لالالند

همخونه ای سابقم که میشه گفت صمیمی ترین رفیق دوران دانشگاه و بعد دانشگاهم هست بهم توصیه کرد فیلم 

لالا لند رو نبینم از اونجایی که ما خیلی به حرف هم گوش میدیم و من چند بار اسم این فیلم رو شنیده بودم به 

شدت ترغیب شدم این فیلم رو ببینم و دیدم و اما بعد:به قول استاد عزیز فراستی: بعد ازعرض سلام و مخالفت:دی

فیلم به شدت مزخرفی بود و حیف از وقتی که برای این فیلم گذاشتم یه فیلم با فیلمنامه به شدت تکراری 

مثلا کارگردانش می خواست زندگی دو نفر رو به چند حالت روایت کنه که از فیلم هایی مثل مستر نوبادی و...

تقلید کرده بود ، از طرف دیگه موزیکال بودن فیلم یه جاهایی تمرکز حواس رو بهم میزد و آدم رو از اصل داستان 

پرت می کرد...! 

بگذریم، همه ی اینا رو گفتم که بگم سرنوشت دست خود ماست. زندگی مثل یه فیلم می مونه 

یه فیلم که بازیگر و کارگردان و... خودمون هستیم پس تا می تونیم تلاش کنیم یه فیلم خوب از خودمون به جا 

بذاریم. فیلمی که حتی اگه تو جشنواره سیاسی و مزخرف اسکار بهش جایزه تعلق نگرفت لاقل تو جشنواره 

آبدوغ خیاری فجر خودمون سیمرغ بلورین بگیره . والسلام 

۱۴:۰۰
Leila :)
۰۲ اسفند ۹۵ , ۱۴:۰۸
من این فیلم رو دوست داشتم.

پاسخ :

تعجبی نداره البته اقتضای سنه :دی 

والا... 
گم نام
۰۲ اسفند ۹۵ , ۱۴:۱۵
با کیفیت 720 دیدی؟

من از کارگردانش wiplash رو دیدم قشنگ بود به نظرم،اینم خیلی تعریفشو شنیدم تعجب کردم اینجوری نوشتی دربارش

والا فکر کنم کارگردانش خداس ماهام بازیگراشیم
به ما هم نقش میت افتاده

پاسخ :

آره مگه فرق می کنه با چه کیفیتی ببینی ؟! :| 

wiplash این رو منم دیدم به نظرم بهتر از لالا لند بود :)

نقش گلابی بازی می کنی تو ( زبون درازی) 
ببر بنگال
۰۲ اسفند ۹۵ , ۱۴:۲۱
من این رفیقتو ببینم میگم حرفشو گوش ندادی :دی

پاسخ :

ای دهن لق :دی 
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۰۲ اسفند ۹۵ , ۱۴:۲۲
خیلی تعریف این فیلم رو شنیدم.
تو نظرت کاملا برعکسه

پاسخ :

نعریفشون برره ای بوده حتما :دی 
Leila :)
۰۲ اسفند ۹۵ , ۱۴:۳۰
نه بابا؟! :|
اینو نگین چی میتونین بگین:))

پاسخ :

حرف حق تلخه (زبون درازی) 
ر. باران
۰۲ اسفند ۹۵ , ۱۴:۵۵
سلام
ندیدمش
باید مزخرف خوبی باشه!

پاسخ :

علیک سلام 

مزخرف خوب متناقض جالبی نیست :))
آقاگل ‌‌
۰۲ اسفند ۹۵ , ۱۵:۱۰
یکی دیگه هم دیشب بهم گفت این فیلم رو ببین. بهش گفتم نتم رو از سر راه نیاوردم که :) خودت که اومدی بهم بده ببینمش.
:دی

پاسخ :

به نظر من نمی ارزه بجاش اگه یه بار دیگه مستر نوبادی رو ببینی بیشتر سود کردی:))

والا... 
گم نام
۰۲ اسفند ۹۵ , ۲۱:۳۲
آخه معمولا فیلمایی که الان برای اسکار نامزد میشن کیفیت خوبشون یه مدت بعدش میاد
میخواستم ببینم اگه هفتصد و بیستش اومده دانلود کنم

منم تعجب کردم تعریفشو شنیده بودم
چی بگم والا

خیلی بی ادبی:)

پاسخ :

اره فکر کنم 720 بود .

اونم گلابی پاستوریزه تازه نه گلابی معمولی :دی 

والا... 
محمود بنائی
۰۳ اسفند ۹۵ , ۰۰:۲۶
کلا دیدن اکثر فیلم هایی که اسکار میگیرن حوصله و انگیزه میخواد، من هم چیز آنچنان جذابی از فیلم ندیدم و نصفش اصلا حواسم نبود :/ فیلمی خوبه که موقع دیدنش پلک نزنی! مثل gravity! دوازده سال بردگی هم بد نبود.

پاسخ :

ها قربون آدم چیز فهم :دی 

اون دوتا فیلم که گفتی رو می بینم آفرین :) 
Weißes Eule
۰۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۴
فیلمیه که الکی بزرگ شده...و انقدر جایزه گرفته که ادم فکر میکنه نبینه خیلی بد میشه...
من ندیده مطمئنم که شاهکاری که همه ازش تعریف میکنن نیست...ولی بازی بازیگراش احتمالا قوی باشه...
نمیدونم فیلمهای نولان رو دیدین یانه...همه ى فیلمهاش توصیه میشه...و سریال west world هم همچنین...

پاسخ :

بدون هیچ اغراق و غرضی فیلم قابلی نیست لاقل برای من که فیلم زیاد می بینم اصن حرفی برای گفتن نداشت . 
نولان فیلم های قشنگی میسازه . 


ghazaleh ...
۰۶ اسفند ۹۵ , ۱۹:۳۳
سلام
از بالا به اینجا بگم :-D

هویجوری خیلی قشنگ مث همیشه انتخاب 20 نه اصن 100

کدوم پست بود که چش یاری داشتین؟حذفیده شده؟!

آغاسیم خیلیییی قشنگ ^_^

این ازاینا برم پایین تر ببینم چه پستایی هست که نخوندم ^_^


نتیجه گیریه ته این پستتونم خیلی سنجیده آفرین آفرین

پاسخ :

سلام 

منم از بابا به پایین میگم : 

خیلی مچکرم:) 

من خوب نمی نویسم مخاطبان خوبی دارم که بهم لطف دارن :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan