جهان به اعتبار خنده تو زیباست...

تمام کهکشان نشان از تو دارد...


+لیسانسه ها

۲۱:۴۴
Leila :)
۲۵ دی ۹۵ , ۲۱:۴۷
چه خارجی
چه خارجی
:D

پاسخ :

کجاش خارجی؟؟؟:|||||
گم نام
۲۵ دی ۹۵ , ۲۱:۴۹
چشم سعی میکنم بیشتر بخندم:)))

پاسخ :

جاخالی بده به خودت نگیر :)))
. زیزیگلو
۲۵ دی ۹۵ , ۲۱:۵۱
این عکسه چقدر آشناس
کجا دیدمش؟

پاسخ :

تو بلاگفای مرحوم :))
صخره .
۲۵ دی ۹۵ , ۲۱:۵۶
عاغا؟!:/ راه داره عنوانتونو بدزدیم؟!

پاسخ :

شماره کارت میدم بعد از واریز می تونید (((:
بهار پاتریکیان D:
۲۵ دی ۹۵ , ۲۱:۵۶
واسه اونایی که سیلک دارن پیشنهادی نداری ؟! :)))

پاسخ :

سیلک چی هسته؟!
مهتاب
۲۵ دی ۹۵ , ۲۲:۰۵
:)

پاسخ :

:)
💖 miss fatemeh 💖
۲۵ دی ۹۵ , ۲۲:۰۷
واقعا تمام کهکشان نشان از من داره؟!
عخی چقد معروفم من =)
اگر اعتراضی به این موضوع داری با مدیر برنامم صحبت کنین :دی

پاسخ :

چقدر با نمکی تو عموجون :)))
ف. تفتی
۲۵ دی ۹۵ , ۲۲:۱۴
:)
جالب بود

پاسخ :

مچکرم:)
BAHAR* Alone
۲۵ دی ۹۵ , ۲۲:۲۹
ایشالا لیسانس گرفتم...
بعد نظر میدم:/

پاسخ :

+۱۸ که نیست :))
💖 miss fatemeh 💖
۲۵ دی ۹۵ , ۲۲:۴۲
مگه من با شما شوخی دارم برادر؟! =|
عه =|
عه =|
عـــــــــــــه =|
در شان من نیست وگرنه حتما باهاتون برخورد میکردم =|

پاسخ :

مگه من شوخی کردم جدی گفتم :دی 
פـریـر ...
۲۵ دی ۹۵ , ۲۳:۱۶
این لیسانسه ها خیلی باحاله :دی
آهنگش هم :دی
تیتراژ اولش اون عکساش هم :دی
و دیگر هیچ :))

پاسخ :

باحالی از خودتونه :دی 

و دیگر هیچ :))
ببر بنگال
۲۵ دی ۹۵ , ۲۳:۳۰
جهان به اعتبار خنده های تو زیباست .
منو میگه هاااااااااا ببین این چقدر منو دوست داره :دی

پاسخ :

اون ببر پروفایلت رو گفتم :)))
زهرا هستم
۲۵ دی ۹۵ , ۲۳:۴۹
:|

از وقتی تو مسیر ارشد افتادم لیسانس قبول ندارمش :|

پاسخ :

بابا فرهیخته :)))

بابا تحصیلات تکمیلی :دی 
1 بنده ی خدا
۲۶ دی ۹۵ , ۰۱:۱۱
توی 4 ماه گذشته سرجمع4-5 روز بیشتر تی وی ندیدم.همه ی اطلاعاتم ازاین فیلم اون دو دقیقه ایه که داخل سوپرمارکت دانشگاه دیدم.قشنگه؟

پاسخ :

طنز جالبی داره :) 

در کل تیتراژ آخرش به کل فیلم میارزه :دی 
شهرزاد
۲۶ دی ۹۵ , ۱۰:۱۳
واااااااییی این هدره :)
لیسانسه ها، بعد مدتهاااااا باسریالای طنزشون میخندم
اهنگ و تیراژ هم عااااالی

پاسخ :

منم بعد از مدت ها خوشم اومد اونم کار سروش صحت :|
هلما ...
۲۹ دی ۹۵ , ۱۰:۵۸
من شنبه مدرک موقت میگیرم :))
اعتراف میکنم لای کامنتا فهمیدم لیسانسه ها فیلمه. ..
من ک همیشه خدا سعی میکنم بخندم .

پاسخ :

مبارک باشه قصد ندارین قابش کنید بذارید تو پذیرایی((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan