the walking dead

فیلم های تخیلی رو دوست ندارم چون اعتقاد دارم که هر چقدر هم جذاب باشن 

نه به درد دنیا میخورن و نه قیامت چون بر اساس خیال محض ساخته شدن اما بر خلاف این اعتقاد و 

سلیقه ام چند روزیه دارم سریال the-walking-dead رو نگاه می کنم

 که علی رغم تخیلی بودن سرشار از روابط انسانی واقعی ، آموزش مدیریت بحران 

و در عین حال پر از لحظات هیجان انگیزه به نظرم دیدنش خالی از لطف نیست اگر دیدینش 

حتما نقدش رو هم بخونید .


۱۹:۰۴
زهـرا ...
۲۳ مهر ۹۴ , ۱۹:۴۴
درسته به درد نمیخورن ولی خدایی خیییییلی جذاب ان !!
منکه هری پاتر نیگا میکردم کلا نصیحت مصیحت حالیم نمیشد!!! :دی

پاسخ :

هری پاتر هم انصافا قشنگه تا شیشش دیدم :دی 
. zizigolu
۲۴ مهر ۹۴ , ۰۱:۱۰
فیلم تخیلی فقط هری پاتر!
انقدر دوسش داشتم که شبا خواب میدیدم باهامون میاد اردو!
اول کتاباشو میخوندم بعد فیلماشو میدیدم....
عجب دورانی بودا!

+ارباب حلقه ها رو ندیدم! طبیعیه؟!

پاسخ :

هری پاتر فیلم شاخ دهه ی 70 و 80 بود برای همین برا همه بچه هایی که نوجونیشون تو این سن گذشته 
جذاب بوده !!! 

+ ارباب حلقه ها صحنه ی جنگ هاش خیلی قشنگ بود :) 
شهرزادی
۲۴ مهر ۹۴ , ۰۸:۵۳
سلااااام حاجی خوبی بهتری ان شاءالله ؟
سرماخوردگیت بهتره ؟
راسی عاقبت بیلیطا چی شد نیشخند
شما هم که کوچ کردین
چقدر فضای اینجا متفاوت شده
راسی معرتون خنده خنده خنده
امان از شکلک هایی که نیستن

پاسخ :

سلام ممنونم :) 
بلیط ها هنوز استفاده نشده داره خاک میخوره :دی 
به اینجا که خیلی وقته کوچ کردم !!!
آره جاشون خالیه:(
x7
۲۴ مهر ۹۴ , ۱۸:۳۸
سریالش عالیه...هرکی دیده تعریف کرده...ولی میزان خشونتش زیاده من نمیبینم |:

پاسخ :

اره خیلی بالاست :/
. zizigolu
۲۵ مهر ۹۴ , ۰۱:۰۱
داغ دلمون که با اون شعر بالا تازه شد!

پاسخ :

چرا؟
. zizigolu
۲۵ مهر ۹۴ , ۰۱:۱۵
همینجوری

پاسخ :

مگه میشه همینجوری؟!
. zizigolu
۲۵ مهر ۹۴ , ۰۱:۲۷
بیخیال!

پاسخ :

باشه. 
مارکر
۲۶ مهر ۹۴ , ۱۶:۱۸
اصن نمیتونم قبول کنم واکینگ دِد میبینید :)) نه که بد باشه ها
نمیتونم قبول کنم :)))

پاسخ :

یعنی مثلا چطوریه واکینگ دد که به من نمیخوره ببینمش؟! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan