دلبرا جان جان جان



دریافت
حجم: 2.99 مگابایت

۱۳:۴۱
بهار پاتریکیان D:
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۳:۴۳
چه عجب :/

پاسخ :

لازمه بگم مش رجب ؟ :))
بهار پاتریکیان D:
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۳:۴۳
وات هپند ؟! :/
اومد کامنتم ؟

پاسخ :

ناتینگ اوری تینگ ایز اوکی :دی
آقاگل ‌‌‌‌
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۳:۵۰
به به پارسال دوست امسال آشنایان :)

پاسخ :

به به به به میگم بوی گل و گلاب میاد نگو گل آقا اومده :))
ɐɹɐɓol •_•
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۴:۲۲
سلام =))

پاسخ :

علیک سلام ( با لحن کلاه قرمزی)
هلما ...
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۴:۲۵
ایول. .. عالیه .
خوش اومدین :)

پاسخ :

به به مچکرم:)
ببر بنگال
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۴:۳۳
ببین کی اومده .
اونم با سازوآواز گمونم عاشق شدی :دی

پاسخ :

ببین کی اومده میو میوی بنگال (زبان درازی) :دی 

هنوز تو قضایای عشق و عاشقی گیر کردی؟!
Leila :)
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۵:۰۳
:D
شجریان گوش بدین.

پاسخ :

دوست ندارم :)))
عاشق بارون ...
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۵:۰۶
چرا همه گیر دادن به این آهنگه؟ :/

پاسخ :

من با همه فرق دارم - ___ -
خانم جیم
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۶:۱۶
خوش برگشتین :))

پاسخ :

متچکرم:)
فاطمه ...
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۶:۵۷
سلام :)
حال و احوال؟

پاسخ :

سلام 

ملالی نیست جز دوری دوستان به قول اول نامه ها : 

نمک در نمکدان شوری ندارد 

دل من طاقت دوری ندارد ((: 

والا... 
Lady cyan ※※
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۷:۳۲
:))

پاسخ :

چه عجب 
(:
ghazaleh ...
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۷:۴۹
به به خوش برگشتید موسیو
حال و احوال ردیفه؟!
دیگه ازاینکارانکنیدااااا ^_^

پاسخ :

بن ژو
مقسی مادمازل :دی
کامان ته لوو ؟ 
باشه سعی خودم می کنم :))
ببر بنگال
۲۶ آذر ۹۵ , ۱۸:۲۶
خوب به من چه خودت نوشتی دلبرا جان جان جان [آیکن عصبانیت].
خوش اومدی دادا

پاسخ :

قربانت پیشی بنگال :))
مهتاب
۲۶ آذر ۹۵ , ۲۲:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ****
چه عجب شما بالاخره خستگیتون بدر شد
خلاصه برگشتین اونم با اهنگ دیگه خسته نباشیدا :))
مقدمتان را گرامی میداریم :)

پاسخ :

سلام 

نخبر ؟ حالیز نجوردی؟

چوخ ساغول :دی (تا حالا شنیده بودین چوخ ساغول ؟ ) 
yasna sadat
۲۷ آذر ۹۵ , ۰۰:۱۶
خوش اومدین..:)

پاسخ :

مچکرم آجی :))
اَسی ...
۲۷ آذر ۹۵ , ۰۱:۰۹
به به!!! جناب شاعر!!
خیلی خوش اومدین به خونه خودتون :))
چقدر خوب که مدت نبودنتون کوتاه بود :)
با چه زبانهایی هم برگشتید!! تو این مدت کلاس زبان رفتید؟؟ :دی

پاسخ :

خیلی تشکر می کنم :)) 

من از بچگی استعداد زبان آموزیم خوب بوده چه کنم دیگه کاریه که از دستم برمیاد :دی 

والا... 
مهتاب
۲۷ آذر ۹۵ , ۱۱:۵۲
ممنون
یو فقط سیزدن اشیدیخ
تو این مدت بیکار نبودین میبینم که زبان هم کار کردین
ببینم اینم میتونین ترجمه کنین یا فقط همون یه کلمه رو آموختین :))

عیدتونم مبارک:)

پاسخ :

چوخ تشکر ایلیرم :)) 

اون جمله رو هم نه من نه ؟! :دی 

اسعدالله ایاکم متقابلا (:
مهتاب
۲۷ آذر ۹۵ , ۱۳:۲۶
بابت چی تشکر میکنین:))؟

قسمت دوم رو من نتونستم ترجمه کنم:\

اکشالی نداره یه مدت برین استراحت اینم یاد میگیرین خخخ

پاسخ :

تشکر به خاطر تبریک :)) 

قسمت دوم من به قسمت دوم شما که نتونستین ترجمه کنید در :))) 


اتفاقا دوباره هوس کردم برم استراحت :دی

والا... 

مهتاب
۲۷ آذر ۹۵ , ۱۴:۳۷
منظورم این بود در مورد قسمت دوم که سوالیه ؟
یا تعجبه یا اگرم (نمنه )(یعنی چیه )؟

بالاخره جمله دوم پر از ایهام بود وگرنه من جواب تو آستینم دارم (شکلک زبون درازی)
والا

پاسخ :

در این که آستینی گشاد و پر از جواب دارید شکی نیست ((: 

والا... 

منظورم از نه مه نه این بود که نفهمیدم اون جمله رو :))
مهتاب
۲۷ آذر ۹۵ , ۲۱:۵۱
جواب چوخ ساغولون بود
خخخ
(معنیش اینه که نه فقط از شما اینو شنیدیدم )

پاسخ :

خدایش زبون سختی دارین :)))))))))) 

والا... 
مهتاب
۲۷ آذر ۹۵ , ۲۱:۵۷
بعلله دیگه
شمام تا این حد یاد گرفتین هنر کردین
والا
صدآفرین به شما

پاسخ :

اصن دانشگاه تبریز باید دکترای افتخاری بهم بده :))) 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan