چشم دل باز کن که جان بینی

داشتم فکر می کردم اگه آدمیزاد یه ذره عقل داشته باشه، یه ذره، نه بیشتر چیزایی می بینه و می فهمه 

که باعث به کمال رسیدنش میشه مثلا همین صفات خوبی که حیوانات زبان بسته دارن مثلا : 

وفاداری از سگ ، سحر خیزی و غیرت از خروس ، حیا از کلاغ ، پرکاری و آینده نگری از مورچه ، صبوری از شتر ، 

نجابت از اسب ، ذکاوت از روباه و... تا حالا به این صفات فکر کرده بودین ؟! 


۲۲:۳۱
گم نام
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۲:۴۴
ما یه معلم پرورشی داشتیم یه حدیث بهمون گفت از حضرت علی(ع) که سگ یازده(فکر کنم یازده تا بود)خصلت داره که مومن نیازمندشه
خیلی جالب بود

پاسخ :

آفرین عمویی دیگه چیا بهتون گفت ((: 

+یه کتابی هست به نام رساله کلبیه : 40 تا صفت خوب از سگ رو شرح داده البته نخوندمش تعریفش رو شنیدم:))
ماه نو
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۲:۴۷
سحر خیزی از خروس رو خوب اومدین-____-
جزاک الله خیرا...

پاسخ :

خواهش کم الله ((:
گم نام
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۲:۴۹
کار خوبی کردی که نخوندی
کتاب خوب نیست فقط وبلاگ منو بخونید:دی.

پاسخ :

اگه کم تر از 11 خط بنویسی قول میدم بخونمت شاید کامنتم برات گذاشتم :)
. عارفه .
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۲:۵۶
البته شتر اکثرا به کینه ش معروفه!

پاسخ :


شتر اگه با محبت باش رفتار بشه مهربان ترین موجود دنیاست این ماجرا رو بخونید :

امام باقر (علیه السلام) فرمود حضرت سجاد (علیه السلام) ناقه ای داشت که 22 سفر با او به حج رفته بود و حتی یک تازیانه به او نزده بود بعد از وفات آن حضرت ما بی خبر بودیم ناگاه یکی از خدمتگزاران آمد و گفت ناقه بیرون رفته و کنار قبر امام سجاد (علیه السلام) زانو زده است گردنش را به قبر مالید و می نالید با این که قبر را ندیده بود امام باقر (علیه السلام) نزد آن شتر آمد دید در خاک می غلطد و اشک می ریزد به او فرمود اکنون بس است برخیز به جایگاه خود برو او برخاست و به جایگاه خود بازگشت بعد از چند لحظه فرمود اکنون بس است برخیز او برنخواست فرمود آزادش بگذارید او وداع می کند سه روز به همان حال بود تا از دنیا رفت امام باقر(ع) دستور دادن پایین پای امام سجاد(ع) شتر رو دفن کنن .  
گم نام
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۲:۵۶
چه قدر قشنگ اعتراف کردی پست آخرمو نخوندی:)))

پاسخ :

اعتراف که نمیشه اسمشو گذاشت این خبر رو من مدتها پیش در فضای مجازی منتشر کردم چطور به گوشت نرسیده بود؟
هلما ...
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۰۲
آره من فکر کردم :)

پاسخ :

آفرین بر شما :) 
هلما ...
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۰۵
اول فک کردم فقط لایک کردنه فعاله , با خودم گفتم آخه شما که نظرا رو میبندید چرا مینویسید: تا حالا به این صفات فکر کرده بودین :)

پاسخ :

مگه ندیدین از دیشب نظرات رو باز کردم؟!
گم نام
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۰۵
نفرین آمون و خدایان بر تو که بی هیچ شرمی به خطای خود اعتراف میکنی:)))

پاسخ :

به قول این دختر لوسا : آینه خدایی :دی 

والا... 
. عارفه .
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۰۶
آخه باقی حیوونا آشکاراترین خصیصه شون به نظرم اومد براهمین حس کردم مال شتر اون خصیصه ی آشکارا ش چیز دیگه ای بوده!
درسته خصیصه ی مثبتشون رو باید دید و آموخت... :)

+خدای من! چقدر جالب...
ممنون بابت تعریف این ماجرا...

پاسخ :

+ خواهش میکنم 
به اون ماجرا یه قسمت دیگه اضافه کردم که تو سایت ننوشته بود ولی من از یه فرد مطلع شنیدم:)
هلما ...
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۰۸
دیشب رو دیدم . آخه قبلنا هم قسمت پسند کردنه بود و هم نظرات یهو گیج زدم :)

پاسخ :

قسمت پسند کردن :))))) 

نه دیگه کلا باز شد (:
گمـــــــشده :)
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۱۷
همه با هم توی یه نفر جمع بشه خیلی سخته

پاسخ :

آفرین بر این صداقت (:
هلما ...
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۱۸
اولش نظرات بسته بود ، رو گوشیم مونده :)) قول نزنید .
هم با گوشی نت ام هم با کامپیوتر :)

پاسخ :

قول نزنم ؟! o-O 

یعنی چی؟
هلما ...
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۲۰
پست رو بدون کامنت دونی منتشر کردین اول، بعد نظرات رو باز کردین ..

پاسخ :

اشتباها بجای برداشتن لایک ها نظرات رو برداشتم بعد سریع درستش کردم :)
هلما ...
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۲۴
میگم من اینقدام گیج نیستم :)

پاسخ :

نه اتفاقا خیلی هم مچ گیر هستین :))
بق بقو
۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۵۸
یا حتی از جمادات :)
مثلا از کوه استواری .. از دریا سخاوتمندی ... از گل و گیاه هم طراوت و تازگی ...
از آسمون ..از آسمون ^_^ بزرگی مهربونی زیبایی...اصلاً هر چه خوبیه برا آسمون :دی

پاسخ :

به به (: 

چه کامنت مکملی مفیوض کننده و مفید بود ممنونم:)
آقاگل ‌‌
۲۳ بهمن ۹۵ , ۰۰:۰۰
اکثرهم لا یعقلون دادا!

پاسخ :

لایشعرون ((:
Laya ●~●
۲۳ بهمن ۹۵ , ۰۰:۰۱
چشم دل باز کن که جان بینی،آنچه نادیدنیست آن بینی...
:))
اسب نجابت
***
سال تولد من سال اسبه:))

پاسخ :

سال تولد من هم ماره ((:
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۳ بهمن ۹۵ , ۰۰:۳۲
نه والا فکر کرده بودم
ولی به نظذم این روزا دوی با حیوانات به دوست با آدما ارجحه از بس که آدما بد شدن

پاسخ :

فکر خیلی خوبه :))
مارکر زرد :)
۲۳ بهمن ۹۵ , ۰۱:۳۸
جغد چی ؟ جای خروس

پاسخ :

رو جغد تحقیق نکردم :دی 
گل بهار ..
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۰:۴۶
والا من نمیدونستم کلاغ حیا داره :)))) خیلی جالب بود ...صفات حیوانت رو خوب گفتی

پاسخ :

کلاغ دوتا چیزش خیلی معروفه :یکی عمر طولانیش و یکی هم همین حیایی که داره(بیشتر از این نمی تونم بحث رو باز کنم:))) ) 
ghazaleh ...
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۱:۴۰
باریکلا

پاسخ :

مچکرم:)
yasna sadat
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۲:۰۰
کلاغ؟؟؟
حیا؟؟؟
واقعا!!؟

پاسخ :

بهش نمیاد ؟! (: 
Weißes Eule
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۷:۵۰
شب بیداری از جغد :d
ناز بودن یا زیبایی یا شیطنت از گربه... :))

پاسخ :

شب بیداری صفت خوبیه ((: 

ملوس بودن گربه عبرت آموزه ؟! :دی
صخره .
۲۴ بهمن ۹۵ , ۱۶:۳۹
طبیعت و حیات وحش کلاس کامل انسان شدنه
جدن بی نظیرن

پاسخ :

کلاس آموزشی پروفسور مورچه مثلا :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan