درمان قاطی کردن


دیروز یکی بهم گفت حالم خوب نیست قاطی کردم باید برای خودم کامپوت بخرم برم به خودم سربزنم(از خودش عیادت کنه)
بهش گفتم بجاش برا خودت گل نرگس بخر خوب بوش کن حالت خوب میشه :))

۱۲:۳۶
صخره .
۲۰ اسفند ۹۵ , ۱۴:۲۴
یقینا امتحان خواهم کرد

پاسخ :

آفرین:)
آقاگل ‌‌
۲۰ اسفند ۹۵ , ۱۵:۱۴
یا حتی بره یک چایی نبات بریزه بخوره خوب میشه! :دی

پاسخ :

اون که لحظه ای نئشه میکنه ((: 
هلما ...
۲۰ اسفند ۹۵ , ۱۵:۵۸
پیشنهاد شما بهتر بوده :)
اینکه من در مسافرت هم کامنت میزارم، حاکی از اعتیاد وبلاگیه مگه نه ؟؟ :))

پاسخ :

این نشون از بیش فعالی شما در دنیا مجازیه ((: 

والا... 

+سفر به خیر :)
مارکر زرد :)
۲۰ اسفند ۹۵ , ۱۶:۵۵
راه شما همیشه جواب میده:)

پاسخ :

تازه هیچ عوارض و دردسری هم نداره :))
💖 miss fatemeh 💖
۲۰ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۹
نمیشه رز قرمز باشه عمو؟ :)))

پاسخ :

رز قرمز عطرش در حد گل محمدی نیست. 
اگه گل نرگس در دستس نبود گل مریم اگه گل مریم هم در دسترس نبود گلاب بو کن عمو جون!!!
💖 miss fatemeh 💖
۲۰ اسفند ۹۵ , ۱۷:۵۴
رز قرمز دوس دارم خا :)))

پاسخ :

کاری به دوست داشتنت ندارم عموجون هر چیزی یه خاصیتی داره خو:)
💖 miss fatemeh 💖
۲۰ اسفند ۹۵ , ۱۷:۵۷
چشم عمو :)))

پاسخ :

آفرین :*
Weißes Eule
۲۰ اسفند ۹۵ , ۱۹:۳۵
لایک...تجربه شده...خیلی جواب میده...بوش واقعا آرامش بخشه :)

پاسخ :

بیا شاهدم از غیب رسید:دی 
مارکر زرد :)
۲۰ اسفند ۹۵ , ۲۱:۰۳
چرا بابا نرگسا زود خشک میشن و کمش که خوب نیست . زیادشم گرونه :))

پاسخ :

الان این زود خشک شدن دردسره ؟! :| 

(من 10 روز نگه داشتم بعدش خشک شده)

حساب کردم شاخه ای 250 تومنه اگه کسی 1000 شاخه بخره میشه همش 250هزار تومن 
30 تنش 2.5 میلیون درمیاد تقریبا، کجا گرونه ؟ :دی
از هر 20-30 کیلو میشه حداقل1تا 5. لیترعطر تهیه کرد که قیمتش حداقل 50 میلیون در هر لیتره !
مارکر زرد :)
۲۰ اسفند ۹۵ , ۲۱:۱۲
به نرگساتون چی میدید ؟:|
نه
اگه دردسر بود هم می ارزید ^_^

پاسخ :

به نرگس باید عشق ورزید راز ماندگاریش اینه...(:
ماه نو
۲۰ اسفند ۹۵ , ۲۱:۱۹
سفارش شده حداقل یه بار تو عمرمون نرگس بوکنیم: )

پاسخ :

هووم:) 
آخرین بارش دیشب بود که بو کردم:)
ر. باران
۲۱ اسفند ۹۵ , ۱۶:۳۱
آورین!

پاسخ :

:)
yasna sadat
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۱:۵۲
گل محمدی بهتررینه..

پاسخ :

بعد از نرگس :دی 
Laya ●~●
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۳:۵۰
ایییی نرگس...
گل قشنگیه...
ولی خب هیچی جای رز رو نمیگیره...
من دیروز خریدم سه تا شاخه 5 تومن...
انقده قشنگ به میزم جلوه دادن...
:))

پاسخ :

بعله :| 
مبارک باشه عموجون:)
از کجا گرفتی دورِشهر یا بلوار؟یا گزینه سه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan