بی عنوان


نگاهم با نگاهت کرد برخورد 

میان قلب ما چیزی گره خورد 

 تو قصدت دلربایی بود اما

دل بیچاره ام را سخت آزرد...


م.ح 

پاییز95

۲۲:۱۵
گم نام
۲۶ بهمن ۹۵ , ۲۲:۱۷
والا ما اینجوری شنیده بودیم
نگاهم با نگاهت کرد برخورد
خدا مرگت بده حالم به هم خورد

پاسخ :

هرچی که از مخاطب خاصت شنیدی که نباید بیای اینجا بگی :))

والا... 
هلما ...
۲۶ بهمن ۹۵ , ۲۲:۱۷
الهی .. به شما میگن عاشق دل سوخته :))
خب درست رفتار کن خواهر من چرا سخت دل شاعر تنها رو می آزاری آخه .. آخ آخ آخ

پاسخ :

:|||

چه واکنش هایی نشون میدن ملت ((: 
هلما ...
۲۶ بهمن ۹۵ , ۲۲:۲۲
واااییییی کامنت آقای گمنام :))))
و وااااایییی جواب کامنت :)))))
آمون به داد برس..

پاسخ :

والا بخدا :دی 
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۶ بهمن ۹۵ , ۲۲:۲۳
برادر چشماتو درویش کن:)

پاسخ :

مگه دست خودم آدمه یهویی چشم ادم میفته :)))
Laya ●~●
۲۶ بهمن ۹۵ , ۲۲:۴۲
آخییییی
دلم کباب خواست برات...
://
حالا من از کجا بفهمم نگاهم به کی گره خورده؟؟

پاسخ :

از بش شکمویی :)) 

وقتی به سن قانونی رسیدی خودت میفهمی (زبون درازی:دی) 

والا... 
Leila :)
۲۶ بهمن ۹۵ , ۲۲:۵۲
الهی . الهی :))

پاسخ :

:))
گم نام
۲۶ بهمن ۹۵ , ۲۳:۰۳
مخاطب خاصم به من اینجوری میگفت
نگاهم با نگاهت کرد برخورد
دستمو در حال پوست کندن نارنج بریدم

قافیه نداشت ولی حقیقت داشت

پاسخ :

ببین داداش ماسمالی کردن فاید نداره همه دیگه حقیقت رو فهمیدن :))) 
آقاگل ‌‌
۲۶ بهمن ۹۵ , ۲۳:۲۸
@گم نام
مصرع آخر این شکلیه.
بیا گمشو برو حالم بهم خورد!
.
نگاهم با نگاهت کرد برخورد
میان قلب ما چیزی گره خورد
تو قصدت دلربایی بود اما!
بیا گمشو برو حالم بهم خورد!

کاملا هم مشخصه که شخص داره به مخاطب خاصش اینو میگه. برداشت محمدحسین اشتباهه کلا:دی

پاسخ :

اصن آدم این همه ذوق ادبی رو می بینه به وجد میاد به قول فامیل : من دیگه حرفی ندارم :/ 
گم نام
۲۷ بهمن ۹۵ , ۰۰:۱۹
خطاب به آقا گل
مهم اینه که یه نفر حالش از بعضیا(اصلا منظورم محمد حسین نیستشا:دی) به هم خورده
دیگه بقیه اش مهم نی

شما دیدی یه بار این بشر درست برداشت کنه؟
داداش از مردم به اندازه توانایی هاشون انتظار داشته باش:دی.

پاسخ :

نرود میخ آهنین بر چی ٫ اگه گفتین ؟! بر گمنام عه ببخشید اشتباه شد بر سنگ ((:

والا...
گل بهار ..
۲۷ بهمن ۹۵ , ۱۰:۲۶
چقدر قشنگ بود ...
از خودتون بود ؟

پاسخ :

تف به ریا بعله از خودم بود :))
مهتاب
۲۷ بهمن ۹۵ , ۱۳:۲۹
وااای جه نظراتی خخخ

به نظر من اکثر مواقع نظر آقاگل کاربرد داره خخ

پاسخ :

یه کلام هم از کی ؟ اگه گفتین ؟ از خواهر مهتاب تبریزی :دی 
ghazaleh ...
۲۹ بهمن ۹۵ , ۱۱:۳۳
بالآخره یه م.ح دیدیم

باریکلا باریکلا

پاسخ :

مچکرم (:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan