نازل خواهد گشت :)))

والا... 
. زیزیگلو
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۶
بهتر
بزنه نابودش کنه... من شکرگزار خواهم بود

پاسخ :

همانا فی الحال حضرت نوح نبی را درک کردم چه قوم لجوجی داشته بنده خدا :///
. زیزیگلو
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۱:۳۱
من آن چوپان بی دینم که پیغمبر نخواهم شد
مرا بگذار و بگذر چون از این بهتر نخواهم شد :/

پاسخ :

:)))))))))
مهتاب
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۱:۳۴
منم تو دو راهی موندم نمیدونم ایمان بیارم یا نه :))

پاسخ :

قطعا ایمان آوردن بهتره :))
مهتاب
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۱:۳۹
چررا؟
به کدامین دلایل ؟
پاسخگو باشید

پاسخ :

ایمان آوردن دلیل نمیخواد دیگه ، برای اینکه رستگار بشید:))
میم شین
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۲:۲۹
آمَنتُ

پاسخ :

تقبل الله :دی
گم نام
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۷:۱۶
همش فیکه
من ایمان نمیارم
رفتی حاضرین در سایت خریدی:)))

پاسخ :

و همانا آنان که نشانه های ما را تکذیب می کنند عذابی الیم در پیش رو دارند بعله :)))
بای پولار
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۷:۳۰
کمیت اهمیتی نداره. مهم کیفیته !!!

پاسخ :

۶۰ درصد :دی
مژگان
۳۱ تیر ۹۵ , ۱۰:۵۲
سلام...
سایت نوشتم ساید... :|
آره خوبه با قلم پینت سخته ولی شما میتونید تمرین کنید...
شوخی میکنم شما همیشه پربازدید بودید هستید خواهید بود...
خدا بازدید بقیه هم زیاد کنه...

پاسخ :

سلام 
بعله متوجه شدم ساید نوشتین به روتون نیاوردم :دی 
اون فایل دکلمه چی شد پس؟!
گل پسر
۳۱ تیر ۹۵ , ۱۲:۵۷
میگم محمد حسین این همه میوه تو چرا گیر دادی به هویج ؟O_o

پاسخ :

جریان هویج چیه ؟!
اَسی ...
۳۱ تیر ۹۵ , ۱۳:۱۶
آقو چی فکر کردین؟؟ من یه بار وب زیزیگولو بودم حاضرین در سایتش122 نفر بودن، اونم نصفه شب!!!
خوش خط بودین و ما نمیدونستیم؟! :دی

پاسخ :

حرفتون سند هم داره ؟! :))

تازه این خط با موسمه خط با قلمم چیز دیگه اس( آیکون خود تحویل گیری :دی)

والا... 
گل پسر
۳۱ تیر ۹۵ , ۱۴:۲۶
همون هویجوری دیگه :دی

پاسخ :

هویجوری یعنی همین طوری :)
اَسی ...
۳۱ تیر ۹۵ , ۱۵:۰۲
http://zizigolu.blog.ir/post/500/%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D8%BA%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%87#comments

من اون موقع اسکرین شات نگرفتم، ولی کامنتم واسه این پست گواه مدعامه
اابته 122 نبود، 107 نفر بودن! به تاریخ هم دقت شود:دی

پاسخ :

باشه قبول می کنم حالا که اینطور شد من باید معجزه گنده تر رو کنم :دی 
والا...
مژگان
۳۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۰۴
سلام...
تو فکرش هستم میفرستم حتما...

پاسخ :

سلام 

ممنونم :)
آبان دخت ...
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۹:۴۵
ایمان بیاوریم؟؟؟ :|

برو از خدا بترس مومن :دی

پاسخ :

نکنه شما هم از ایمان نیاورندگانید :دی 
آبان دخت ...
۰۱ مرداد ۹۵ , ۲۳:۱۱
یس یس :)))

پاسخ :

از عذاب الهی بترس :))
آبان دخت ...
۰۱ مرداد ۹۵ , ۲۳:۳۴
اتفاقا جهت ترسیدن از عذاب الهیه که وب پرستی نمی کنم :دی :دی

پاسخ :

من کی گفتم وب پرستی کنید من گفتم به کاری که من کردم ایمان بیارید :دی 
آبان دخت ...
۰۱ مرداد ۹۵ , ۲۳:۵۳
خب اینم میشه کارپرستی :دی

پاسخ :

:)))
Upset Bahar:(
۱۸ مهر ۹۵ , ۱۸:۳۳
ایمان اوردم...چی باید بخونم؟!اشهدی ...چیزی..مخخصوص خودت درست نکردی؟من یه بار به۱۵رسید غش کردم...به جانونی تو ااشپزخونمون قسم!!!

پاسخ :

از جانونی مقدس تر تو خونتون ندارین :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan