هعی لوله گاز

بوی بادمجون سرخ شده و کله ی داغ کرده ترکیب خطرناکیه مخصوصا وقتی فرداش یه لشگر مهمون داشته باشید:/ 

کجایی جوانی که یادت بخیر :( این دید و بازدید عید هم معضلی عه ها هر مهمونی که میری عینهو فوتبال که 

بازی  رفت و برگشت داره باید یه نوبت طرف رو دعوت کنی :( 

بعضی خاطرات هم هستن که تا لحظه ای که آدمو تو قبر چال می کنن همراه آدمن و دست از سرش بر نمیدارن...

هعی ... 

نمیدونم تا حالا فهمیدین یا نه ؟ کاملا عشقی کامنت میذارم مثلا الان یه هفته اس فقط به چند نفر (کم تر از 5 نفر) 

کامنت دادم . تو مود کامنت دادن نیستم الان ، الان بیشتر فازم نوله :) 

مدت ها بود اینطوری گتره ای ننوشته بودم ، اینطوری آبگوشتی نوشتن هم عالمی داره . 

تازه دارم درکت می کنم عمو شِبِلی :دی 


والا... 

۲۳:۳۴
صخره .
۱۰ فروردين ۹۶ , ۲۳:۳۷
انقد با این تیپ پستا حال میکنم! اصن زیااااااااآدتا!:)

پاسخ :

احسنت همانا که شما از رستگارانی :))
بق بقو
۱۰ فروردين ۹۶ , ۲۳:۴۰
منم :/

عمو شبلی کیه ؟!!؟

پاسخ :

من نه منم ، نه من منم :دی 

خودش میدونه:))
بق بقو
۱۰ فروردين ۹۶ , ۲۳:۴۳
عه ....فک کردم وبلاگ نویس گفتم نمیشناسم
باشد :|

پاسخ :

عمو شبلی همون لافکادیو عه دیگه ((: 
💖 miss fatemeh 💖
۱۰ فروردين ۹۶ , ۲۳:۴۷
شده خاله بازی -__-

یعنی عاشق این "والا..." هاتونم عمو ^^

پاسخ :

والا... 

آفرین بر تو ((: 
ببر بنگال
۱۰ فروردين ۹۶ , ۲۳:۵۰
یه جوری میگه باید دعوت کنی انگار اون میخواد دعوت کنه:دی

پاسخ :

کامنتات یه جوریه خودت باید همراش باشی ترجمشون کنی :دی 
ABOLFAZL :.
۱۱ فروردين ۹۶ , ۰۰:۱۱
رفت و برگشتش خوبه دیگه خخخ

پاسخ :

به شرطی که تعداد گل خورده در خانه حریف بیشتر از گل خورده در خانه باشه :)))
yasna sadat
۱۱ فروردين ۹۶ , ۰۰:۱۸
منم از این نوع پستا زیاد میزارم
:))

پاسخ :

شما بعضی وقت ها از این پست ها نمیذارید ((: 
هلما ...
۱۱ فروردين ۹۶ , ۰۰:۳۱
خیلی شیک و مجلسی پیر شدین رفت دیگه :)
اصلا یکی از آرزوهای شب آرزوهای امسالم که بشه الان فراموش کردن بعضی خاطراته ...
حالا کنار عشقی کامنت گذاشتنتون توهم کامنت گذاشتن و فراموشی و از این حرفا هم دارین، وضعتون بحرانیه شدید :))

پاسخ :

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند 
بولبول(با لهجه ی خود شهریار )شوقم هوای نغمه خوانی می کند :دی 

فراموشی هم از عوارض پیریه دیگه :/ 
بانوچـ ـه
۱۱ فروردين ۹۶ , ۱۲:۰۸
بس که در ایام معمولی سال از کم شدن دید و بازدیدها و دوری فامیل از همدیگه طومار نوشتید حالا بنوشید این دید و بازدیدا رو :دی

پاسخ :

من خیلی شکر خوردم اصن :)))
هلما ...
۱۱ فروردين ۹۶ , ۱۴:۲۴
همتم تا می رود ساز غزل گیرد به دست
طاقتم اظهار عجز و ناتوانی میکند .....
-----------------------------
سرچ کردم با صدای خود شهریار شنیدم، خیلی خیلی خوب بود فقط کمی دلم گرفت.
احساس میکنم خیلی حکیمانه و مدبرانه جواب کامنتم رو دادین، یه لحظه مغزم قفل کرد..

پاسخ :

یهو این بیت بهم الهام شد :) 

+غزل غم انگیز و در عین حال زیبایی عه :)
بیست و دو
۱۱ فروردين ۹۶ , ۱۷:۰۳
گتره ای معناش چیه؟

پاسخ :

یعنی الله بختکی یا کیلویی یا فله ای و... 
صخره .
۱۲ فروردين ۹۶ , ۲۲:۵۶
محمدحسین؟!؟ تا جایی که من میدونم لافکادیو عمونیست اگرم باشه عمو شلبی ست. نه شبلی! :-D

پاسخ :

این عمو کلی یه دنیا حرف تو دلش داره ، خانم ها نمی تونن اونجور باید این مفهموم عمیق رو درک کنن :))

شبلی از شلبی بهتر تو دهن میچرخه :دی 
حورا
۱۳ فروردين ۹۶ , ۲۳:۳۴
۵ چقدر سخت شده آمدن اینجا و نطر گذاشتن

پاسخ :

خو نظر نذار :))

والا...
zahra ans
۱۴ فروردين ۹۶ , ۰۳:۵۱
رئال تره اینجوری:))

پاسخ :

چجوری؟!
مهتاب
۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۱:۵۷
سلام جناب شاعر میبینیم که در سال جدید سنتون بالا رفته و پیرشده اید و کمرتان زیر بار مشکلات خمیده شده خخ
بالاخره هر رفتی یه برگشتی داره مهمونیاتون مستدام

مثلا چه خاطراتی ؟؟؟؟؟شکلک دست در زیر چونه در حال تفکر

پاسخ :

در جواب باید باز همون شعر همشهریمون شهریار رو بگم :
 پیر و گاهی دلم یاد جوانی می کند 
بولبول شعرم هوای نغمه خوانی میکند :دی 

+خاطرات* من و معشوق مرا پایان نیست
  هر چه آغاز ندارد نپذیرد انجام. 


*: اصلش کلمه ماجراش البته. 
مهتاب
۱۵ فروردين ۹۶ , ۲۰:۴۶
میبینم که شاعرانه پاسخگو میباشید
شهریار ی چیزای دیگه هم میگه ها :))

پاسخ :

حیدربابا دنیا یالان دنیا :دی مثلا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan