عندر دیالوگات طنز ما

+تو نمیخوای زودتر زن بگیری؟!  

-آخه کی زنشو به من میده :)) 

+ منظورت دخترشه؟ :|||

-خودت گفتی زن خب :)

+اشتباه لفظی بود 

- ((: 

+ :\ 


پ.ن: ولات امام باقر(ع) تبریک:)

۲۱:۱۶
miss fatemeh
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۱:۲۶
وای این پستو دیدم یاد وجیم افتادم :(

پاسخ :

وجیم کیه؟
ɐɹɐɓol •_•
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۱:۳۰
:دی

تو نمیخوای زودتر زن بگیری؟! :دییی

پاسخ :

جوابم همونکه اونجا گفتم هیچ کس حاضر نیست زنشو به من بده (((: 

والا... 
مجتبی مطوری
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۱:۳۵
😃

پاسخ :

:))
miss fatemeh
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۱:۴۰
وجیم : وجیِ من
وجیِ من : وجدانِ من
بیچور چندوقته خبری ازش نیست.کلی نگرانشم :((

پاسخ :

چه ربطی به وجی تو داشت ؟! :)))
قهرمان **
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۴
:/

پاسخ :

:)
yasna sadat
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۲:۰۶
خخ حرف داداشم

پاسخ :

معلوم میشه داداشتون مثل من اهل دله ((: 
ωـاره بانـפּ
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۲:۱۳
کسی زنشو به کسی نمیده با این حرف اصلا دختر هم نمیدن خیالتون تخت

پاسخ :

خب مشکلم همینه دیگه ((: 
بهار پاتریکیان D:
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۲:۱۸
عید شمام مبارک :دی :)))

پاسخ :

عید نیست که ولادت :دی 
فاطمه سروری
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۲:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
پاییز 93 بود گمانم... مناسبت هایی قمری رو با خوندن وبلاگ شما متوجه میشدم
پست های این وبلاگ هم اغلب می بینم اما شبیه وبلاگ بلاگفاتون نیست تا اینکه امشب اعلام میلاد امام پنجم منو یاد اونجا انداخت،
راستی جسارتا **** *** ******** دیدم روی اینستا نوشتین فالو مساوی با بلاک! استراتژی تون چیه؟ :)
امیدوارم همه جا موفق باشید

پاسخ :

یادمه :) 

امروز که دیدم ولات امام باقره خودمم یاد اون وبم افتادم :)

یه تعداد آدم بیکار مردم آزار هستن صرفا جهت جمع کردن فالوور فالو میکنن که این کار منو ناراحت و عصبی میکنه 
به غیر از اونایی که میشناسم کسی که فالو می کنه بلاکش می کنم به همین راحتی :)) 

+مچکرم شما هم به همچنین:) 
بهار پاتریکیان D:
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۲:۲۵
ولادت عید حساب نمیشه ؟!
واقعاً ؟! :|

پاسخ :

در اسلام فقط 4 تا عید داریم : 
1.غدیر
2.فطر
3.قربان 
4.جمعه 

در فرهنگ ایرانی هم عید هایی مثل نوروز و سپندارمزگان و... 
naeeme chakeri
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۲:۳۴
* کی به من زن میده؟
*کسی قرار نیست به تو زن بده:/ به تو دختر میدن:/
این دیالوگو بارها شنیدم:)))

پاسخ :

خخخخخخخخخ

یعنی خیلی تکراری بود :دی 
بهار پاتریکیان D:
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۲:۳۹
-___-
ولی ما به هر روز شادی میگیم عید :| نمیدونم چرا البته :دی :)))
بچه که بودم یادم نیست دقیقاً تولد کودوم امام بود ، از تلویزیون مولودی پخش میشد ،
من همین طوری با یه حال معنوی و اینا داشتم سینه میزدم تا قبل از اینکه مامانم بهم بگه ولادته :دی :)))
نمیدونستم به ولادتا نمیگن عید .. به اطلاعاتم افزوده شد :دی

پاسخ :

الانم تو ماه صفریم بعدش ولادت هم هست آدم نمیدونه محزون باشه یا بخاطر این ولادت مسرور:/
گمـــــــشده :)
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۳:۵۶
تجربه به من ثابت کرده کسانی که همچین جوابی می دن نهایتا به جایی می رسن که پیش خوشون می گن: چرا کسی به من نمی گه پاشو برو زن بگیر
:دی
تا نازتون پیش اطرافیان خریدار داره دست به کار شید بلکه با وساطت با حداقل هزینه یه زندگی رو شروع کنین. دیر بجنبین واسطه ها پریدن
:))

پاسخ :

خخخخخخخخخ

مهم نیست 27 سال عذب بودم بقیه اش هم روش :دی 

والا... 
Bahar Alone
۱۳ آبان ۹۵ , ۰۶:۴۱
عاخه کی زنشو بتو میده(شکلک زبون درازی):دی
والا...

پاسخ :

یه چی میگفتی جدید باشه عمو جون :)))

والا...
miss fatemeh
۱۳ آبان ۹۵ , ۱۲:۰۴
آخه من همیشه با وجیم این شکلی حرف میزدم

پاسخ :

یاد برره افتاد اونام با وجدانشون حرف میزدن ((: 
هلما ...
۱۳ آبان ۹۵ , ۱۴:۲۲
بگید توبه کنن . با زن مردم چی کار دارن :)
اونا چ مظلوم ان من بودم میگفتم: خب نگیرید :))

با تاخیر تبریک :)

پاسخ :

کیا مظلومن؟! :|

+مچکرم
Lady cyan ※※
۱۵ آبان ۹۵ , ۱۸:۳۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
:||||||
** **** *** *** ***

پاسخ :

خخخخخخخخخخ 
Lady cyan ※※
۱۷ آبان ۹۵ , ۱۸:۲۱
واه نظرمو چرا اینجوری کردی ممد حسین خان!
هرکی ندونه فک میکنه معلوم چی گفتم :||||
:)

پاسخ :

ملت ایشون حرف خاصی نزدن ولی اون قسمت به من مربوط میشد بنابراین نقطه چین شد :دی 

خوبه حالا؟!  :))) 
سعید
۲۶ آبان ۹۵ , ۱۸:۴۳
19امین کامنت ب نیت 19!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ :

((((: 
سعید
۲۶ آبان ۹۵ , ۲۲:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
20امیشم به نیت 20!!

** **** **** *** *** ** **؟!! اگه گفتی عمو؟!!!
😉😜😂😝

پاسخ :

((((((: 

حالا این همه سنگ این خراب شده رو به سینه ات می کوبی چی ازش دیدی؟! ها؟:دی 

والا... 
سعید
۲۷ آبان ۹۵ , ۱۶:۵۴
خب اگه سنگ این خراب شده رو ب سینه نزنم پس سنگ اون خراب شده رو ب سینه بزنم؟!!!
انتخاب بین بد و بدتره خب!!!
والا

+ایضا اون خودش سانسور بود! کم بسانسور

پاسخ :

سنگ یه خراب شده ی جدیدی رو به سینه بزن :دی 

والا... 

+مجبورم میفهمی مجبور :)))
سعید
۲۸ آبان ۹۵ , ۱۵:۱۹
-نع. نمیفهمم. میفهمی؟ نمیفهمم!!! خخخ

-کاری نکن ب روش های رمزگذاری شده کلیه مختصاتو لو بدم عمو!!!
والا!!!
منو ک میشناسی!!!!

پاسخ :

رمزی مختصات بده عیب نداره ((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan