سفر به پولکستان

الان که روبروی عالی گاپو( با لهجه ترکی خود شاه عباس) نشستم٬ داشتم فکر می کردم که ۳۰۰-۴۰۰سال پیش که نو و تازه ساز بوده عجب چیزی بوده با خودم گفتم دهنت سرویس شاه عباس با این کاخ و تشکیلاتت چه حال و هولی که نکردی .

تو همین فکرام بودم که یه پیرمرده از راه میرسه میگه قربونت دادا بیا با این گوشی یه عکس از من و نوه ام بیگیر

گوشی اپل اش رو ازش میگیرم میگم برو اون طرف وایسا که مسجد امام تو کادر بیفته 

یک دو سه شات. 

تشکر میکنه و میره پا میشم یه دور میدون رو قدم میزنم به این توریست ها نگاه می کنم خیلی شنگولن (پیرمرد و پیرزن اینقدر سرخوش؟!)

دم مسجد امام وایسادم یه بادکنک فروش رد میشه یکی از بادکنک هاش می پکه (به قول خود اصفونیا) همشون میترسن یه پیر مرد دیلاق توشون هست که از همه بیشتر میترسه همه با هم میخندن دقیق نمیفهمم چی میگن چون هم فاصله زیاده و هم خارجی بلغور میکنن از لابلای حرفاشون میفهمم که میگن یه لحظه فکر کردیم بمب ترکید :))

میخواستم امروز برگردم سرماخوردم (سرماخوردگی سگی :(  )حال اتوبوس سواری رو نداشتم شب برمیگردم . 


این هم یکی از صدها نیمچه سفرنامه جهان گرد تنها م.ح ملقب به شاعر تنها 

اگه جاهایی که رفتم رو سفر نامه میکردم قطعا یه کتاب حداقل ۲۰۰ صفحه ای میشد!

(ریا کار هم خودتونید)


+ همچنان فرصت نمی کنم نظرات رو جواب بدم ولی نظرات رو به حالت تایید میذارم.

۱۱:۵۱
آقاگل ‌‌
۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۲:۳۶
نگفته بودی اصفهانی شیطون :))

پاسخ :

رشته ای برگردنم افکنده دوست... 

قصد نداشتم بیام یهویی شد:))
yasiii hk
۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۳:۵۷
به به جناب اصفهانی !
احوال شما کاکو ؟

پاسخ :

کاکو نه باید بوگویی دادا (اصفونیا میگن دادا :دی)
1 بنده ی خدا
۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۴:۰۳
چه سعادتی نصیبتون شده.
+دایم السفرید شما گویا

پاسخ :

+قبلنا بودم الان بازنشست شدم :))
هلما ...
۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۶:۲۴
رکورد مسافرت این دوماه فک کنم دست منه نه شما :))
ولی گویا خوش گذشتنش برا شما بیشتره ..
خیلی هم عالی لذتشو ببرید .
سرما خوردگی "خ ر" است ...

پاسخ :

سرماخوردگی سگ هار است :)) 

نباید سخت گرفت تا خوش بگذره ،همه ی سفرها تلخی و مشقت داره ولی باید تحمل کرد!!!
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۷:۳۲
بیچاره این توریست ها اینقد شنیدن ما ایرانیا تروریستیم که ترسیدن بمب بوده:)

پاسخ :

بیچاره ما ایرانی ها که با این همه مهمون نوازی و صلح طلبی باز بهمون میگن تروریست...
פـریـر ...
۱۹ اسفند ۹۵ , ۰۲:۰۳
خلاصه هر وقت رفتین سفرمخصوصا اصفهان نائب الزیاره ی منم باشین(آیکون حسرت و چشم اشک آلود)

امضا: آدمی که هیشکی نیست اونو ببره مسافرت

:: امیدوارم سرماخوردگیتون زود از بین بره! هرچند الان خودمم به شکل خفن طوری سرما خوردم و هوفففف...اصن یه وضی :/

پاسخ :

گریه نکن زار زار میبرمت بازار :دی 

از اونجایی که دست بر آتش طب دارم نمیذارم مریضی زیاد اذیتم کنه درمانش می کنم زود :)
حنا :)
۱۹ اسفند ۹۵ , ۱۱:۵۴
خوبه میان کشورمون هیجان‌انگیزه براشون :|

پاسخ :

الکی که نیست فلات ایران مبدا تمدن بشریه... 
yasna sadat
۱۹ اسفند ۹۵ , ۱۹:۱۳
عه بقیه نمیگن پپوکه!!

پاسخ :

نه فقط مختص خودتونست :))
آقاگل ‌‌
۲۱ اسفند ۹۵ , ۱۹:۴۹
عجب از دوست :))

پاسخ :

امان از دوغ لیلی حتی :دی 
Laya ●~●
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۳:۵۷
هییییی
چند وقته نرفتم اصفهان؟؟
فک کنم یه سه ماهی بشه...
ولی دلم خیلی تنگولیده برای اونجا...
یه سر میرفتی پل خواجو و سی و سه پل و حسابی جای من هم خالی میکردی...
بازار قیصریه هم یه نگا مینداختی...
اسب هم سوار میشدی...
یه دور هم با همون اسبه دور میدون میزدی...
یه بریون هم میخوردی...
فک کنم اینجوری برای کل عمرتون سیر میشدین از اصفهان...
:)))
امیدوارم خوش گذشته باشه بهتون...
:))

پاسخ :

هرکی به یه طریق صفا میکنه یکی با رد شدن هزار باره از 33 پل یکی هم مثل من پلکیدن تو نقش جهان و بازارهای اطرافش:) 
احسان .م
۲۲ اسفند ۹۵ , ۲۲:۰۳
یعنی تو اروپا اگه بمب بترکه،اول فکر میکنند،بادکنکه.

پاسخ :

نمیدونم از خودشون بپرس:دی
zahra ans
۲۹ اسفند ۹۵ , ۰۲:۵۰
مسجد امام؟؟!!

پاسخ :

بله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan