کودک درون

هر وقت دیدین یه آدم بزرگسال برا خودش پفک نمکی خریده و داره با شوق و ذوق پفک میخوره

 بدونید یه جایی در اعماق وجودش یه موجودی زندگی می کنه که روانشناس های عصر پست مدرن

 بهش می گن کودک درون !!!


۱۲:۵۵
amir
۱۲ آذر ۹۴ , ۱۳:۰۷
کودک درون من که شبیه دیووه مال شما چطور؟

پاسخ :

یه گوزیلاییه که خودمم ازش وحشت دارم :)))) 

والا... 
چشم به راهم ...
۱۲ آذر ۹۴ , ۱۳:۲۱
2-3 روز پیش دقیقا همین کارو کردیم منو دوستم :))

پاسخ :

کودک درونتون از خواب بیدار شده حتما :دی 
یاسین مهدیزاده
۱۲ آذر ۹۴ , ۱۳:۴۹
:))))

پاسخ :

:)))))
ghazaleh ...
۱۲ آذر ۹۴ , ۱۳:۵۰
در مقابل پفک نمکی کودک درون هر آدمی با هرسنی بیدار میشه :)))))))

پاسخ :

مثل کودک درون من امروز صبح :دی 
بیست و دو
۱۲ آذر ۹۴ , ۱۴:۱۵
اینجوری باشه که من فقط کودک درونم
از بس خوراکی میخورم خمیر بازی هم میکنم:/

پاسخ :

خمیر بازی :||||

شما یه کودک بزرگسال هستین :دی 

والا...
زهـرا ...
۱۲ آذر ۹۴ , ۱۶:۲۸
کودک درون من همیشه فعاله
پفک خوردن
خونه گِلی درست کردن
انیمیشن دیدن
تاب بازی کردن
و ....
:دی

پاسخ :

خخخخخ 
یادم رفت بگم کودک درون برای اونایی که سنشون زیر...
معنی نداره چون خودشون 😂😂
پلاک هفت
۱۲ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
دیشب از همین نمکیا خوردم..:دی

پاسخ :

پس توام بعله 😜
زهـرا ...
۱۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۰۰
:((((((

پاسخ :

:))))) 
زهـرا ...
۱۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۵
خنده نداره :|

پاسخ :

پس چی داره ؟!
بق بقو
۱۲ آذر ۹۴ , ۲۲:۰۳
یادم نیس دقیقا ... ولی هفته پیش بود فک کنم
پفک خوردم ...اما از نوع چی توزش :دی

پاسخ :

با ارفاق می تونم بگم کودک درون شمام زنده اس:دی 
زهـرا ...
۱۳ آذر ۹۴ , ۰۰:۲۰
هیچی ...

پاسخ :

:|
. zizigolu
۱۳ آذر ۹۴ , ۰۱:۴۳
دلم کشید چیپس...تو دانشگاه رفتم از بوفه چیپس خریدم...
شما فک کنید یه دانشجوی تغذیه بره چیپس بخره!
چندتا از پسرای دانشگاه هم روبه روی بوفه نشسته بودن...اومد رد شم کلی تیکه انداختن بهم!
تازه یکیشونم میگفت مگه چیپس توی دانشگاه ممنوع نشده؟!
منم سرمو کرده بودن توگوشی محل نمیدادم یعنی یعنی من نشنیدم!
امان ازین دل!

پاسخ :

نوچ نوچ نوچ 
دانشجوی تغذیه چیپس بخوره 
باید این کودک درون رو شلاق زد اصن:)))
چرا همیشه به تو تیکه میندازن؟!
کوثر بانو
۱۳ آذر ۹۴ , ۱۱:۳۸
م.ح؟
بدهکار نفتی عایا؟
دزد؟!
پول مردم خور!

پاسخ :

اون ب.ز 
 نه م.ح 

مجید جان دقت کن دلبندم :))) 
Afshin ♪♫
۱۳ آذر ۹۴ , ۱۲:۴۷
پفک :)))))

پاسخ :

آره خودشه :)))
...... ..
۱۳ آذر ۹۴ , ۱۴:۱۷
بااین حساب من یک کودکم که بزرگ درونم گاهی بیدارنیشه:-) والاع
هرروز قراره تو ترافیک بمونم اولین کاری که میکنم همینه,

پاسخ :

راستش قضاوت در مورد بزرگسالان کودک سخته بنابراین بنده سکوت می کنم :دی 

والا... 
عاشق بارون...
۱۳ آذر ۹۴ , ۱۴:۴۴
:)
میخواستم کامنت بذارم. ولی یاد این افتادم که هر بار اینجا سنم زیر سوال میره!! پشیمون شدم. :)
ولی یه چیزی. مگه میشه هم کودک درون کسی زنده باشه هم مرده؟

پاسخ :

خب بخاطر اینه که سنتون رو مشخص نمی کنید :)))) 
والا... 

نمیشه هم زنده و هم مرده 
مواقعی که خبری ازش نیست نمرده خوابش برده که به وقتش بیدار میشه :دی 

والا... 
عاشق بارون...
۱۴ آذر ۹۴ , ۱۴:۵۶
مسئله اینه که بعضی وقتا که باید بیدار شه خودشو میزنه به خواب. :/
خب من فرض میکنم که چندین بار به شما نگفته باشم! :|| الان 24 سال و نیم! :))

پاسخ :

اون دیگه مشکل از بچه ی وجود شماست که چموشه :دی 

والا... 

همون 25 منظورتونه :))))

خخخخخخخخ

اگه بگم من هنوز فکر می کنم شما 17 18 ساله باشین باورتون میشه ؟! 
عاشق بارون...
۱۵ آذر ۹۴ , ۰۰:۵۹
چموش نیست! :/ خسته است. -_-

اینم از بد شانسی منه که 17-18 ساله به نظر میرسم! :|||
خب تولدم اردیبهشته :| تا حالا میشه 7 ماه!
تا حالا کسی دیگه اینقدر اندازه شما اصرار نداشت به کم بودن سن من. :|

+ شعر دوباره اشک میشوی هم قشنگ بود.

پاسخ :

آخی طفلی چه نازم خوابیده:)))))
تولد ۸ ماه پیشتون مبارک :دی
منم اصراری ندارم چیزی که به نظر میاد رو میگم. 
+ ممنونم :)

بی همتا
۰۶ آبان ۹۵ , ۰۸:۵۸
اینو دیگه خیلی عشقه
من بهش میگم لی لی نمکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan