رادیو بلاگی ها n

دیگه آمار سوژه شدنم از دستم در رفته ((: 

اینجا

۲۲:۵۰
آقاگل ‌‌‌‌
۰۴ دی ۹۵ , ۲۳:۰۰
با این میشه سه بار من خودم آمار دارم :دی
البته یکی دوبار هم غیر مستقیم سوژه شدی. :))

پاسخ :

اینا همش زیر سرتوعه پیرمرد :))) 
در کل فکر کنم 5 بار بصورت مستقیم و غیر مستقیم سوژه بودم ((: 
آقاگل ‌‌‌‌
۰۴ دی ۹۵ , ۲۳:۲۷
نه آقا ما یک عضو کوچیکیم از یک خانواده بزرگ :)
این هفته رو که کلا نبودم! از صفر تا صد. دست بچه ها درد نکنه. واقعا زحمت کشیدن. دمشون گرم.

پاسخ :

تو پدربزرگ این خانواده ای شکسته بندی نکن :دی 
פـریـر ...
۰۴ دی ۹۵ , ۲۳:۳۸
چرا شما اینقد سوژه میشی آخه؟ :))))))) اصلا قضیه مشکوکه!
میخوان ترورتون کنن رو نمی کنن...اینا همش برا رد گم کنیه :دی

پاسخ :

رادیوبلاگی ها حتی یه بار از مسئولین بیان خواسته بود برای من محافظ استخدام کنن 
ولی هنوز این کار رو نکردن و جون من در خطره ...:دی 
هلما ...
۰۴ دی ۹۵ , ۲۳:۴۴
تو این جور مواقع میگن سوژه خورتون ملسه ؟؟؟ مث کتک خور؟ ؟؟
فقط سواله ها :)
اینبار به همراه پدر گرامی خونوادگی سوژه شدین :)

پاسخ :

کلا خانوادگی ملسیم :دی 

خخخخخ

والا... 
رادیو بلاگی ها
۰۵ دی ۹۵ , ۰۰:۰۷
:))))))))))

پاسخ :

والا...
جولـ ـیک
۰۵ دی ۹۵ , ۰۰:۵۱
تکذیب میشه، تا حالا هیچکس رو پنج بار سوژه نکردیم:دی
شاید چهاربار کرده باشیم:-" ولی پنج نه!

پاسخ :

ای بابا آدمو سوژه میکنن بعد خودشون یادشون میره آخه این چه وعضیه؟ :))))

والا...
💖 miss fatemeh 💖
۰۵ دی ۹۵ , ۰۹:۱۷
دست به سوژتون خوبه ماشاالله :دی

والا...

پاسخ :

دست به سوژشون خوبه ((:
Bahar Alone
۰۵ دی ۹۵ , ۱۱:۵۳
مسئولین اشاره میکنن که شخص شخیص « شما» !! زیر میزی میدین که سوژه شین:دی

پاسخ :

اینا همه شایعه دشمنان برای تخریب چهره ی منه همه این اخبار رو تکذیب می کنم:))
Bahar Alone
۰۵ دی ۹۵ , ۱۲:۳۱
سوژه شدنش دست خودش نیست به والله...:دی

پاسخ :

یه کلام هم از مادر عروس (((: 

والا... 
جولـ ـیک
۰۵ دی ۹۵ , ۱۴:۰۷
آقا ما آمار موثق داریم، شمردیم چند باره:-"
بابت اسم وبلاگ هم عذر تقصیر، اشتباه من بود:-"

پاسخ :

این دفعه رو می بخشمتون برای دفعه های آینده که قرار سوژه بشم ((: دیگه تکرار نشه :دی 

والا... 
بانوچـ ـه
۰۵ دی ۹۵ , ۱۴:۵۶
این سعادت نصیب ِ هر کسی نمیشه ها :دی

برید شکرانه َشو بدید

پاسخ :

چی می تونم بدم شکرانشو به نظرتون :)) 
yasna sadat
۰۵ دی ۹۵ , ۲۰:۴۶
:)))

پاسخ :

(((: 
ghazaleh ...
۰۶ دی ۹۵ , ۱۳:۱۶
خوبه که سوژه شین
من هربار شما اعلام کردین سوژه این رفتم گوشش دادم
خدا بیشترش کنه :-D

اون هویجوری رو خیلی دوس دارم اصلا بیت مورد علاقمه همیشه تو ذهنم میچرخه
آفرین به انتخاب شما :))))))))

پاسخ :

شما لطف دارید  به این سوژه ی حقیر :دی 

سلیقه شعری خوبی دارید :))
פـریـر ...
۰۶ دی ۹۵ , ۲۳:۲۷
اوه اوه اوه! نگرانتون شدم! بادیگارد بیارم خدمتتون؟؟؟ :دی

پاسخ :

بیزحمت بادیگارد خودتونو یه مدت بهم قرض بدین :دی
سعید
۰۷ دی ۹۵ , ۲۰:۳۵
حقته عمو!!!
تا کم دیگران رو -مدیونی فک کنی خودمو میگمااا- سوژه کنی!!!
😂😂😂

پاسخ :

غورباقه هم قدته :)))
اگه وب داشتی رکورد منو میشکستی:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan