این قسمت : مخاطبان گوگولی

مثلا یه گاگولی عکس پروفایلت رو ببینه و فکر کنه عکس خودته و کلی خیال پردازی کنه واسه خودش

 ( اصن شاید عاشقت بشه حتی٬ از بس گوگولیه بنده خدا :|) بعد بیاد شاکی بشه که تو آدم دروغ گو و شیادی

 هستی و کلی با احساسات من بازی کردی ،من تا همین چند روز پیش فکر میکردم که عکس پروفایلت عکس

 خودته =))

بعد توام بخوای جوابشو بدی حالشو نداشته باشی در عوضِ جواب٬  یه پست بذاری که تمام گوگولی ها و 

مخاطبا و... رو مثل چراغ قوه روشن کنی . 


 و اما حرف حساب من : 

 اصن می دونید چیه؟ مقصر هیچ کدوم ما نیستیم اصن استثناعن این بار مقصر آمریکا هم نیست 

مقصر یه نفره اینجا ٬  البته شاید نشه با واحد نفر حسابش کرد چون نفر واحد شمارش آدم و ایضا شتره !!!

بگذریم بریم سر اصل مطلب : مقصر همه این جریانات بلاگه٬ چرا؟! 

چون یه محدودیت سنی (مثلا +15 سال) برای بلاگر شدن قائل نمیشه نتیجه اش چی میشه ؟ 

نتیجه اش این میشه که طرف صبح میره مدرسه بعد از ظهرکه اومد خونه هنوز ناهارشو نخورده میاد تو فضای

 مجازی می نویسه مثلا: 

دیگه با همتون قهرم :/

چرا همکلاسیم گیره سر جوشجل داره من ندارم :(


یا مثلا میاد عکس پروفایل منو می بینه میگه این حتما خودشه و کلی با عکس پروفایل من زندگی میکنه

 و خاطره میسازه و.... (((: 


و...


یه صحبت هم با اون دوست گوگولی به خصوص داشته باشم شما گوشاتون رو بگیرید : 

ببین جوجو ٬ هر کس هرچی میذاره به عنوان عکس پروفایلش دلیل بر این نیست که عکس خودشه مثلا اینایی 

که عکس پیشی ملوس میذارن به این معنی نیست که پیشی هستن حالا شاید ملوس باشن ولی قطعا

 پیشی نیستن :))


والا... 


پ.ن۱: من سالی یه بار پست بلند میذارم هرکی کامل نخونه خودش ضرر کرده:دی 

پ.ن۲: واقعا دوست نداشتم ولی به دلایلی تا 35.5 ساعت (قرار نیست که همه عددها رند باشن)آینده 

عکس آواتار عکس واقعی بنده است ذهنیت هایی که دارید رو بسازید تا بعدا دوباره از این مشکلات گوگولی طور 

پیش نیاد. 


۱۳:۴۸
اَسی ...
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۴:۱۴
عجب لحظه ی هیجان انگیزی!!!! O_o

پاسخ :

خخخخخخخ 

تغییر دادم عکس ولی مثل اینکه تغییر نکرده :|
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۴:۱۵
با محدودیت عقلی بیشتر موافقم بعضیا سنشون زیاده ولی عقلشون همون منفی پونزده باقی مونده :|

پاسخ :

این سوژه مورد نظر 15 ساله اس :)) 
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۴:۲۳
بله متوجه شدم ،صحبتم کلی بود :)

پاسخ :

شما که ان شالله +15 سال هستید دیگه :)))) 
ببر بنگال
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۴:۲۴
حالا خون خودتو کثیف نکن پسر :دی

پاسخ :

باشه فقط چون تو گفتی :)) 
ببر بنگال
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۴:۲۵
برای پوستت خوب نیست حرص نخور:دی

پاسخ :

باز تخم کفتر خوردی زبون درآوردی بچه :دی 
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۴:۲۸
بله :)) وگرنه اظهار نظر نمیکردم D:

پاسخ :

خدا رو شکر ((: 
💖 miss fatemeh 💖
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۴:۲۹
من به قرآن اصلا اینجوری نیستم :((((

پاسخ :

می دونم شما بچه خوبی هستی عزیز برادر :)) 
اَسی ...
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۴:۵۷
تغییر کرده
به پروفایل قبلیتون شباهت ندارین که o_O
اون هدر هم خودتونید؟

من متوجه اون تایمی که گفتید نشدم، چه جوری شد الآن؟؟ :|

پاسخ :

از لحاظ اسمی که شباهت داریم :دی 

اون هدر خیلی تابلوعه که خودم نیستما معلوم نیست ؟! 

گفتم تا 35.5 ساعت آینده آواتارم همینه :)
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۵:۱۶
البته موافقم با اینکه عاشق شدن فضای مجازی چیز عجیبیه و مختص گروه سنی به قول شما پونزده ساله اما پروفایلی که شما هم گذاشته بودین عکس یه آدم بود (اگر اشتباه نکنم) و این مخاطبان رو کنجکاو میکنه مخصوصا همون زیر پونزده سال رو. اونایی که عکس پیشی ملوسی میزارن خب مشخصه که پیشی ملوسیه یا یه شخصیت کارتونی اما وقتی شما عکس چهره می زارید قضیه فرق داره. خیلی هم از این موردی که پیش اومده تعجب نکنین.

پاسخ :

تعجبم از اینه که طرف عکس منو قبلا دیده ولی به طرز عجیبی باز اشتباه گرفته :| 
آقاگل ‌‌
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۵:۱۶
اینکه همون قبلیه که! خخخخ

پاسخ :

خیلیا برعکس این نظر رو دارن :))
هلما ...
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۶:۲۰
من میخام جدی به این قضیه نگاه کنم ، مشکل ما اینه ک قبل یاد گرفتن فرهنگ استفاده از تکنولوژی خودمونو درگیرش میکنیم ، منی ک چند روز دیگه23 سالم میشه و نسبت به خیلی از کاربرای فضای مجازی از لحاظ سنی بزرگتر محسوب میشم ، درمورد اینستا پست گذاشته بودم احساس میکردم هنوز درکش نکردم و برا وارد شدن بهش تردید داشتم . باید هدف ها مشخص شه ، فرهنگ استفاده یاد گرفته شه . یه اعتراف میکنم منم پنج شش سال پیش که وارد بلاگفا شدم به دلیل بچگی و درک نکردن فضا یکم مسیر اشتباه طی کردم البته از این نوع عشق مشق نبودا :))

پاسخ :

کلی نوشتم پاک شد ://// 

با بیشتر حرفاتون موافقم :) 
هلما ...
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۶:۲۲
محو کامنت miss fatemeh شدم :))) الهی

پاسخ :

فکر بزرگی داره علی رغم سنش :) 
اسمارتیز :)
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۷:۱۲
گوگولی خخخخ
الان که همون جناب گوگولی رو پروفایلتون هستن.... الان تغییر دادین مثلا؟:/

به نظرم به جای شرط سنی، باید واسه سن عقلی شرط بذارن... فرق میکنه خب:)

پاسخ :

این گوگولیه ؟! :|||||||||| 

میزان سنجش و آزمونش چطوره باشه ؟! 
مهتاب
۰۴ بهمن ۹۵ , ۱۷:۵۶
سلام

من یه عکس افقی از شما دیده بودم

الان فرقش این بود که عمودی شد

پاسخ :

سلام 

اون عکس افقیه که خیلی معروف بود تو وبلاگ قبلی به درد پروفایل نمیخوره :دی 
مهتاب
۰۴ بهمن ۹۵ , ۲۰:۰۷
معروف بود مگه ؟؟مش رجبب

الان دیگه اون طرف عاشقتون نمیشه نگران نباشین خخ
امان از فضای مجازی که افتاده دست بچه ها یا به قول شما گوگولی ها

پاسخ :

اره واقعن امان مخصوصا آدمای بی شعوری مثل امیرجاویدان که خودشون رو قاطی مسائلی که بهشون نداره میکنن از بس الاغن دیگه:دی
هلما ...
۰۴ بهمن ۹۵ , ۲۰:۱۱
یه اعترافی بکنم من یادم نیست عکس پروفایلتون چی بود 😆

پاسخ :

خسته نباشید:)))
💖 miss fatemeh 💖
۰۴ بهمن ۹۵ , ۲۰:۳۲
هیععععع ذوق مرگ شدم ^__^
ممنون از تعریفتون هلما جان و آقا محمد حسین(ای داد اسمتونو یادم رفت همین بود دیگه؟!)

پاسخ :

(((: 
خواهش می کنم واقعیت رو گفتم :)
Leila :)
۰۴ بهمن ۹۵ , ۲۱:۱۹
من به شخصه یک خسته نباشید بزرگ به همشون اعلام میکنم :|

پاسخ :

من به جای اونا تشکر می کنم:دی
💖 miss fatemeh 💖
۰۴ بهمن ۹۵ , ۲۲:۰۴
عه عه نگفتین اسمتون همین بود؟!

پاسخ :

بعله همین بود:)
yasna sadat
۰۵ بهمن ۹۵ , ۰۰:۱۷
چه خشن!

پاسخ :

کجاش خشن بود پست به این لطافت؟ :))))
ghazaleh ...
۰۵ بهمن ۹۵ , ۰۲:۰۱
خخخخ
چه داستانایی براتون پیش میاد :-D

خعلیم باحالن ^_^

اگه کارآمریکا نباشه حتما پای یکی از اعضای داعش وسطه شک نکنید^_^
شما بادیگارد لازمین بخدا :-D:-D:-D

پاسخ :

هوووف از قدیم گفتن : هر چی سنگه واسه پای لنگه :/
این عتیقه ها هم قسمت ما شدن دیگه:))
من خودم بادیگاردم:دی

Laya ●~●
۰۵ بهمن ۹۵ , ۱۱:۳۲
بعله...
خب شما اصن برا چی عکس شخص گذاشتید که طرف اشتباه بگیره؟!!
خب حالا اگه دوست داشتید بزارید؛بزارید اما به اون شخص بگید که این عکس من نیست..
من با حرف پرستو جان خیلی موافقم...

پاسخ :

عکس اینقدر تابلو بود که احساس نکردم لزومی باشه بگم عکس خودم نیست ! 
ضمن اینکه اون موقع با شما آشنایی نداشتم که بیام ازتون اجازه بگیرم واسه گذاشتن عکس پروفایل(((:
والا...
💖 miss fatemeh 💖
۰۵ بهمن ۹۵ , ۱۳:۴۶
هوففففففف آخـــــــــــــیش!!

پاسخ :

:))))
مهتاب
۰۵ بهمن ۹۵ , ۱۵:۱۲

امیر جاویدان ؟ایشون کی باشن

پاسخ :

یه اسم مستعار مسخره برای یه جوجو:))
مهتاب
۰۵ بهمن ۹۵ , ۲۰:۲۵
:)

پاسخ :

((:
פـریـر ...
۰۶ بهمن ۹۵ , ۰۱:۲۷
عی خدا! مردمم گرفتاری دارن شمام گرفتاری دارین :)))))))) در پشت پرده ی عکس پروفایل شما چه دلدادگی هایی صورت گرفته بود و بیخبر بودیم آقای شاعر ؟دی

پاسخ :

در وهله اول آدم فکر میکنه دلدادگی و این حرف هاس ولی وقتی آدم زوم میکنه رو ماجرا متوجه خطرناکترین بیماری بشریت یعنی همون بیشعوری میشه اینا مشکل شعور دارن:/
والا... 
فاطمه ...
۰۶ بهمن ۹۵ , ۰۱:۵۵
سنگین باش برادر
:|
چه پستی بود آخه این :))

پاسخ :

از سنگینی زیاد دیسک کمر گرفتم توصیه دکتر بوده پست سبک بذارم :))))
والا...
ghazaleh ...
۰۸ بهمن ۹۵ , ۱۸:۳۰
خلق گویند که ازکوچه معشوقه نرو
گر رود سر من ازاین کوچه گذر خواهم کرد


چون هویجوری کوچه داشت این اومد ذهنم
هویجوری عالی سلیقه عالی ^_^

پاسخ :

مچکرم :) 
شما همیشه لطف دارید:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan