پاسخ به دو دعوت چالشی (با تاخیر)

این پست به دعوت دو دوست عزیزم : محسن (گل پسر) و گمنام عه 


اول : چالش معرفی تاپ بلاگر:

1.شباهنگ

 2.لیدی 

این دو نفر از دوستان رو تاپ بلاگر بلاگستان می دونم شباهنگ بخاطر محتوی فوق العاده ی نوشتاری و تصویری و خاطره سازی و...

و لیدی به خاطر : انتخاب تصاویر و موزیک های فوق العاده ی وبلاگی و اکتیویته اش در کامنت گذاری

 (هیچ وبلاگ نیست کامنت دونیشو باز کنی کامنتی از لیدی نبینی :دی  والا... )

دوم: چالش گذروندن تابستون با تیمورک ها :دی 

کتاب : کتاب هایی که من خوندنمو اکثرشون حوصله ی شما رو سر میبره. فقط یه توصیه کلی می کنم 

از امیرخانی هر چی دیدین بخرید یا بخونید قول میدم پشیمون نمیشید . 

هرکی من او رو نخونده از دنیا بره بهش قول میدم ناکام از دنیا رفته :دی 

والا... 

فیلم : فیلم هایی که به تازگی دیدم رو معرفی می کنم:

Little Boy

Colonia 

The.Revenant

Southpaw 


و کلی فیلم دیگه اینا رو فعلا ببینید تا بعد :دی 

خوراکی : در مورد خوراکیجات هم دیگه خودتون استادید من چی بگم ؟! ((: 

والا... 


چند نکته:
  1. به احترام دعوت دوستان عزیز تو چالش شرکت کردم علاقه ای به چالش ندارم کلا!
  2. با همدیگه مهربون باشید تا دنیا جای قشنگی بشه! 

۱۴:۳۲
عاشق بارون ...
۲۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۰۴
باشه نمیپرسیم! D:

پاسخ :

آفرین:)
سعید
۲۰ مرداد ۹۵ , ۱۶:۰۱
-.-

پاسخ :

:/
آقاگل ‌‌‌‌
۲۰ مرداد ۹۵ , ۱۶:۱۱
:))))))

پاسخ :

(((:
گمـــــــشده :)
۲۰ مرداد ۹۵ , ۱۶:۱۲
بابت معرفی وب ممنون.
:)

پاسخ :

خواهش می کنم:)
♫ شباهنگ
۲۰ مرداد ۹۵ , ۱۷:۲۴
این نظر لطف شماست و باعث مسرت (=خوشحالی :دی) و افتخار بنده که خواننده‌های عزیزی مثل شما دارم. خدا شاهده خودمو در این حد نمی‌بینم که تاپ باشم و شاید باورتون نشه، هر کی اسممو میاره روی لینک شباهنگ کلیک می‌کنم ببینم آیا واقعا منو می‌گید؟
ممنونم :)

پاسخ :

سلام 
خواهش می کنم شکسته بندی نفرمایید ببخشید شکسته نفسی منظورم بود :دی
شما خیلی حرفه ای هستین تو این کار تعارف نکردم جدی بود تعریفم:)
گم نام
۲۰ مرداد ۹۵ , ۲۲:۲۰
ممنون که دعوتم رو قبول کردی ولی آخه گمنام عه:))))
تیم ورک منظورنه؟چی هست عصن؟

پاسخ :

خواهش می کنم .
اونجا نوشتم این چالش به دعوت دوستانم محسن و گمنام عه (به جای کسره عه گذاشتم:دی)

تیمورک یعنی تیمورهای کوچک ((: یه تیکه ایه که یه بنده خدایی که اینجا رو میخونه میفهمه اش ((:
من :)
۲۰ مرداد ۹۵ , ۲۲:۳۴
جالب بود . اوهوم :|

پاسخ :

مچکرم (:
شما تو همه کامنتاتون از این :| استفاده می کنید عایا؟! 
shina ...
۲۱ مرداد ۹۵ , ۰۷:۱۴
کی امیر خانی؟؟؟

پاسخ :

حاج رضا امیرخانی 
قهرمان **
۲۱ مرداد ۹۵ , ۱۰:۱۴
^_^

پاسخ :

(:
مژگان
۲۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۰
سلام...
چقدر خوبه ک آدم دوستانی داشته باشه ک دلش بخواد مدام نوشته هاشونو بخونه...
تبریک میگم ب شباهنگ و لیدی و X...
و البته شما هم وبتون خوبه...

پاسخ :

سلام 

شما لطف دارید :) 
yasna sadat
۲۱ مرداد ۹۵ , ۲۰:۵۶
لیدی کارش درسته:))

پاسخ :

بعله :)
من :)
۲۲ مرداد ۹۵ , ۰۰:۲۷
آره خیلی خوشگله :D
:|
:))

پاسخ :

چی خوشگله؟:|
قهرمان **
۲۲ مرداد ۹۵ , ۱۲:۰۶
به روزم.

پاسخ :

موفق باشی:دی
دختر اسمانی
۲۳ مرداد ۹۵ , ۱۳:۳۷
((: نمیپرسیم....

پاسخ :

قربون آدم چیز فهم:دی
سعید
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۲:۰۲
اینطور نگاه نکن!
تا اطلاع ثانوی ممنوع الکامنتم.
-.-

پاسخ :

چرا ؟؟؟؟
بیست و دو
۲۵ مرداد ۹۵ , ۰۱:۰۴
بلاگر تاپ شدن سخته همون طور که انتخاب بلاگر تاپ سخته
اما خب برای این سه دوست عزیز که از بینشون فقط شباهنگ رو میشناسم خوشحالم، و امیدوارم همچنان تا آخر عمر وبلاگشون عالی باقی بمونن

پاسخ :

ممنون از نظرتون :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan