جریزه تنهایی ها

دنبال همچین جایی میگردم پیدا کردین خبرم کنید :)) 

میگن دور بودن از آدم ها ( آدم نماها) خیلی لذت بخشه :) 


+ دوستان عزیز ، به علت مشغله کاری فرصت نمی کنم نظرات رو جواب بدم برای اینکه شرمندتون نشم 

نظرات رو برای مدتی بستم :) 

۱۴:۳۱
ghazaleh ...
۲۲ بهمن ۹۵ , ۱۴:۱۲
خیلی خوووووبه
من خیلی دوس دارم یجا دورافتاده زندگی کنم به دورازهمه
چه آدم چه آدم نما :)))حداقل برا یه مدت خیلیم باحاله

پاسخ :

شرمنده هواپیما دونفر بیشتر جا نمیشه خودم خلبانم ، قول صندلی بقلی رو هم به یه نفر دادم دیر گفتین دیگه (((: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan