...می فهمد فقط

زندگی بعد تو را آن بی گناهی که تنش 

نیمه جان مانده است روی دار می فهمد فقط...



دریافت

۱۱:۵۸
💖 miss fatemeh 💖
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۲:۲۹
قشنگ بود :)
"طاقت این مرد را دیوار می فهمد فقط"

صدای کی بود؟

پاسخ :

ممنون عموجون:)
صدای عمو بود دیگه :دی
گم نام
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۲:۳۲
صدای گریه حضار

پاسخ :

بی مزه :/
ببر بنگال
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۲:۳۶
:)

پاسخ :

(:
yasiii hk
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۲:۴۵
صدات خوبه :)

پاسخ :

مچکرم:)
. زیزیگلو
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۳:۰۸
لینک دانلود؟

پاسخ :

باشه میذارم:)
Leila :)
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۳:۴۲
آفرین:)

پاسخ :

مچکرم:)
آقاگل ‌‌
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۴:۳۰
محمد حسین صدای خودت بود؟ درسته؟
خیلی هم شعر خوب بود هم دکلمه و صدات.
مرسی.

یا به عبارتی میشه گفت:
کوری که میان عده ای کَر باشد
حال دل پر درد مرا می فهمد!

پاسخ :

بعله صدام جونتره از خودم :دی 
مچکرم گل آقا :))

+بیت قشنگیه:)
هلما ...
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۴:۳۱
حال دیوانه رو دیوانه میفهمد فقط :)

بسی عااالی .. و اما شاعرش؟؟

پاسخ :

دیوانه ها آدم به آدم فرق دارن :))
شاعر:مهدی نورقربانی
هلما ...
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۴:۳۱
حال دیوانه رو دیوانه میفهمد فقط :)

بسی عااالی .. و اما شاعرش؟؟

پاسخ :

دیوانه ها آدم به آدم فرق دارن :))
شاعر:مهدی نورقربانی
. عارفه .
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۵:۱۹
:)
اسم شاعر رو یادم نمیاد!
امکانش هست بگید ?

پاسخ :

شاعر:مهدی نورقربانی
صخره .
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۵:۴۵
خواننده ی شعر که بود؟!

پاسخ :

شاعرتنها:دی
هلما ...
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۸:۲۳
کامنت من دوتا اومده و شما هم با حوصله برا هردو جواب نوشتین :) مرسی
از فردا جواب گوگولی بلاگرها رو چی میدین؟؟ :))

پاسخ :

خواهش می کنم .از بس آدم متواضعی هستم :دی
یعنی فکر می کنید گوگولی بلاگرا به صدای آدمم حساس هستن؟!:)))
💖 miss fatemeh 💖
۲۴ اسفند ۹۵ , ۲۰:۳۱
عه؟؟
میگم یه حس عمو طور توش بودا :)))!

پاسخ :

عخیییییی:)))
صخره .
۲۴ اسفند ۹۵ , ۲۰:۵۹
عححححح:-D صدا خودت بود؟! بذا دوباره بگوچم:-D

پاسخ :

بعله صدا خودم بود:))
هلما ...
۲۴ اسفند ۹۵ , ۲۱:۴۴
چرا که نه، احتیاط شرط عقل است :)) آگاه باشید ..

پاسخ :

با این حساب دیگه نباس دکلمه از خودم بذارم :/ 
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۴ اسفند ۹۵ , ۲۳:۱۱
قشنگ بود
:(((((

پاسخ :

مچکرم:))
פـریـر ...
۲۵ اسفند ۹۵ , ۰۰:۲۶
خیلیم قشنگ :)
من اون روزی که یه آهنگ خوندین گذاشتین تو وب، از همون روز به صدای شما ایمان آوردم :))

پاسخ :

:))))
شاعرتنهایی که به صداش ایمان میارن ((:
. زیزیگلو
۲۵ اسفند ۹۵ , ۰۲:۱۷
من هنوز منتظر لینک دانلودم....
یک سااال بعد

پاسخ :

آخ یادم رفته بود :/
یه سر دارم هزار سودا :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan