حالم بد است مثل زمانی که نیستی


درسته وبلاگ جاییه که آدم درد دلاش رو می نویسه اما اگه دهن باز کنم مثنوی هفتاد من کاغذِ تلخ میشه که حال 

همه رو میگیره ، یه خواهش: هر عزیزی که اینجا رو میخونه ، در لحظات ناب معنویش بنده رو از دعا فراموش نکنه

مخصوصا لحظه خوندن یا مقلب القلوب و... و پای سفره هفت سین برای هم دعای خیر کنیم . 


۱۴:۰۰
Pary darya
۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۴:۰۶
(-:اگه لایق باشیم حتما دعا میکنیم

پاسخ :

لطف می کنید:)
Al i.
۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۴:۱۲
از این دعا های ما به گمونت چیزی در میاد حالا؟منم که جز دعا چاره ای ندارم :))))
اگر چه برای خودم دعا می کنم فعلا جواب نگرفتم ولی برای شما هم دعا می کنم.
قربانت.. خدانگهدار.

پاسخ :

به قول شاعر:
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد 
دعا کبوتری عشقیست که بال و پر دارد...

حتما اثر داره ممنونم:)
صخره .
۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۴:۳۵
حتما:)

پاسخ :

ممنونم:)
هلما ...
۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۴:۵۳
چشم یه عالمه دعای خوب براتون میکنم و برا همه دوستای خوب وبلاگی :)

پاسخ :

خیلی لطف می کنید:)
سپیده بانو
۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۵:۰۹
محتاجیم به دعا:(

پاسخ :

:))
گم نام
۲۸ اسفند ۹۵ , ۱۹:۱۵
اگه قول بدی بچه خوبی باشی
شیطونی نکنی
درساتو خوب بخونی
مهمونی میری شیرینی شکلات بیشتر از یه دونه بر نداری
اونموقع شاید واست دعا کنیم

+چشم دعا میکنیم:)

پاسخ :

آفرین بر تو:)
yasna sadat
۲۹ اسفند ۹۵ , ۰۰:۱۷
کلا سر سفره هفت سین همه دعاهام یادم میره!!


هفتاد کاغذ تلخ:(

پاسخ :

خسته نباشید :دی

:/
zahra ans
۲۹ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۶
سال نو پیشاپیش مبارک...و حتما:)

پاسخ :

به همچنین و ممنونم:)
چشم به راهم ...
۲۹ اسفند ۹۵ , ۰۵:۲۶
دعا می کنیم، مجبوریم.... شاید 100 برابرش به خودمون برگرده :|

پاسخ :

100 برابر خیر دیگه ؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan