مُراد

مثلا این یارو انقدر اعتماد به نفس داره که علاوه بر این که اسم خودشو گذاشته رو کارخونه سیگار سازیش 

عکس خودشو هم رو جلدش چاپ کرده (((: 


پ.ن1: نظرات باز شد مدیونید اگه نظر بذارید :دی 

پ.ن2: به جون مادرم سیگار خودم نیست ((: 

۲۱:۱۲
اَسی ...
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۱:۲۰
من کاری ندارم این آقا کیه و اسمش چیه
شما بگو ببینم این پاکت رو از کجا آوردی؟؟؟؟ :///

پاسخ :

به پ.ن 2 مراجعه کنید ((: 
بهار در حالی که حال نداره وارد شه
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۱:۲۵
ینی باور کنم ؟!

پاسخ :

اول بگو کدوم بهار ؟ 
بق بقو
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۱:۴۵
نمیدونم چرا حس میکنم هندیه!!
ای بابا ... :/

پاسخ :

هندیا هم مراد دارن :))) 

ای بابا چی ؟
هلما ...
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۱:۴۸
خب اون عکسش رو گذاشته مردم بترسن مصرف نکنن :))

پاسخ :

خخخخخخخ  

آحه مشکل اینجاست که قیافه اش خنده داره تا ترسناک :))
Leila :)
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۱:۵۶
خدایی قیافش خیلی خنده داره:))
خصوصا وقتی معلوه به زور اخم کرده:|

پاسخ :

مثلا میخواسته ژست شخصیتی بگیره زرشک (((: 
بق بقو
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۲:۰۳
نگاهش حالت انتقام گیری رو داره... بعد بیشتر فیلم هندیا هم انتقام میگیرن:))
ای بابا ... از این اعتماد به نفس پایینش که عکسشو رو پاکت سیگار زده:/

پاسخ :

از این نگاه شیر ها مخصوصا از نوع پاکتیش ((: 

ها از اون لحاظ:دی 
yasna sadat
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۲:۰۹
میخواستید عکس کلیه هاشو بذاره؟؟
:دی

پاسخ :

خخخخخ 

من همیشه کامنتای شما رو با لهجه اصفهانی میخونم خنده ام میگیره (((: 
💖 miss fatemeh 💖
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۲:۱۵
آخــــی باز شدن کامنتا مبارک :)))))
الکی مثلا من باور کردم اون سیگار خودت نیست :||

پاسخ :

مچکرم :)) 

روزی یه پاکتش ضرر نداره :دی 
♫ شباهنگ
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۲:۱۸
من میرم سیگاری بشم...

مراااااااااااااااااااااااااااااااد

پاسخ :

مراااااااااد ببین چه کردی دختر مردم از دست رفت (((: 
آقاگل ‌‌
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۲:۲۲
چقدر عکس روی سیگار شبیه خودته!

پاسخ :

برو عامو این وصله ها به ما نمیچسبه برو از خدا بترس :))
1 بنده ی خدا
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۲:۴۲
برادر من، سیگار خوب نیست،نکش.مخصوصا سیگار ترکی.

پاسخ :

باشه فقط بخاطر حرف شما از فردا ترک می کنم (((: 
گمـــــــشده :)
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۳:۱۵
:)))))))
خودم سیگار بکشم باورم می شه ولی شما عمرا بکشی
:دی

پاسخ :

خخخخخخ

خدا رو شکر یکی اینجا اومد بی گناهی منو اثبات کنه :))

والا... 
Laya ●~●
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۳:۲۴
چه ژست باحالی:))
از تو بعید نیست که سیگار نکشی...

پاسخ :

عینهو خربزه ژست گرفته کجاش باحاله با اون اخم مصنوعیش ((: 

+من الان چند ساله پاک پاکم داداشش (با لهجه معتاد ترک کرده بخونید:دی ) 
Laya ●~●
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۳:۳۶
من الان چند ساله پاک پاکم داداشش...
*****
بعععله بعععله...
منم.... باور کردم.
جای خالی را با کلمات مناسب پر کنید :)))

پاسخ :

لولو خوبه برای جای خالی ((: 
ر. باران
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۳:۳۶
زشته واقعا زشته از تو بعید بود بی هدب! خجالت نمیکشی فضای بلاگ رو با دود آلوده می کنی؟!
بسته ای چند هس حالا؟! کامش خوبه؟! بگیرم؟!!

پاسخ :

من هنوز نمی دونم شما دختری یا پسر ؟ 
اگه دختری زود تند بدو برو خونتون از این چیزای بد بد هم نخون . 

اگه پسری قضیه فرق می کنه باید دید سربازی رفتی یا نه ؟ اگه نرفتی که خیلی بچه ننه ای ((: 

اگه رفتی قطعا اونجا همه چیز رو یادت دادن از جنس سیگار و قیمت و این صوبتا :دی 

+ببخشید یکم رک حرف میزنم :)))
Laya ●~●
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۳:۴۰
ههههه
خندیدم :////

پاسخ :

خوبه خنده بهت میاد :))
ر. باران
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۳:۴۶
د نشد! حالا همچی چیز مالیم نیست! اگه مالبرو گلد بود یا مثلا فلیپ موریس جا داشت کلاس بذاری درثانی به عکس پروفایلم دقت کنی می فهمی!

پاسخ :

پس چرا اسم دخترونه انتخاب کردی ایششش مامانم اینا باران  ((: 

سیگار فقط  برگ کوبایی مابقی اوشکلات بازیه :)) 

والا... 
ر. باران
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۳:۴۹
جنسیت "ختر" رو نمیشناسم راستی!

پاسخ :

اصلاح شد
ر. باران
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۳:۵۷
باران اسم نیست تخلصه
هوشنگ ابتهاج با نیم متر ریش و سیبیل تخلصش ه.سایه اس

پاسخ :

مرجع تقلیدت رو عوض کن ابتهاج اعلم نیست ((:
ر. باران
۲۱ بهمن ۹۵ , ۲۳:۵۸
دداش ما بچه پولدار نیستم همین مگنا قرمز ماره بس تازه وقتی اوضا خراب بشه بهمن پایه کوتاهم گیرمان نمیه!

پاسخ :

باشه بابا دونستیم حالا یره - __ -
ر. باران
۲۲ بهمن ۹۵ , ۰۰:۱۷
یره بچه مشدی؟!

پاسخ :

نه یره ، همه جای ایران سرای من است:دی
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۲ بهمن ۹۵ , ۰۰:۳۴
واقعیه این؟؟؟؟

پاسخ :

نه فتوشاپه (:
ر. باران
۲۲ بهمن ۹۵ , ۰۰:۵۲
ولی بره مو انا هم همی وکیل آباد سرای مویه!

پاسخ :

یره وکیل آباد که زندان و باغ وحش داره (((: 
ghazaleh ...
۲۲ بهمن ۹۵ , ۱۴:۰۸
عجبـــــا O_O

قسم به این بزرگی؟؟؟!

پاسخ :

مش رجبا :)) 

دیگه آدمو مجبور می کنن :دی
مهتاب
۲۲ بهمن ۹۵ , ۱۸:۱۷
سلام

پس دست شما چیکار میکنه ؟؟ما الان داریم اعترافات نگفته شمارو میبینیم مگر اینکه عکسش ثابت بشه که اونم....

پاسخ :

سلام 

اصلا کی گفته اون دست منه ؟! شما اول ثابت کن اون دست منه :)) 

والا... 
صخره .
۲۴ بهمن ۹۵ , ۱۶:۴۱
پ.ن ۲ مسلما لازم به ذکرترین پی نوشت ممکن بود:-D

پاسخ :

احسنت بر این نکته سنجی ((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan