پاسخ به سوالات بنیادین یک بلاگر نما :))

1.احترام و مسخره کردن بلاگی را تعریف کنید ؟


پاسخ: خداحافظی فصلی یا ماهانه یا هر وقت عشقت کشید و برگشتِ دوباره در صورتی که قرار نبوده 

برگردید این یعنی مسخره کردن مخاطبان :دی 

احترام یعنی گوش دادن به پیشنهاد ها و انتقاد ها جواب دادن کامنت ها باز گذاشتن راهی برای دریافت 

کامنت های خصوصی و جنبه شنیدن انتقاد رو داشتن والخ  


2.بی شعور وبلاگی را با ذکر مثال توضییح دهید ؟ 

پاسخ:

غالبا ملت بی شعورن مگر اینکه خلافش ثابت بشه نمونه اش این که حتی پستی که مثل صندلی داغ 

سوالاتش همه اختصاصیه یه نفره رو هم کپی کردن (چالش سوال های چالشی منظورمه)


پ.ن: 

بی شعوری فحش نیست اسم یه مریضیه که همه گرفتارشن هر کس به نحوی :))

از دید شوخیانه نگاه کنید به پست:)

والا... 


شاید ادامه دارد... 

۲۰:۲۲
ɐɹɐɓol •_•
۱۱ آبان ۹۵ , ۲۰:۲۷
صحیح :|

پاسخ :

درست:دی
miss fatemeh
۱۱ آبان ۹۵ , ۲۰:۲۹
بسیار هم خوب :|

پاسخ :

بعله:))
بهار پاتریکیان D:
۱۱ آبان ۹۵ , ۲۰:۳۴
:|
سعی میکنم کمتر وبمو ببندم :|

پاسخ :

قصد جسارت نداشتما یه دفعه ای شد دیگه ،شمام شامل پست شدید (((: 

والا... 
ωـاره بانـפּ
۱۱ آبان ۹۵ , ۲۰:۴۲
چجوری وب رو میبندن ؟
نه نه یادم ندید کلا یه روز درمیون بسته میشه :))

پاسخ :

خخخخخخخخخخ

ما رو ببین رو دیوار کیا یادگاری می نویسیم (((: 

والا... 
פـریـر ...
۱۱ آبان ۹۵ , ۲۰:۴۷
بلی! :)

حالا چجوری پیدا کردین این کپی کننده را :|

پاسخ :

از آیتم مالکیت معنوی :|
ɐɹɐɓol •_•
۱۱ آبان ۹۵ , ۲۱:۰۲
مالکیت معنوی؟ :|||
ینی ده تا از پستای من کپی شده؟ :|||
بازم :|||
همچنان :|||

عجبببب :||

پاسخ :

10 خوبه ، واسه من 10 تاش کپی نشده (((:

والا...
gandom baanoo
۱۱ آبان ۹۵ , ۲۱:۰۶
جوابتون به سوال ۲ ناراحت کننده بود!!! من ترجیح میدم برعکس فکر کنم...

پاسخ :

قصد جسارت نداشتم تاز دید شوخیانه نگاه کنید به پست:)
رشته خیال
۱۱ آبان ۹۵ , ۲۱:۴۶
یه سوال شما قبلا یه وبلاگ دیگه نداشتید؟! یا من دارم اشتباه میکنم :)))

پاسخ :

خواب نما شدی :))) 

تو بلاگفا داشتم که بعد از انهدام اومدم اینجا. 
Bahar Alone
۱۱ آبان ۹۵ , ۲۲:۰۴
ما مفیوض میشیم از تخته کردن در وبلاگ...شوما حرفی داری عاموووو؟!

پاسخ :

من با بچه ها حرفی ندارم بگو بزرگترت بیاد عمو جون (زبون درازی) :دی 

والا... 
رقَـیـه ..
۱۱ آبان ۹۵ , ۲۲:۰۸
یعنی کسی که قسمت نظراتش رو بسته باشه بی احترامی به مخاطب کرده؟ از نظر من که بی احترامی به منِ مخاطب نشده، شاید فقط دلش یک گوش شنوای مجازی رو خواسته نه دلگرمی های بیخودی:/

پاسخ :

هرکس نظری داره دیگه بلند مدت بستن نظرات اونم وقتی که از اول باز بوده فحشه اصن :دی 

والا... 
مجتبی مطوری
۱۲ آبان ۹۵ , ۰۰:۰۵
خعلی عالی میبود😃😃

پاسخ :

آفرین بزن قدش :دی 
ghazaleh ...
۱۲ آبان ۹۵ , ۰۹:۰۱
اون بیشعور دیگه خیلی بیشعوره O_O

پاسخ :

بی شعور مضاعفه ((: 
فیشـ ـنویس
۱۲ آبان ۹۵ , ۱۰:۰۵
اسم نبر!!

پاسخ :

اسم چی رو؟
هانیه شالباف
۱۲ آبان ۹۵ , ۱۱:۴۲
ولی من کاملن جدی نگاه می‌کنم به پست :))

پاسخ :

باشه جدیانه نگاه کنید :))
من :)
۱۲ آبان ۹۵ , ۱۳:۴۴
:| خسته نباشین

پاسخ :

شما بیشتر :)))
آقاگل ‌‌‌‌
۱۲ آبان ۹۵ , ۱۶:۰۱
خب اینکه یک نفر پستی رو کپی میکنه یا نه. و اینکه چرا مالکیت معنوی بیان مثل داستان اختلاصه و اگه کسی کپی کنه فقط میتونی بفهمی که کپی کرده و نمیتونی پیگیری کنی و همه اینا یک مشکله. ولی خب ترجیح دادم یک جور دیگه بهش نگاه کنم. امیدوارم کپی میکنن بدردشونم بخوره:دی

پاسخ :

نه واقعا من موندم صندلی داغ من به چه درد ملت میخورهکه 10 نفر کپیش کرده :| 
sophist ؛
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۲:۳۰
سلام

یعنی شما الان جنبه انتقاد شنیدن داری؟

پاسخ :

امتحانش مجانیه !
sophist ؛
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۳:۰۱
داداش تو پست خودش کامنت گزاشتم

پاسخ :

منم جواب دادم . 
zahra ans
۱۳ آبان ۹۵ , ۰۱:۰۳
اساسا هیچ فردی وجود نداره مگر اینکه بیشعور باشه.اینو بعد از خوندن کتاب خاویر کرمنت بهش یقین پیدا کردم!

پاسخ :

آفرین :) 
همانا که رستگارانی :دی 
Bahar Alone
۱۳ آبان ۹۵ , ۱۲:۳۸
(°_°)
| |/
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
\ /
اینم از بزرگتر ما°_°
بزرگتر خاستی بگو بگم بیاد(خجالت نکشیا!)
اسمشم بابا لنگ درازه:)))

پاسخ :

عجب بزرگتر لنگ درازی :)))) 
هلما ...
۱۳ آبان ۹۵ , ۱۴:۱۷
بح بح عجب تحلیلایی :)

+ فقط درمورد کپی جوابای چالش باید بگم برا جمع بندی , چندتا از جوابای هر بلاگر رو برداشتن و تو یجا ک وبلاگ آقا علی بود نوشتن .. شاید برا اون بوده باشه .. البته شاید ..

پاسخ :

فقط یه نفر نبوده که 10 نفر لاقل این پست رو کپی کردن... :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan