هرکه را اسرار حق آموختند مهر کردند و دهانش دوختند...

اسرار هم درجه بندی دارن ، مثلا یه سریشون هستن اگه کسی بدونه هیچ وقت نمیتونه بروزشون بده*

بعضی اسرار هستن می تونی به بقیه بگی ولی اگه این سر رو فاش کنی نشونه ی بی جنبه بودنته !!!

بعضی دگیه اسرار هستن که باید به بقیه گفته بشه اما به اهلش اگه به همه بگی گند زدی به اون راز و... 

یه سری اسرار هست روی سینه ام سنگینی میکنه میخوام تو پست های رمز دار کم کم بروزشون بدم

 رمز اولین پست به همه تعلق میگیره بعد یه رمز ثابت میذارم برای پست ها و الی آخر .


*مثل اسم اعظم در داستان بلعم باعورا. 

۲۱:۳۷
بهار پاتریکیان D:
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۸
من هیچ وقت پتانسیل مطلع شدن از این راز هارو خودم ندارم :-"
رمزو به منم بدین :))

پاسخ :

:|||||| 

:))))))

(((((: 

رمز پست اول رو میدم :)
פـریـر ...
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۳
هوممم...درسته موافقم!

به مام رمز میدین؟ :))

پاسخ :

رمز پست اول به همه داده میشه. 
آراگُــ ــ ــل •_•
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۴
برادر من عصن به کسی نگو خب |:

پاسخ :

باشه بهت رمز نمیدم پس :دی 
خانوم لبخند :)
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۵
تجربه نشون داده راز دار خوبی ام :))
رمز رو خواستید به ما هم لطف کنید :)

پاسخ :

رمز پست اول به همه داده میشه. 
عاشق بارون ...
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۸
اوووه چه اسرار آمیز. :)

پاسخ :

بعله :))
مهندس مکانیک خودرو
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۹
منم ازاین رازهااااااااداررررررررررررم ولی نمیتونم منتشرش کنمممم.....

بهتره که برای راحتی ذهنت منتشرکنی..

پاسخ :

رازها در مورد خودم نیستن :) 

قابل گفتن هم هستن البته به اهلش وگرنه م نمیزدم :) 
آراگُــ ــ ــل •_•
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۱:۵۲
-___-
عاغا قبول نیس D:

پاسخ :

خودت گفتی به کسی نگو :)))
رشته خیال
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۱:۵۳
منم رمز میخوام :)))

پاسخ :

باشه :دی 
هلما ...
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۲:۰۰
من اگه رازی داشته باشم نمیتونم جز خودم ب کسی بگم .. زیاد حرف میزنم ولی چیزی ک باید نگم نمیگم :) نمیدونمم خوبه یا بد ؟
رمز پست اول کو ؟؟ :))

پاسخ :

سلام 

زیاد حرف زدن خوب نیست یه اسمی رو آدم میذارن (((: 

می فرستم :)
مهتاب
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۲:۰۴
سلام
منم رمز میخواهم ؟

پاسخ :

سلام

خخخخخخخخ

بخاطر رمز آدرس گذاشتین (((((: 


هلما ...
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۲:۰۸
ممنون از لطف شما :))) منظورم اینه ک خوش صحبتم :)

پاسخ :

خواهش می کنم :دی 

همه همینو میگن :)))
مهتاب
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۲:۲۰
خخب چیکار کنم شما هیچ وقت برای اونایی که ادرس وب نمیذارن رمز نمیذارین:|
چند پست قبلتر منتظر رمز شدیم ولی...

پاسخ :

کدوم پست ؟ 

البته خوب کاری کردم که رمز ندادم اگه آدرس نذاشتین (آیکون دلم خنک شد و زبون درازی):دی 

والا...
شِمِلـــ ـــیـــا
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۲:۲۷
منم رمز خواست -_-

پاسخ :

فرستاد:دی
مهتاب
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۲:۳۱
زیاد دلتون خنک نشه هوا سرد شده دلتون میچاااد :))
دیگه گذشته اون پست :/
بابت رمز هم ممنون :)

پاسخ :

خخخخخخخخخ

خواهش میکنم:)
مهتاب
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۲:۳۵
داستان بلعم و باعور چیه ؟

پاسخ :

بخونید تو فضای مجازی سرچ کیند :)
miss fatemeh
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۲:۳۸
منم راز دار خوبی ام
میشه به منم رمز بدین؟ :)

پاسخ :

بعله که میشه :)

می فرستم:)
گمـــــــشده :)
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۳:۰۷
به ما که رمز ندادین

پاسخ :

درخواست نکرده بودین :))
مارکر زرد :)
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۳:۳۶
یه سریم هستن خودمون رازش کردیم . من یدونه دارم . میدونم که اگه بگمش راحت ترم ولی نمیتونم . یه حالت گیر طور

پاسخ :

اسمشونم رازهای من درآوردیه :))) 
اَسی ...
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۳:۵۶
رمز بقیه ی پستها رو به کسی نمیدین یعنی؟

پاسخ :

بستگی داره به یه چیزایی :))
مارکر زرد :)
۲۴ مهر ۹۵ , ۰۰:۲۰
نه . اوناس که نمیخوای کسی بدونه ولی میفهمن . و بفهمن هم چیزی نمیشه ولی نمیخوای ! مثل اتفاقایی که دوست نداری افتادنشون رو
من انقدر اینجا در سکوت اومدم رفتم که روم نشد بخوام رمز ! ولی ممنون که قابل دونستین :) شرمنده شدم به طرز عجیبی -_-

پاسخ :

دشمنتون شرمنده :) 

بی زحمت نظرتون رو در مورد پست رمز دار بگید فقط:)
1 بنده ی خدا
۲۴ مهر ۹۵ , ۰۷:۴۵
باعرض سلام.
اگه به همهدرمزو میدید پس لطفا واس منم بفرستید

پاسخ :

سلام 
چشم می فرستم:)
yasna sadat
۲۴ مهر ۹۵ , ۱۷:۵۷
به همه تعلق میگیره رمز دیگه..

پاسخ :

بعله به همه :)
Weiß Eule
۲۵ مهر ۹۵ , ۰۰:۵۵
پس من چی!؟:(

پاسخ :

میفرستم:)
فاطمه ...
۰۱ آبان ۹۵ , ۰۱:۵۴
سلام
نوشته های شما خوندنش از نخوندنش بهتره :) بفرستید پس :)
و اما اسرار
بهتره ناگفته باقی بمونن ...نظر من اینه.البته استثنا داره.گاهی بهتره بگی شاید دردی دوا بشه...

پاسخ :

سلام 

از اونجایی که باید اسرار ناگفته بمونن پس رمز نمیدم :دی 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan