اگه یه روزی :/

می دونید اگه یه روز در اینجا رو گِل ببخشید شایدم گُل بگیرم یا اصن تخته کنم قطعا دلم برای یک چیز 

خیلی تنگ میشه اونم طنازی مخاطبانی که اینجا کامنت میذارن به عنوان مثال یه همچین کامنتی : 

پ.ن: طنازی : طنز نویسی (توضیح برای ذهن های بیمار :دی ) 

پ.ن2 : کامنت با اجازه شخص شخیص حجت الاسلام بهار پاتریکیان منتشر شده ! 


۰۰:۴۷
شیکسون (^_^)
۲۰ فروردين ۹۶ , ۰۱:۰۶
:))))

پاسخ :

:دی
هلما ...
۲۰ فروردين ۹۶ , ۰۱:۰۹
اول اینکه مگه تا الان فک میکردین حق تخته کردن و گل گرفتن اینجا رو دارین؟؟ !!!! عجبا مردم چه فکرایی میکنن . "همش هم عوارض پیرییه"
دوم اینکه واقعا طنازی از تک تک کلمات بهارپاتریکیان عزیز جاریه، طنازیت مستدام بهاری ....
والا تیر و تبر و کلت که نتونست شما رو بیاره وب دست بهار جان طلا که راهشو یافت ...

پاسخ :

من کلی جواب نوشته بودم برای این کامنت چرا جواب پریده ؟! :// 

اصن روایت داریم اسم دیگه ی بهار (طنازه) البته منبع حدیث احتمالا ابوهریره ای کسی باشه ((: 

این کامنت مال مدت ها قبله که در اکتشافات اخیر در صندوق امانات کامنتها پیداش کردم :))
آقاگل ‌‌
۲۰ فروردين ۹۶ , ۰۱:۱۵
حجت الاسلام بهارپاتریکیان جا داشت اعلام کنه این روایت رو در جلد چند و صفحه چند دیدن. هرچی باشه بهارالانوار 25جلده :))

بچه های بیان یکی از یکی گل تر حتی! :d

پاسخ :

هر چند سند حدیثش زیاد معتبر نیست ولی چون راویش حجت الاسلام پاتریکیانه من قبول کردم :)))

اصن گلستانیه بلاگ :دی
اسمارتیز :)
۲۰ فروردين ۹۶ , ۰۱:۲۷
:)
حالا مگه یه روزی قراره در اینجا رو گل بگیرین؟:)

پاسخ :

خب ممکن دست روزگار گل بگیره :))
بق بقو
۲۰ فروردين ۹۶ , ۰۹:۵۹
اون "خاب" خیلی خوب بود:)))
خو شما دلیلتون موجه برا مانایی(ماندن)تا همیشه :دی

پاسخ :

ددابظ حتی :دی 

اما دیل شما موجه نیست برای نامانایی :))
ABOLFAZL :.
۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۱:۵۵
:)

پاسخ :

چه عجب کامنت دادی به ما :دی 
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۲:۳۸
آقا شما دیگه حرف از تخته کردن اینجا نزن
تو همین سال جدید چند تا از دوستای خوبمو از دست دادم اصن روحیه ام گرفته شده :(

پاسخ :

باشه حرفش رو نمی زنم :/
💖 miss fatemeh 💖
۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۳:۴۱
عه عمو قرار نبود در اینجا رو ببندین دیگه :///
من دوست داشتم زن عمو و دختر عموم/پسر عموم رو همینجا ملاقات کنم :))
اینجارو ببندین یجوری قهر میکنم که عمه هم نتونه منو برگردونه :/ :))

پاسخ :

هنوز که نرفتم :دی 

:))))))
مجتبی مطوری
۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۴:۴۴
یکی از بلاگری هایی که همیشه دوست دارم نوشته هاشو بخونم(:
شما هم میخواید بای بای کنید؟):

پاسخ :

لطف داری عموجون هنوز نرفتم :)
یــاسـᓄـךּ ●‿●
۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۵:۱۱
مگه اجازه داری اینجارو تخته کنی؟؟؟ تو فقط تخته کن من میدونم و تو!!!
راستی مگه بهار برگشته ؟

پاسخ :

من دیگه حرفی ندارم :|||

اینقدر رفته و اومده نمی دونم چی بگم :)))
بــاهــ ــار .
۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۵:۳۴
آقااااا *_*
[ذوق‌مرگ شده پست را بوک‌مارک میکند] :)))

پاسخ :

قابلی داشت عموجون (: 

والا... 
هلما ...
۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۶:۱۰
به هرحال دست طناز جان درد نکنه بسی شاد شدیم ...
البته صبح دیدم جواب نداره داشتم یه نقشه برا محو کردنتون میکشیدم :)

پاسخ :

شصتش درد نکنه:)) 

خدا بهم رحم کرده پس :دی 
حوا ...
۲۱ فروردين ۹۶ , ۰۹:۳۵
تا باشه از این کامنت های حال خوب کن :)

پاسخ :

والا...:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan