خاموشان

دلا خو کن به خاموشی ؟! یا به تنهایی ؟! 



نه آخه چرا ؟! واقعا چرا مگه من لولو ام ؟!  13 نفر :||| 



پ.ن: خیلی هاتون رو میشناسم ، فکر نکنید خیلی زرنگید :دی 

والا... 


بعدا نوشت : شدن 14 نفر خاموش (: :| 

۲۱:۲۴
شادان
۲۲ دی ۹۵ , ۲۱:۲۷
خیلی بامزه بود

پاسخ :

با مزگی از خودتونه:دی 
زهرا هستم
۲۲ دی ۹۵ , ۲۱:۲۸
من خاموش :)

پاسخ :

خب چرا خاموش چرا روشن نه خواهر من ؟! :)) 

والا... 
گم نام
۲۲ دی ۹۵ , ۲۱:۲۸
اگه 11 بود تتلو یکیشون بود
چون تو یکی از آهنگاش میگه منم یکی از اون یازده تام:))

پاسخ :

اون موقع که تتلو اون آهنگ خوند من هنوز این پست رو نذاشته بودم :))) 

ای دهن سرویس توام تتلیتی هستی ((: 
هلما ...
۲۲ دی ۹۵ , ۲۱:۳۳
من جز 95 نفر باقی ام :))
عجب عددی هم هست 13 !

پاسخ :

از درخشان (یعنی روشن) بودن شما تشکر می کنم :))
آقاگل ‌‌
۲۲ دی ۹۵ , ۲۱:۳۴
شاید باورت نشه یک موقعی 27تا خاموش داشتم! نمیدونم چی شدن! روشن شدن یا اینکه رفتن. ولی الان شدن 22 نفر :))
احتمالا اگه تو لولویی من چیزی شبیه گودزیلام!

پاسخ :

چرا باورم نشه من که ندیدمت هرچیزی بالاخره ممکنه حتی گودزیلا (((: 


گم نام
۲۲ دی ۹۵ , ۲۱:۳۶
اتفاقا واسه من 11 تاست:)))
ولی تتلیتی نیستم:)

برا من نسبت به تعداد دنبال کننده هام خیلی زیاده
فکر کنم جدی جدی لولو ام

پاسخ :

نه دیگه داداچ خودتو لو دادی که تتلیتی هستی :))) 

با توجه به فصل تو خرمالویی الان (:
BAHAR* Alone
۲۲ دی ۹۵ , ۲۱:۴۲
:))
اینارو باس بشون گفت:«یاران خاموش:دی»

پاسخ :

سربازان خاموشی حتی :))) 
BAHAR* Alone
۲۲ دی ۹۵ , ۲۱:۵۴
میشه در اینباره حتی کتاب نوشت با عنوان:«ایستاده در خاموشی... در ره خاموشی..؛)»

پاسخ :

فیلم سینمایی بهتره سربازان خاموشی م اسم مناسبیه براشون :)) 
گم نام
۲۲ دی ۹۵ , ۲۱:۵۶
تو هم خود قند و نباتی،آبنباتی شکلاتی:)))

پاسخ :

کامبیز قربانی هم گوش میدی ؟! :))))) 
گمـــــــشده :)
۲۲ دی ۹۵ , ۲۱:۵۶
من 24 تا خاموش دارم. نمیشناسمشون

پاسخ :

وبلاگ عالی منفجر ((: 

والا... 
Leila :)
۲۲ دی ۹۵ , ۲۲:۰۵
چقدر خارجیین شما ها :))
:D

خیلیه. 13 - 14 نفر خاموش ها:|

پاسخ :

خارجیم ام ؟! :||

نه بابا دوستان تا 27 رکورد زدن :دی 
متــــ ــــروک
۲۲ دی ۹۵ , ۲۲:۰۶
😬😬😬😬

پاسخ :

بخند تا دنیا به روت بخنده جووون :دی 

والا... 
مارکر زرد :)
۲۲ دی ۹۵ , ۲۲:۳۹
یعنی اون یه نفر میخواسته فقط بگه زورش میرسه :))

پاسخ :

پیغامش رو هم رسوند :))))
متــــ ــــروک
۲۲ دی ۹۵ , ۲۲:۴۷
نخندیدم پیرمرد =)))))

پاسخ :

چشات داشت میخندید :)))
פـریـر ...
۲۲ دی ۹۵ , ۲۳:۰۰
واسه من از 158 نفر 18 نفر خاموشن :||||||||||

پاسخ :

این دیگه نشونه میده جذبه بیش از حد شما رو مخوف کرده:دی
. زیزیگلو
۲۳ دی ۹۵ , ۰۰:۰۲
خاموشای من 20 نفر بودن...فکر کنم من لولو ترم!

پاسخ :

طبق نظر دکتر انوشه:
دخترا ۱۸ سالگی هلوئن ۲۸ سالگی زردآلوئن ۳۸ سالی آلوئن ۴۸ سالگی خرمالوئن ۵۸ سالگی زالوئن تو ۶۸ سالگی هم لولوئن:)))

الان شما بین مرحله ۱ و ۲ قرار دارید(((:
yasna sadat
۲۳ دی ۹۵ , ۰۰:۱۵
قبلا اعتراف کردم یکیشم منم!

پاسخ :

همانا اعتراف کنندگان از رستگارانند:دی
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۳ دی ۹۵ , ۰۰:۲۲
بعضی وقتا هم آدم میخونه اما خاموشه :)

پاسخ :

خاموشی این مدلی زیاد مشکل نداره چون منم خودم زیاد خاموش میخونم:) 

عاشق بارون ...
۲۳ دی ۹۵ , ۰۱:۱۸
اون بعدا نوشت خوب بود. :دی

پاسخ :

همانا شما یکی از اون خاموشانید:))
💖 miss fatemeh 💖
۲۳ دی ۹۵ , ۱۲:۵۶
عخی😁
من که خیلی روشن دنبال میکنم😀

پاسخ :

شما لطف داری آجی :)) 

شما مثل مهتاب میدرخشی عزیز برادر :دی 
اَسی ...
۲۳ دی ۹۵ , ۱۳:۵۲
واقعا چرا خاموش؟ مگه دنبال کننده بودن بده؟

پاسخ :

اینو دیگه باید خاموشان جواب بدن :دی 
💖 miss fatemeh 💖
۲۳ دی ۹۵ , ۱۵:۴۲
لطف دارین شما =|

پاسخ :

خواهش می کنم:)) 
פـریـر ...
۲۳ دی ۹۵ , ۱۸:۰۶
اوه یسسسس :)))

پاسخ :

((: 
ghazaleh ...
۲۳ دی ۹۵ , ۱۸:۳۲
تو وبتون باید دوربین مداربسته کاربذارید یه چند تا بادیگاردم استخدام کنین
اون از وضع ناشناسا اینم از وضع دنبال کننده ها
حمله تروریستی قراره بشه بهتون
هرچیم هست زیر سر این داعشه خدا نگذره ازش
اصن مرگ بر آمریکا آقا مرگ بر آمریکا و دست نشونده هایی که تو وب شما آزاد ول میچرخن والا بخدا :)


اون هویجوری چی میگه؟!
چرا انقده خوب بود؟

پاسخ :

باید مواظب خودم باشم اصن :)) 

+قابلی نداره :دی 

از خودش بپرسید (:
مهتاب
۲۴ دی ۹۵ , ۰۰:۵۰
همانا ما هم در بعضی مواقع خاموش خونیم :)

پاسخ :

همانا خاموشان مستحق .... هستند :دی 
مهتاب
۲۵ دی ۹۵ , ۰۱:۰۲
پس شما هم مستحق ...هستید باشد که رستگار شوید
البته ما گفتیم در بعضی مواقع :))

پاسخ :

خخخخخخخخخخ

باشه قبوله ((:
مژگان
۲۵ دی ۹۵ , ۰۱:۲۱
سلام...
بزارید راحت باشن...
اینا خسته هستن خسته...
تو سکوت خوندن ی چیز دیگست...

پاسخ :

سلام 
باشه کاکو:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan