عینکی شدم

رفتم معاینه چشم با این میکروسکوپ ها :دی اپتومتریسته میگه چونه ات رو بذار اینجا اون تو رو نگاه کن یه جاده

 می بینم که خیلی دور و برش سرسبزه انگاری جاده ی بهشته اصن ولی هی دور و نزدیک میشه و تار و واضح 

بعد هی میگه پلک نزن ، بعد من که آب دهنمو نمی تونم قورت بدم و چونم گیره رو دستگاه دارم خفه میشم و

سرم تکون میخوره :/ اونم هی تذکر میده آقا پلک نزن خلاصه تموم میشه میگه برو اون ته اتاق بشین دستتو بذار

 رو چشم چپت و جهت ها رو بگو کدوم طرفه :) از این آزمون هم سربلند درمیام میگه آقا شما چشمات سالمه 

میگم پس چرا تا مطالعه میکنم سر درد و چشم درد میگیریم میگه 25.% ضعیف شده بعد برام یه نسخه عینک 

می نویسه . میگم دکتر اون خط آخری که جهت داشت رو چرا نپرسیدی ؟ میگه اون برای کسیه که چشمش 

از 10.10 هم بالاتر باشه یعنی از سالم هم یه چیزی اون ور تر میگم خو دکتر من اون خط آخری رو هم می تونم 

بخونم :| به حالت پوکر فیس اینطوری :||| نگاه میکنه و میگه خب چشمت سالمه شما :))) 

خلاصه از اونجایی که وقت مطالعه و وبلاگ و تلگرام نوردی چشم درد میگیرم رفتم مغازه رفیق اینکاره و یه عینک 

در خور شاءن یه شاعر فرهیخته وبلاگ نویس سفارش دادم و امروز اولین روز عینکی شدنمه:)

۱۳:۱۶
فاطمه ...
۲۶ دی ۹۵ , ۱۳:۲۱
عکس نمیدید؟
امیدوارم مبارک باشه :)

پاسخ :

خطره داره حسن خیلی خطر داه حسن :دی
همین الانش ندید کلی خاطر خواه دارن پاشنه در ِ وبلاگ رو میکنن (((: 

+مچکر:)
اَسی ...
۲۶ دی ۹۵ , ۱۳:۳۲
مبارکه :دی
زندگی از پشت ویترین چطوره؟! :دی

پاسخ :

مچکرم :) 

بدک نیست البته من همیشه پشت ویترین نیستم مواقع مطالعه و وبلاگ بازی و اینا :)) 
Leila :)
۲۶ دی ۹۵ , ۱۳:۴۵
به جمعمون خوش اومدین:)
خیلی هم خوبه عینکی بودن. والا ^ــ^
اصن نوستالژیه:))

پاسخ :

مچکرم:)) 

اینم یجور تنوعه دیگه بالاخره :) 

والا... 
ببر بنگال
۲۶ دی ۹۵ , ۱۳:۴۹
چقدر من به شما بگم اینقدر نرو نزدیک تلوزیون بشین چقدر مجری گفت برو عقب
گوش نکردی:دی
چقدر میگم سرتو تو مبایل نکن :دی

پاسخ :

پلنگ بنگال وارد می شود :))
BAHAR* Alone
۲۶ دی ۹۵ , ۱۳:۵۰
:)))
مبارکه

پاسخ :

خواهش میکنم:) 
عاشق بارون ...
۲۶ دی ۹۵ , ۱۵:۳۷
در ادامه نگاه دکتر: عجب. :|||
خوشحالید از عینک؟

پاسخ :

دروغ چرا فکر نمی کردم انقدر کلاس داشته باشه ((: 

والا... 
اسمارتیز :)
۲۶ دی ۹۵ , ۱۶:۰۸
عینکی شدن به نظرم اتفاق جالبیه ولی خوب نیست.
من که دلم میخواد مجبور نمیبودم بزنمش:/
ولی خب ظاهرا واسه شما خوشاینده... تبریک:)

پاسخ :

بستگی به زاویه دیدتون به عینک اره :دی 

برا من چون چشمم خیلی ضعیف نیست ماشالله ((: ناراحت کننده نیست :)) 
بهار پاتریکیان D:
۲۶ دی ۹۵ , ۱۶:۳۷
به عنوان کسی که یه چشمش دو ضعیفه یکی یکو هفتادو پنج فقط پوکرفیس میشم :/

پاسخ :

پوکر فیسی نداره . 

هیچ می دونستید تو طب سنتی با چند نسخه ساده میشه چشم رو چند نمره قوی کرد!!! 

شستن چشم با عرق رازیانه 

سرمه بادام کشیدن 

روغن مالی ملاج کنجد یا سیاهدانه

حجامت ماستویید 

و... 

اینا سوی چشم رو زیاد می کنه !
ghazaleh ...
۲۶ دی ۹۵ , ۱۹:۴۹
مبارکه باشه ای شاعر فرهیخته وبلاگ نویس

هرچند که عمریه شعری ازاین شاعر شنیده نشده
به امید اینکه با دید جدید حسای جدید بوجود بیاد :)))

پاسخ :

خخخخخخ 

نمیشه شعر گذاشت خب میزنن تو گوش شعر :/ 

ان شالله پست بعد یه شعر از خودم میذارم تا از زیر فشار هواداران خارج بشم ((: 

والا... 
مهتاب
۲۶ دی ۹۵ , ۱۹:۵۹
پس به زور خودتونو عیکنی کردین :)

الان دیگه شاعر الاصل شدین :)تبریک میگوییم چقدر هم بهتان می اید :)))


پاسخ :

به زور دکتر البته :دی 

مچکرم می دونستم خیلی بهم میاد :))) 
بق بقو
۲۶ دی ۹۵ , ۲۰:۵۴
باسلام :)

یعنی برای 0.25 بهتون عینک داد؟؟؟!؟!؟!؟
به منم یه زمانی برای ضعیف بودم چشم چپم نیم بودش عینک دادن ... منم خریدم ...اما فقط خریدم :|
نمیزنم ...دیگ خیلی چشمم درد بگیره ... وقتی باسیستم کار میکنم میگم بزا عینک بزنم یه وَخ بد نباشه :/ ... البته یه زمان دیگم میزنم وقتی که بخوام عکس بگیرم :))...خلاصه برا من که خیلی کاربردیه
امیدوارم برا شما اینجوری نباشه ... D:

پاسخ :

سلام علیکم 

عه چه عجب شما به عرصه وبلاگ نویسی بازگشتید فکر می کردم کلا رفتین :)) 
مطمئنا الان دیگه بخاطر استفاده نکردن از عینک 1.5-2 شده حتی :دی 

مجبورم استفاده کنم وگرنه سر درد میگیرم:/

بانوچـ ـه
۲۶ دی ۹۵ , ۲۱:۰۰
من عینکی که شدم هزاران عکس با عینک گرفتم و بعد به این نتیجه رسیدم که هنوز تا مادربزرگ شدنم زمان زیادی مونده و فعلا داره خاک میخوره :دی

پاسخ :

خخخخخخخ

مثلا فکر کنید نوه هاتون بهتون بگن : ننه ثریا ((: 
بق بقو
۲۶ دی ۹۵ , ۲۱:۱۳
ای بابا منو از این وَر ول نمیکنند که بیام اینور ... خلوت تر بشه سرم بشتر مزاحم وبلاگای بیان میشم :دی

نـــــــــــــــه ... میگم به نظرتون یه وَخ کور نشدم با این اوصاف؟؟؟:/

پاسخ :

رفتین بلاگفا ؟!؟! 

جواب کامنتم به بهار رو بخونید جالبه :)
بق بقو
۲۶ دی ۹۵ , ۲۱:۲۵
نه منظورم از اینور ... دنیای واقعیه

خونده بودمش ... آره خیلی خوبه ..ترجیحاً دو مورد اولش :دی

پاسخ :

ما هم درگیر دنیای واقعی هستیم ولی عدالت رو رعایت می کنیم یه روز با این یه روز با اونیم ((: 

والا... 
بق بقو
۲۶ دی ۹۵ , ۲۱:۴۲
چی بگم ... :)

پاسخ :

چیزی نمیخواد بگید شمام عدالت رو رعایت کنید :))
زهرا هستم
۲۶ دی ۹۵ , ۲۳:۴۱
به جمع 4 چشمیا خوش اومدی!

پاسخ :

خخخخخخ 

مچکرم:)
بانوچـ ـه
۲۷ دی ۹۵ , ۱۰:۳۲
نخیر ننه ثریا دیگه خیلی فسیله :/
بگن مامان ثری :دی

پاسخ :

مامان ثری (((((:
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۷ دی ۹۵ , ۱۱:۲۶
ادم نمیدونه تبریک بگه یا تسلیت :| :)

پاسخ :

خخخخخخ 
تبریک بهتره :دی
💖 miss fatemeh 💖
۲۷ دی ۹۵ , ۱۸:۱۰
به جمع ما عینکیا خوش اومدید ^^

پاسخ :

مچکرم عموجون:)
هلما ...
۲۹ دی ۹۵ , ۱۰:۵۵
مبارکه ....
من پیش دانشگاهی با هزار زور و خواهش و دعا عینکی شدم، الان شدیدا ناراضی هستم .
فقط آستیگماته بجای اینکه بدون درجه بدن برداشتن واسه 25% درجه دارش رو دادن. چند وقتیه استفاده نمیکنم . دکتر جدیدم گفت : آستیگمات + عینک درجه دار انحراف چشم میاره .

پاسخ :

چرا زور و خواهش؟ :|

+مچکرم :)
استفاده کنید از عینک تا چشمتون ضعیف تر نشه:)
هلما ...
۲۹ دی ۹۵ , ۱۱:۰۴
هدر جدید مبارک ، جاده خوشگلیه ولی مرده یه جوریه !!

پاسخ :

مرده شکست عشقی خورده داغونه:دی 
ghazaleh ...
۲۹ دی ۹۵ , ۱۳:۰۴
منووووو بارووون صدای بابک عااااالی عااااااالی

پاسخ :

خیلی هم نوستالژیکه:))
BAHAR* Alone
۳۰ دی ۹۵ , ۱۵:۱۵
خواهش میکنم؟:|
مگه من گفتم «ممنون»؟!
:دی
حواست پرته شاعر!

پاسخ :

بالاخره یچزی باید میگفتم :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan