انیمیشن آقای دوربینی :دی

ببینید و مفیوض شوید : 

 

 

۱۳:۰۹
گل پسر
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۱۲
:/

پاسخ :

تو زود نظر میذاری میخوای اول بشی؟! (((: 

دیدیش؟
گل پسر
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۱۳
:)))

پاسخ :

(((: 
نگار :)
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۱۶
منم منم ! :|

آخه خیلی لوس بود :دی

پاسخ :

همین لوس بازیش جالبش کرده :)))
گل پسر
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۲۲
معلومه که دیدم خیلی بدمزه بود.:دی

پاسخ :

مثل خودت (زبون درازی):دی 
گل پسر
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۲۲
یعنی بی مزه .

پاسخ :

به جواب کامنت قبل مراجعه کن :))
من :)
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۲۳
قول میدم ببینم و مفیوض شوم :]

پاسخ :

آفرین بر شما :))
گل پسر
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۲۴
جلیقمو در بیارم بیام برات ؟

پاسخ :

جلیقه نجات ؟! غرق نشی یوقت :))
مستر نیمــا
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۲۹
اینو چند سال پیش دیدیم

پاسخ :

زیارت قبول :دی 
خانم جیم
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۵:۵۴
چقققدددررر زیبا و جذاب بود :|

پاسخ :

(((: 
رواق
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۶:۲۵
یادش بخیر...
حدود ده-دوازده سال پیش اینو دیدم.

پاسخ :

من هیچ وقت ندیده بودمش قبلا :) 

شما وبلاگ ندارین؟!
مارکر زرد :)
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۸:۴۲
خیلی بچه بودم که دیدمش!
:(

پاسخ :

پس من چرا یادم نمیادش؟!
آبان دخت ...
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۹:۴۲
:)

پاسخ :

(:
بای پولار
۰۲ مرداد ۹۵ , ۰۹:۳۲
این تیتراژ رو دیده بودم ولی توی همین کلیپ های موبایل ها.

پاسخ :

من تو دکتر سلام دیدمش:) 
Lady cyan ※※
۰۲ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۰
چه قد این انیمیشنه باحاله :)
منم منم منم منم
:)))))))))))))))))))))))))))

پاسخ :

((((: 
Lady cyan ※※
۰۲ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۲
وای بر من :0
هویجوری :0
وای بر من :0
چه قدر قشنگه :0
:)
من عشق فالوده ام
اصن کلا عشق بستنی فالوده ای
عشق چیزای یخ :))))))))))

پاسخ :

:)))
سعید
۰۴ مرداد ۹۵ , ۰۲:۰۵
عمو؟
ب روح اعتقاد داری؟

:)))

پاسخ :

آره 

به روح تو اعتقاد دارم :)))
محمد آذرکار
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۲۳
فیوضات اورانیم بر ما تاثیر گرفت.
ممنون.

پاسخ :

خب خدا روشکر :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan