انکسار تصنعات انتزاعی


بدترین اثر نشون دادن عکس اینه که اون چیزی که بلاگرا ازت ساختن رو خراب می کنی

بهتره بذاری همونطور که تو رو تو ذهنشون ساختن ببینن...!


+واقعا حس و حال وبلاگ نیست...


۲۳:۴۵
פـریـر ...
۱۶ آبان ۹۵ , ۲۳:۵۰
ای بابا! آقای شاعرمون هم که حس وبلاگ نداره دیگه :/

پاسخ :

چیکار کنم دیگه هعی ...
آقاگل ‌‌‌‌
۱۷ آبان ۹۵ , ۰۲:۰۱
چی شده؟

پاسخ :

سیر داغ 
اَسی ...
۱۷ آبان ۹۵ , ۰۲:۰۳
همینطوره
+ کاملا مشخصه :/

پاسخ :

+ خوبه که مشخصه :)))
فیشـ ـنویس
۱۷ آبان ۹۵ , ۰۸:۵۵
انکسارت منو گرفت اصلا:)

پاسخ :

انکسار خطرناکه ...
ملت- حب
۱۷ آبان ۹۵ , ۰۸:۵۶
خب عکس نشون ندین:\

پاسخ :

حتما :دی
گم نام
۱۷ آبان ۹۵ , ۱۰:۳۱
من چند وقت پیش حس و حال وبلاگ رو نداشتم الان انگار حس و حالم برگشته:)
مهم هم نیست بعدش به تصویر جدید عادت میکنن

پاسخ :

یه بار که دیده شدی دیگه اون شخصیت رازآلود رو نداری...!
قهرمان **
۱۷ آبان ۹۵ , ۱۲:۴۴
جازدی دادا ؟ چرا ؟
میام میبافمتا ؟

پاسخ :

بیا بباف فقط قبلش کفن و ایناتو آماده کن :)))
من :)
۱۷ آبان ۹۵ , ۱۲:۵۹
ولی من اینحوری فکر نمیکنم

پاسخ :

چجوری؟
ɐɹɐɓol •_•
۱۷ آبان ۹۵ , ۱۳:۰۲
حس حال زندگی کردنم نیس حتا :-)))

پاسخ :

هعی لوله گاز...

آب دهان خلط آلود بر این روزگار...
هلما ...
۱۷ آبان ۹۵ , ۱۴:۳۹
از ی لحاظ موافقم .. از ی طرفم میگم خب جالبه :)

پاسخ :

از کدوم لحاظا ؟
Lady cyan ※※
۱۷ آبان ۹۵ , ۱۸:۲۰
هوووم نمیدونم چی بگم!

پاسخ :

سکوت بهتره:)
رشته خیال
۱۷ آبان ۹۵ , ۲۲:۱۱
حالا که موضوعش پیش اومده میپرسم ، سبیلاتون طبیعیه؟!یا تصوراتم اشتباهه

پاسخ :

سیبیل های من طبیعیه سیبیل های خودت چطور ؟! :دی 
Bahar Alone
۱۷ آبان ۹۵ , ۲۲:۵۸
میخوای شمام ببند برو؟!:|

پاسخ :

من از این قرتی بازیا خوشم نمیاد :دی 

والا... 
هانیه شالباف
۱۷ آبان ۹۵ , ۲۳:۳۶
چند روزی آدم حرص می‌خوره؛ بعد عادی می‌شه :)
حرص نخورین :))

پاسخ :

حرص نخردمه(با لحن بابا پنجعلی)
ghazaleh ...
۱۸ آبان ۹۵ , ۰۰:۵۰
آره منم دوس ندارم یه آدم مجهول رو ببینم
گند زده میشه به تصورات آدم گاها :-D
اصلا دیگه مزش میره ^_^


وبلاگ که سهلهـ

حالا استراحت کنین برمیگرده دیگه شما حس نداشته باشین کی داشته باشه که؟!

پاسخ :

البته من تو اینستا لو رفتم قبلا برای خیلی ها:دی 
استراحت می کنیم :)))
مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
۱۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۲۳
من کاملا باشما مخالفم
:)
هرکدوم از دوستای وبلاگیم که من رو دیدن به من گفتن چهره ی من کاملا به تصوراتشون نزدیک بوده
بستگی داره آدم تو وبلاگش خودش باشه یا خودشو پشت کلماتش قایم کنه
خیلی فرق هست بین این دوتا
شما هم اینقد یه طرفه نبینید قضیه رو

پاسخ :

اینکه آدم خودش باشه خیلی خوبه مثلا شجاعت داشته باشه وقتی اشتباهی مرتکب شد و کسی رو ناراحت کرد بره ازش عذرخواهی کنه :))

والا...
.. باران ..
۱۸ آبان ۹۵ , ۲۰:۱۸
سلام: ما منتظر ی پست سریالی بودیم حالا میگید حس و حال وبلاگ نیست

خب امیدوارم خیلی زود حال دلتون خوب بشه

یا علی

پاسخ :

حالم خوش شد با پست های سریالی برمیگردم:)
miss fatemeh
۱۸ آبان ۹۵ , ۲۱:۰۰
با هردو موافقم

پاسخ :

منم با موافقت شما موافقم :دی 
yasna sadat
۱۸ آبان ۹۵ , ۲۱:۰۳
اصلا حس,هیچی نیس!

پاسخ :

هعی لوله گاز
 دیگه پیر شدیم همشیره :(
sophist ؛
۱۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۳۹
ما وبلاگ مینویسیم که بدور از سانسور، خود واقعیمون باشیم
پس چطور تو ذهنشون از ما یه ادم متفاوت میسازن؟
شاید اینجا بیشتر دچار سانسور میشیم تا دنیا واقعی، شاید دوست داشتن دنیای مجازی دلچسب تر از دنیایه واقعی هست که خودمونو همونطور که هستیم نشون نمیدیم، شاید ...

پاسخ :

همه که یه جور برداشت نمی کنن ، می کنن ؟! 

سعی می کنیم خود واقعیمون رو نشون بدیم ولی موفق میشم کاملا ؟! 
هلما ...
۱۹ آبان ۹۵ , ۱۶:۰۶
وقتی کسی رو ندیدیم و فقط از طریق نوشته یا مثلا صدا میشناختمیش ناخوآگاه تو ذهنمون ی جوری بازسازیش میکنیم و دیدن تصویر واقعیش بعضی مواقع خیلی با اونچه تو ذهنمونه متفاوته .. از ی طرف هم خیلی جالبه ک بدونی کسی ک پشت یه خروار نوشته است چه شکلیه :)

پاسخ :

بله موافقم :)
من :)
۱۹ آبان ۹۵ , ۲۰:۵۸
همین جوری:D

پاسخ :

همین جوری چی؟
sophist ؛
۱۹ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۱
به نظر من بعد یه مدت که مخاطبامونو پیدا کردیم طوری مینویسیم که اونا دوس دارن بشنون نه اون طوری که هستیم.

پاسخ :

شاید خیلی ها اما مطلقا نه همه !
. زیزیگلو
۲۰ آبان ۹۵ , ۰۱:۰۴
همون آهنگه س که میگه یه چتر خیس و دریا کنار و پرسه های عاشقانه و فلان؟
الان داشتیم گوشیش میدادیم اتفاقا... من به اسم آهنگ بح بح میشناسمش!
حالا اینجا به هرکی بگین آهنگ به به دیگه میدونه کدومه!

پاسخ :

آره همون به به خودتون یا خودمون :))
ghazaleh ...
۲۰ آبان ۹۵ , ۱۴:۵۱
یه چتر خیس و دریا کنار و پرسه های عاشقانه

بهـــ بهـــــ این شعر تو جاده بارونی با صدای بلند دست هم تو دست یار چه شوووود ^_^

پاسخ :

کنار دریا تو ساحل دست در دست یار بارون هم نم نم بیاد خلوت هم باشه... :)
ماه نو
۲۳ آبان ۹۵ , ۰۰:۳۶
اسم وبلاگتون منو یاد یه رمان میندازه:دی
سلام

پاسخ :

سلام 

چه رمانی ؟
ماه نو
۲۳ آبان ۹۵ , ۰۰:۳۶
اسم وبلاگتون منو یاد یه رمان میندازه:دی
سلام

پاسخ :

سلام 

چه رمانی ؟
zahra ans
۲۵ آبان ۹۵ , ۰۳:۰۵
انکسار تصنعات انتزاعی! :||| ثقیل الهضم بودندی :|

پاسخ :

فکر کردین فقط خودتون بلدین حرف های قلمبه سلمبه بزنین :دی 
zahra ans
۲۵ آبان ۹۵ , ۱۶:۱۳
من بدبخت:| من کلا رووووون حرف میزنم.اصن بلت نیستم اینطوری حرف بزنم:|

پاسخ :

قبلنا رو میگم که تو جو کتاب ادبیات بودین :)))
FATEMEH
۲۴ اسفند ۹۵ , ۲۱:۵۲
به در میگی دیوار بشنوه؟!!
میشه بدونم منظورت کدوم یک از بلاگرا بود؟

پاسخ :

واقعا منظورم با شخص خاصی نبود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan