روح و روان :))

به روح هم اعتقاد ندارم :دی 


والا... 

۱۵:۵۴
Lady cyan ※※
۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۵:۵۸
عکس بالای قالب بدجور با روح و روانم بازی کرد

پاسخ :

خوب خدا رو شکر به هدفم رسیدم (((((((: 

والا...
Lady cyan ※※
۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۶:۰۰
دنبال شدید:)

پاسخ :

شما هم به همچنین :) 
ساکن عیالات متحده امارات هستین ؟! 
اَسی ...
۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۶:۰۲
وااااااای عمه که دارین احیانا؟؟؟؟؟

پاسخ :

زیاد :دی 
شیکسون (^_^)
۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۶:۱۲
من که هیچ حسی ندارم بهشون... :/

پاسخ :

دل به دل راه داره این بامیه ها هم هیچ حسی به شما ندارن :)))))))))

والا... 
شیکسون (^_^)
۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۰
بذار اعتراف کنم، در واقع بی حس شدم از دیدنشون :))

پاسخ :

بی حس ؟! یعنی همون بی تفاوت بودن ؟!
Lady cyan ※※
۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۶
چرا ایالات متحده امارات؟؟

پاسخ :

پرچم عمارات کنار آی پی تون نقش بسته !!!
Lady cyan ※※
۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۹
واقعا؟
نه بابا عمارات کجا بود
خخخخخخخخخخخ

پاسخ :

عمارات جنوب ایرانه :دی  

والا... 
دچــ ــــار
۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۶:۳۲
زیاد داری پس :))

پاسخ :

5 تا خوبه ؟! 
من :)
۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۷:۴۹
وااای
هنننوووززز سااعتت شش نشده
تا نه
سهههه ساااعتتت :|
شما که گفتی به روح موح اعتقاد نداری

پاسخ :

چون به روح اعتقاد ندارم این عکسو گذاشتم دیگه :))))))))

والا... 
yasna sadat
۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۹:۲۹
اخه این چه عکسیهههههه اومدن.وب شما محدوده زمان خاص داره افطار به بعدo_O

پاسخ :

خخخخخخخخخ
جالب بود :) 
عاشق بارون ...
۱۹ خرداد ۹۵ , ۰۲:۴۰
من شربت آبلیموی موقع سحری رو ترجیح میدم! :)))

پاسخ :

شربت خاکشیر بالنگو ((:
سعید
۲۲ خرداد ۹۵ , ۱۰:۳۹
میخوای کاری کنم به روح اعتقاد پیدا کنی؟!!

ما شما رو معتقد میکنم!!! صد درصد تضمینی!
با ما تمااس بگیرید!!!

پاسخ :

یادم نبود بگم به روح تو به صورت استثنا اعتقاد دام :))))
سعید
۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۳:۳۰
:)))

پاسخ :

((: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan