مرصادِ تفکر

مثلا یه وقتایی جملات فلسفلی به ذهنت میرسه که اصن امکان ثبتش وجود نداره مثل دیروز زیر دوش حمام که

الان هر چی فکر می کنم چی بود چیزی یادم نمیاد :/ 

یه سوالی هم هست این روزها از من می پرسن(بخاطر چهارتا کلمه ترکی جواب دادن تو کامنت)

سوال: آذری (ترک)هستی ؟  

جواب : نه، من آذری(ترک) نیستم ولی آذری(ترک) ها رو دوست دارم :دی 


بی ربط نوشت : اینقدر آدم بی سرپا دیدم که میخوان تو انتخابات شورای شهر شرکت کنن ترغیب شدم در آینده ی

 نزدیک منم در این انتخابات شرکت کنم (مگه من چی از این اراذل کم دارم ؟!  والا...) 



۱۲:۲۵
صخره .
۰۳ فروردين ۹۶ , ۱۲:۳۴
وای در عین حال که چه بد[که ترک نیستی] چه خوب که همچو ما ترک هارو دوستداری.
وای خدا! من عاشق ترکااااااام! بعد من دوستدارم ترکی بیاموزم ولی راهشو نابلدم!:(((( کاش ترک بودی برام کلاس خصوصی میذاشتی

پاسخ :

خیلی وقته دیگه تدریس نمی کنم اونم به یه صخی از جنس مخالف :دی 
آقاگل ‌‌
۰۳ فروردين ۹۶ , ۱۲:۴۶
الان نمیدونم باید بگم چیزی کم نداری؟ بگم کم داری؟ بگم اختیار داری اراذل چیزی کم دارن؟ قشنگ مارو گذاشتی وسط منگنه!

پاسخ :

وسط منگنه نمون برادر سوراخ میشی ((: 
هلما ...
۰۳ فروردين ۹۶ , ۱۳:۰۸
بقول عزیزی: ریشه زبان عرب است، فارسی شکر است، ترکی هنر است، لای لای مادرم از همه زیباتر است :)
دارین پیر میشین :)))
اصلا واسه امسال شرکت کنید، حالا آدم قحطی بود خودتونو با آدمای بی سرپا مقایسه میکند :)

پاسخ :

عزیزا حرفای قشنگی میزنن :دی 
پیری هم عالمی داره :))
فعلا آمادگی ندارم درو بعد ان شالله (:
اسمارتیز :)
۰۳ فروردين ۹۶ , ۱۳:۱۶
دقیقا اینقدرررر از این حالتا برام به وجود اومده که...:)

شورای شهر که انگار خونه خاله‌س:/ هرکی میخواد پا میشه میره ثبت نام میکنه:/ شایدم هرکی با مامانش قهر می‌کنه:/ دی:

پاسخ :

خیلی بده یه عالمه حرف حکیمانه همین طوری دود شده رفته هوا :/ 

خونه ی خاله هم باز آداب داره اما شورا هر کسی میتونه واردش بشه :|
اسمارتیز :)
۰۳ فروردين ۹۶ , ۱۳:۱۶
دقیقا اینقدرررر از این حالتا برام به وجود اومده که...:)

شورای شهر که انگار خونه خاله‌س:/ هرکی میخواد پا میشه میره ثبت نام میکنه:/ شایدم هرکی با مامانش قهر می‌کنه:/ دی:

پاسخ :

خیلی بده یه عالمه حرف حکیمانه همین طوری دود شده رفته هوا :/ 

خونه ی خاله هم باز آداب داره اما شورا هر کسی میتونه واردش بشه :|
yasna sadat
۰۳ فروردين ۹۶ , ۱۳:۵۷
مرصاد تفکر الان چی هست؟

پاسخ :

مرصاد یعنی کمین گاه تفکر هم که معلومه یعنی چی !
1 بنده ی خدا
۰۳ فروردين ۹۶ , ۱۴:۰۲
من یه زمانی اذری نبودم ولی آذری هارو دوست داشتم،الان کرد نیستم ولی کرد هارو دوست دارم.

انتخابات ریاست جمهوری حتی:-))

پاسخ :

منم یه زمانی جفت اینایی که گفتین نبودم الانم البته نیستم حتی :)) 

انتخابات خبرگان حتی (((: 
محمود بنائی
۰۳ فروردين ۹۶ , ۱۷:۲۱
هروقت دیدی جملات فلسفی ممکنه فراموش بشه سریعا حوله را بپیچ دور خودت و فریاد زنان از حمام بیا بیرون، خدا را چه دیدی نیوتون هم همینجوری نیوتون شد.
باید عشق سخنرانی، عشق ژست و فیگور آدم مهم بودن و حتی یک سری توهمات داشته باشید تا بتونید در این عرصه موفق باشید :/

پاسخ :

منظورت ارشمیدسه دیگه :دی 

در حد عشق و توهم نیست ولی بدمم نمیاد دست به سخنرانیم هم بد نیست :))
1 بنده ی خدا
۰۳ فروردين ۹۶ , ۱۷:۲۷
نه دیگ خبرگانو مناسبش نیستید.همون ریاست جمهوری کافیه:-/

پاسخ :

خدا رو چه دیدین شاید تا اون موقع اجتهادم رو گرفتم ((: 
صخره .
۰۳ فروردين ۹۶ , ۲۱:۰۳
هر جور راحتی:)

پاسخ :

تو همین حالت خیلی راحتم پامو دراز کردم الان ((:
صخره .
۰۳ فروردين ۹۶ , ۲۱:۰۵
خوبه انتخابات رهبری نداریم وگرنه در امتداد کامنتا میشد گفت:-D

پاسخ :

خدا را صد هزار بار شکر:)))
פـریـر ...
۰۴ فروردين ۹۶ , ۰۲:۰۵
عه ینی یه عنوان دیگه هم بهتون اضافه کنم؟؟ :)))

آقامحمدحسینِ شاعرِ صداقشنگِ شورا ^_^

پاسخ :

بنده متعق به مردمم اصن :))) 
zahra ans
۰۴ فروردين ۹۶ , ۱۰:۳۲
حمایتت میکنیم:))))

پاسخ :

یعنی شرکت کنم ؟ مطمئن باشم ؟ :))
گم نام
۰۴ فروردين ۹۶ , ۱۹:۴۰
منم دوست دارم برم شورای شهر ولی نه از طریق انتخابات و دموکراتیک:)
دوست دارم شورا تسخیر کنم

پاسخ :

آرزو بر نو نهالان عیب نیست :)))
פـریـر ...
۰۵ فروردين ۹۶ , ۰۳:۲۸
اوفففف چقققدددد تواضععع :)))

پاسخ :

والا:))))
ghazaleh ...
۲۲ فروردين ۹۶ , ۱۲:۵۹
شما زیادی براشون حیفه شاعر بره پی سیاست اینا بمونه برا همون بی سروپاها :)

پاسخ :

خخخخ

عجب تعریفی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan