کامیون نوشت

اگه کامیون داشتم پشتش اینو می نوشتم:

یار رب نظر تو برنگردد 

برگشتن روزگار سهل است...!

۱۸:۴۹
بهار پاتریکیان D:
۲۹ دی ۹۵ , ۱۸:۵۵
من اگه کامیون داشتم پشتش مینوشتم آقـــــــــامه حسین ..
خیلی هم داش مشتی طور :))

پاسخ :

:)))))
 آورین :دی
آقاگل ‌‌
۲۹ دی ۹۵ , ۱۹:۳۶
من اگه کامیون داشتم این رو مینوشتم:

تو مثل حاصل کار کمال الملک نقاشی
ولی من خط خطی های کج یک آدم ناشی!

پاسخ :

دادا این برای پشت کامیون زیادی رمانتیکه بقیه شوفرا دستت میندازن ((:
💖 miss fatemeh 💖
۲۹ دی ۹۵ , ۱۹:۴۰
آفرین بر شما :)))
من بودم می نوشتم:
"خدای من زندگی ام را به خودت گره بزن،گره کور!"

پاسخ :

:))))
آورین عموجون:)
Leila :)
۲۹ دی ۹۵ , ۲۱:۰۳
فانتزی های اینا رو :))

پاسخ :

فانتزی های خودشو (زبون درازی) :دی 

والا... 
ر. باران
۲۹ دی ۹۵ , ۲۲:۵۳
سلام
مو منوشتوم:

با پلخمون نگاهت چقوک دلمو زدی!

پاسخ :

سلام 

الان این به چه زبونی بود و معنیش چی میشد عایا ؟! :))) 
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۹ دی ۹۵ , ۲۳:۲۴
من اگه داشتم مینوشتم
زندگی کردن من مردن تدریجی بود
آنچه جان کند تنم عمر حسابش کردم:(

پاسخ :

عخیییی...چقدر فاز منفی :// 
ببر بنگال
۳۰ دی ۹۵ , ۱۲:۱۸
:/

پاسخ :

؟!
ghazaleh ...
۳۰ دی ۹۵ , ۱۲:۴۰
من اگه کامیون داشتم پشتش چیزی نمی نوشتم خوشم نمیاد نوشته داشته باشه ^_^

پاسخ :

خخخخخ 
جواب جالبی بود((:
ناشناس
۳۰ دی ۹۵ , ۱۳:۴۷
من مینوشتم: از چپ بری لِهی...
+ شوخی ندارم که. کامیونم مثلنا:)

پاسخ :

همون ناشناس همیشگیه هستی؟
ر. باران
۳۰ دی ۹۵ , ۱۵:۲۸
made in meshad!

ترجمش میشه :
با فلاخن نگاهت گنجشک دل منو زدی کشتی!

نه جون ما شما به پلخمون میگین فلاخن یا سنگ قلاب؟!!

پاسخ :

من میگم قلماسنگ که خیلی هم عامه فهمه :)) 

پس شومام مشهدی رفتین:دی
مهتاب
۳۰ دی ۹۵ , ۱۸:۲۳
من دوست ندارم کامیون داشته باشم دوست دارم تریلی داشته باشمم خخ

پاسخ :

خخخخخخ 

احسنت بر این سلیقه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan