بدرود

از اونجایی که هیچ وقت اینایی که یهویی میذارن میرن یا یهو میزنن وبشون رو حذف میکنن دوست نداشته و ندارم 

بنابراین بعد از کلی مشغله فکری و کاری وقت کردم بیام اینجا و چند خطی برای شما دوستان و مخاطبان گرامیم 
بنویسم . (عجب سر درد وحشتناکی هم گرفتم :/)
به قول فامیل دور : راه رفتنی رو باید رفت ، در بستنی رو هم باید بست :دی حالا من یه نیم خط به این جمله حکیمانه اضافه می کنم در وبلاگی هم که دیگه توش نوشته نمیشه هم باید گُل گرفت:)) 
تو این مدتی که نبودم خیلی از دوستان لطف کردن و احوال پرسیدن و از نبودنم ابراز نگرانی کردن از همه شون 
صمیمانه تشکر می کنم و عرض می کنم که خدا رو شکر حالم خوبه و در صحت و سلامت به سر می برم :) 
فکر نمی کنم دیگه هیچ وقت اینجا بنویسم( عزیزی دوست نداره دیگه اینجا بنویسم) و این آخرین پست این وبلاگ خواهد بود (حالا یه عده ممکه بپرسن خب اصن چرا برگشتی پست میذاری ؟! ) این پست به احترام دوستانی عه که مدت ها این جا رو می خوندن و از غیبت حدود یه ماهه بنده نگران شده بودن و همپچنین تشکر از تمام مخاطبانی که به این حقیر و قلمش لطف داشته و دارن . 
اگر به هر دلیلی از بنده رنجیده خاطر شدید امیدوارم کریمانه چشم پوشی و حلال بفرمایید .  
 برای همه ی شما دوستان آرزوی موفقیت و خوب بودن حال دارم. 

یاعلی 
م.ح 
۱۵:۱۷
Designed By Erfan