هم اکنون شما نفر 33 ام در صف انتظار می باشید :///

زنگ زدم های وب،که بگم این سرعت کوفتی آپلود رو زیاد کن تا بتونم یه عکس که همش 43 کیلو بایت حجمشه

رو آپلود کنم اینو میگه، بعد  نیم ساعت که یه لنگه پا منتظر وایسادم تو صف میگه : هم اکنون شما نفر

 10 هم در صف انتظار می باشید:| عطاش رو به لقاش بخشیدم اصن نخواستیم بابا :( 

والا... 

۲۱:۰۱
گمـــــــشده :)
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۰۲
های وب چیست؟
یه چیزیه مثل شاتل و این چیزا؟

پاسخ :

بله یه شرکت پول پرستی مثل همیناست ://
بهار پاتریکیان D:
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۰۳
من فقط واسه این کدامنیتی که برش داشتید خوشحالی میکنم و از کادر خارج میشم :))))

پاسخ :

یه خسته نباشید جانانه بهتون عرض می کنم و تعارفتون می کنم به چای زعفرونی حتی :))) 

والا... 
آقاگل ‌‌‌‌
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۰۴
خدا بیامرزه مخابرات رو پس!

پاسخ :

خدا لعنت کنه مخابرات رو 
یعنی اگه سه قرن دیگه های وب منو معطل کنه هزاران بلای خانمان سوز به سرم بیاره 
باز جور های وب رو به مخابرات مزخرف ......... ترجیح میدم اصن :/ 

والا... 
. عارفه .
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۰۵
اوه چه زیاد!
حالا باز این خوبه از اول میگه سی و سه نفر تو صفن آدم تکلیف خودشو می دونه!
اونی که میگه اولین نفرید بعد چهل و پنج دیقه موسیقی پخش میکنه رو چیکار میشه کرد! :|

پاسخ :

این نامردا دروغشون شاخ دار تره میگه 33 نفر تو صفن ولی مدت زمان تقریبی انتظار یک دقیقه می باشد 
گول این یک دقیقه رو خوردم ://// 
خانوم لبخند :)
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۰۵
خب صبر میکردید همش نه نفر مونده بود که :|

پاسخ :

کاسه صبرم لبریز شد :)))
פـریـر ...
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۰۵
خوشا آسیاتک خودمون :دی

پاسخ :

خوشا:)
bahar ...
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۰۷
(((((-:با اینکه نمیدونم های وب چیه ولی خسته نباشید میگم بابت این صبر

پاسخ :

یه شرکت میزبان اینترنته:/
gandom baanoo
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۲
خوبه که!!!
من زنگ زدم شاتل یازدهم بودم 45 دقیقه بیشتر شد تا نوبتم بشه... ولی من صبر کردم!!! ^___^
تازه نفر آخر خیلی وراج بود! :/

پاسخ :

بعضی وقت ها بی خیال شدن بهتر از صبر کردنه :)) 
والا... 

+ روده دراز بوده طرف ((:
من :)
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۹
:D

پاسخ :

:/
قهرمان **
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۵۱
سرعت که خوبه بچه:دی
قهرمان **
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۵۳
عه توهم های وبی؟

پاسخ :

بااجازه تون :/
قهرمان **
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۵۵
الان زنگ میزنم میگم نت اینو قطع کنید لیاقت نداره پستت هم نشونشون میدم:دی

پاسخ :

بابا نمکدون :))
قهرمان **
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۵۵
سلام دادا کم پیدایی غیبتت زیاد شدهدها:دی

پاسخ :

سلام پست های دریوری میذاری آدم دلش نمیاد کامنت بذاره (((((: 
والا...
ملت- حب
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۲:۲۲
این الکیه
وایمیسادین دو دیقه بعد میشدین نفر اول
حیف بود

پاسخ :

این دفعه شانس من واقعی بود :///
miss fatemeh
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۲:۳۱
خدا قوت :))))

پاسخ :

عزت زیاد همشیره :)))
yasna sadat
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۲:۳۶
کلا ادم رو پشیمون میکنند در کل

پاسخ :

خیلی ://
ωـاره بانـפּ
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۳:۲۲
حالا خوبه شما دهم بودین بعدیا چی کشیدن؟ ؛)))

پاسخ :

بعدیا تو کما بودن :)))
Bahar Alone
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۳:۲۲
خداروشکر مودم برا داداشمه (با تمام بدبختیاش:/)من فقط مصرف میکنم://

پاسخ :

مصرف کننده بی درد :دی 
رشته خیال
۲۶ مهر ۹۵ , ۲۳:۵۴
های وب که خیلی خوبه :)))
برای ماهم سرعت آپلودش افتضاح بود زنگ زدم گفتن خطتون نویز داره سیمو عوض کردم خوب شد :)

پاسخ :

مال ما هم نویز داره منتها کی خطو عوض کنه؟!
خانم جیم
۲۷ مهر ۹۵ , ۰۰:۰۱
یه کوچولوی دیگه صبر میکردین خب :))

پاسخ :

کوچولو فایده نداشت صبر جزیل می طلبید:/
هلما ...
۲۷ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۲
با عرض پوزش , آدمو ب غلط کردن میندازن :)

پاسخ :

دقیقا:/ 
امیر بهزادپور
۲۷ مهر ۹۵ , ۲۲:۵۷
۱۰ نفر خوبه بازم...

پاسخ :

اول 33 تا بودن :/
Weiß Eule
۲۸ مهر ۹۵ , ۰۲:۱۵
های وب که عالیه...از آسیاتک خیلی بهتره سرعتش...از شاتل قیمتش بهتره...سرویس دهیش هم عالیه واقعا...

پاسخ :

از مخابرات خیلی بهتره ولی از وقتی که تبلیغاتش رو زیاد کرده خدماتش بد شده...:/
ghazaleh ...
۲۸ مهر ۹۵ , ۱۷:۵۳
اگه صبر میکردین زودی نوبتتون میشد چون تو این زمان خیلیا ازصف خارج میشن یهو از 10 میگه 4 از 4 میگه 1 دیگه عطاش رو به لقاش نبخشین زود :-D

پاسخ :

ما از این شانسا ندارم :/ 
ghazaleh ...
۲۸ مهر ۹۵ , ۱۷:۵۵
هویجوری 111 عااالی بووود بسی کیفور شدیم ^_^

پاسخ :

نوش جان :))) 
ghazaleh ...
۲۸ مهر ۹۵ , ۱۸:۰۰
یه چیز دیگه هم بگم
اینکه نویز داره خطو نباید عوض کنین که یه نویز گیر بگیرین
اگرم نگرفتین موقعی که خیلی کارتون حساسه گوشی تلفنی که به اون خط وصل هستو بکشین نویزه رفع میشه

اگرم نویز گیر دارینو باز نویز داره باید عوضش کنین :)

پاسخ :

نویزگیر هم دردی از خط ما دوا نمی کنه :///
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan