راز کامیابی ورزش صبحگاهی

حدود ساعت 6 چشمام رو باز کردم و با خودم گفتم حالا که خوابم نمیبره و خوابیدن خستگیم رو بیشتر می کنه 

بهتر بزنم بیرون برم ورزش کنم و همونطور که 22 فوریه تعریف می کرد لذت وزرش صبحگاهی رو باز از 

نزدیک درک کنم 

بنابراین سریع وسایلمو آماده کردم و هندزفریو زدم به گوشم و به آهنگ تند و تیز محرک گذاشتم و با دو 

از در خونه بیرون زدم و تا پارک نزدیک خونه دویدم وقتی به پارک رسیدم نفسم بالا نمیومد و به هن هن

 افتادم و حالم بد شده بود با خودم گفتم جوونی کجایی که یادت بخیر :/ 

 یکم قدم زدم، هوای پاک و اکسیژن خالص رو کشیدم تو ریه هام و درحالی که گوشیم داشت دعای 

عهد با صدای استاد فرهمند رو میخوند برگشتم خونه و تصمیم گرفتم هر روز صبحم رو با این کار لذت 

بخش و مفرح یعنی همین ورزش شروع کنم ...!


۰۰:۲۵
عای عم بــــهـــــار D:
۲۹ شهریور ۹۵ , ۰۰:۲۸
اون موقع ها که برادرم کنکور داده بود بعد از کنکورش هر روز هفت صبح میرفتیم پارک بدمینتون بازی :)) خیلی خوش میگذشت :))
یادش بخیر :دی

پاسخ :

بدمینتون بازی تو پارک خیلی مفیض کننده اس :دی 
بیست و دو
۲۹ شهریور ۹۵ , ۰۰:۳۶
البته جوونی جایی نرفته، شما یدفعه با دویدن شروع کردی، در حالی که روزای اول باید از کم و آروم شروع کرد، اینه راز کامیابی:دی
راستش باعث خوشحالیه اگر تونستم این حس رو با پستم بدم که کسی مشتاق بشه تجربه ش‌کنه، فکرشو نمیکردم:)

پاسخ :

ما کم کم تو کارمون نیست یه دفعه تا تهش میریم :)) 

واقعا اون پست انگیزه دهنده ای بود از دیشب تو فکرم بود که صبح برم وزرش !!!

بازم ممنون بابات اون پست انرژیک:) 
آقاگل ‌‌‌‌
۲۹ شهریور ۹۵ , ۰۲:۰۰
امیدوارم تداوم داشته باشه :)

پاسخ :

امید چیز خوبیه ((:
mohsen Mousavi
۲۹ شهریور ۹۵ , ۰۸:۳۳
منم از اوشون بابت پستشون تشکر میکنم:)
از شما هم:)

پاسخ :

من هم از طرف خودم و اوشون خواهش می کنم(((:

والا...
Lady cyan ※※
۲۹ شهریور ۹۵ , ۰۹:۰۲
من الآن تو پارکم ^_^

پاسخ :

:))))

از تو پارک کامنت میذاری؟؟!!
پسر رویایی
۲۹ شهریور ۹۵ , ۰۹:۲۰
من صبح هاازساعت5:30میرم ورزش تاساعت6:20خیلیم حال میده بااینکه هوایکم تاریکه ولی توپارک لامپ هست وخنکه وجون میده برادویدن من خیلی میدوم اصلابه این راحتیاازش خسته نشدم
من دویدن رااززمین ورزشگاه فوتبال نزدیک خونمون که خیلی برگ بودشروع کردم
اصلاورزش خیلی حال میده من هنگام دویدن نه آهنگ گوش میدم نه دعافقط ذهنم برای دویدنه ودویدم رابانام خداشروع میکنم

پاسخ :

کامنتت شبیه انشا شده :))))) 
خخخخ 
ممنون بابت توضیحات :دی  

❥ آراگل ❥
۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۰:۰۱
ماشالا...افرین :////
ننگ برما باد که تا ساعت ده دوازده میخوابیم :دی :/

پاسخ :

خواهش می کنم شرمنده می کنید:دی
در گوشی بگم(اگه منم می تونستم تا ۱۲ میخوابیدم:)))) ) 
خخخخخ
والا...
بق بقو
۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۰:۱۴
هن هن :))))
امیدوارم همیشه این ورزشو صبحگاهیو ادامه بدید .
من از محتوا کامنت آراگل استفاده کنم
ننگ برما باد که تا ساعت نه ده میخوابیم و یا از هفت هشت صبح پشت سیستم هستیم :||
چیکار میکنم خودمم نمدونم :دی

پاسخ :

عینهو ژیان هن هن می کردم و ریپ می زدم :))) 

کار خیلی سختی نیست شب زود بخوابید صبح زود بیدار بشید برید تو حیاط خونتون وزش کنید :دی 

والا... 
هانیه شالباف
۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۲:۰۳
خوش‌یه حال‌تون ...
ما دخترها سخته برامون :( ؛ بالاخره خلوتی و عدم امنیت اون ساعت از صبح ....

پارک بانوان هم تقریبا با ماشین از خونه‌ی ما نیم ساعتی فاصله داره :|

پاسخ :

راه حلش اینه که با یه مررررد برید
 (حالا اون مرد می تونه برادر، پدر، شوهر، پدر شوهر ، پسر، برادزاده، خواهر زاده ،یا هر شخص محرم دیگه ای باشه ):دی

والا... 
قهرمان **
۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۲:۱۷
خجالت بکش بچه تو هم بگرد وبلاگایی که پستای دونفر داره معرفی کن خو بگو زن میخوام :دی

پاسخ :

یعنی فهمیدم ازدواج لازمی چون یه پست ورزشی رو دونفره و ازدواجی می بینی :/// 

برات دعا می کنم :دی 
قهرمان **
۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۲:۲۱
حالا یه بار صبح زود بلند شده ها 5دقیقه ورزش کرده برامون کلاس میذاره :دی
ما کار هروزمونه بعله :دی

پاسخ :

هروز کارت خوابیدن تا لنگ ظهره ؟! :)))
هانیه شالباف
۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۴:۳۶
خب باید بگم که بنده هیچ کدوم از اون گزینه‌هارو ندارم جز پدر و برادر!
که پدر باید بره سرکار و برادر 4 سالشه :D

پاسخ :

عخیییییییی داداش ۴ ساله (با لحن جناب خان) 
روز های جمعه که خونه هستن می تونید برید یا مثلا تعطیلات رسمی مثل همین اعیادی که گذشت :))
فاطمه ...
۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۴:۴۱
جوونم جوونای قدیم :)))

پاسخ :

والا... 
جوونای الان پیرمردن :/ 
ghazaleh ...
۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۵:۱۲
خیلی خوبه خیلیم خوش میگذره
بعدشم چقده میگین جوونی رفته و از این حرفا
شما هنوزم بچه این دهنتونم بوشیر میده :|

هرروز برید کیف کنید دیگه کم کم عادی میشه نفستونم نمیگیره :))))
باشد که جوان پندارشوید :)

پاسخ :

آره اتفاقا مزه شیر هم میده منتها نمی دونم شیر چه حیوونیه :)))))) 

اره تصمیم دارم هر روز برم خیلی نشاط آور(:
yasna sadat
۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۸:۰۷
اصولا این تصمیم ها زود گذره!!!

پاسخ :

خخخخخ 
حسودی نداره که :دی 
والا...
سوفی ...
۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۹:۲۹
خوش بحالت ما که میترسم تنها صبح خلوت بریم بیرون امنیت نداره که :(
شانسم نداریم یه زمانی خدا بزنه پس کله مون مزدوج هم بشیم عاغامون ازون تنبلا از آب درمیاد که باید با لگد از رختحواب جداش کرد والا به عمام.

پاسخ :

(((: 

ایشالا با آقاتون برید:دی

والا...
مهتاب
۳۰ شهریور ۹۵ , ۰۰:۰۹
ورزش چیز خوبی است ورزش کنید تا تندرست بمانید :))

عیدتونم مبارک

حالا عیدی چی میدین ؟؟؟:))

پاسخ :

اوصیکم و نفسی به ورزش و توجه الی ورزش :دی

عیدی دعای خیر :دی 
هانیه شالباف
۳۰ شهریور ۹۵ , ۱۷:۱۳
بعله چهارساله :))
چشم ایشالا :)

پاسخ :

الان شما حکم مامان دومش رو دارید :)))
هانیه شالباف
۳۰ شهریور ۹۵ , ۱۷:۵۰
اره خودم بزرگ‌ش کردم :))
ولی جدا از شوخی اینو همه می‌گن ؛ حتی مامانم :))

پاسخ :

پس دیگه وقتتونه (((: 

مزه مادری چطور بوده؟
مارکر زرد :)
۰۳ مهر ۹۵ , ۱۶:۰۲
همچین یهو شروع کردید دوییدن ! خب بدن هر کی باشه تعجب میکنه :))

پاسخ :

جوگیر شده بودم :)))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan