رویای نیمه شب 2

باید اعتراف کنم بیشتر از نصف کتاب رو خونده بودم ولی اون لذتی که همیشه از خوندن داستان 

و رمان های اینچنینی بهم دست میده رو حس نکرده بودم، با این حال ناامید نشدم و به خوندن ادامه

 دادم تا همین دقایقی پیش که کتاب رو تموم کردم و مجددا باید اعتراف کنم که فکر نمی کردم 

اینقدر کتاب قشنگ و جذابی باشه . 

از ویژگی های خوب این کتاب قلم روان و بی آلایشش نویسنده هست در عین حال نقاط 

ضعفی داره که تعمدا از گفتنشون صرف نظر می کنم ، قشنگ ترین و مهم ترین ویژگی این داستان

 واقعی بودن بخش قابل توجهی از داستان که در عالم حقیقت اتفاق افتاده و نویسنده هنرمندانه 

مثل یه مورخ دقیق با تعریف یه داستان عاشقانه اون بعد داستان که درون مایه ی اصلیه داستان 

هست رو به تصویر کشیده و در انتها کلامم رو با این بیت معروف به پایان می برم : 

حلوای لن ترانی  تا نخوری ندانی...! 


در ادامه اینم ببینید که جالب و قدری عجیبه اینجا

۱۷:۱۱
بهار مینویسد
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۲۰
پی دی اف ـِش هم هست ایا ؟!

پاسخ :

چرا پی اف 8500 تومن ناقابله :دی 

تازه تا آخر شهریور یعنی تا 9 روز دیگه هم وقت داره تو مسابقه اش شرکت کنید:) 
پسر رویایی
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۲۱
داداش جایی خوندم که دارندفیلم این کتابودارندمیسازند

دیگه همه ازداستانش لذت میبرند

پاسخ :

هرچند که فیلم خیلی جذابیت بصری بیشتری داره ولی کتاب و خوندن یه چیزی دیگه اس 
به این لیل که تو اون جوری که دوست داری شخصیت های داستان رو تو ذهن خودت میسازی..!
بهار مینویسد
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۲۴
هشت و پونصد ؟! :|
اینا چرا به فکرِ جیبِ خالیِ دانش آموزِ بدبختِ این مملکت نیستن ؟! :| چرا واقعاً ؟! :|
اگه تا 9 روز دیگه کلیه ـم رو فروختم میخرم میخونم شرکت میکنم D:

پاسخ :

خخخخخخخخخ 

نسبت به کتاب های دیگه قیمتش خیلی پایینه !!!
شما نگفتید کلاس چندمید عموجان ؟! 
مهتاب
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۲۸
منم هی امروز این جمله حلوای لنترانی ...میومد تو ذهنم که کجا اینو شنیدم وب و باز کردم دیدم وب شماس
تیزر این فیلمو دیدم خیلی خوبه
ولی کتابش دسترس نیس :/

پاسخ :

همه ی کتاب فروشی ها حلوا هم توشون پیدا میشه :دی 
مهتاب
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۳۲
این حلوا تنها در کتابخونه وب شما پیدا میشه :))

پاسخ :

بگردید تو شهرتونم زیاد پیدا می کنید :) 
yasna sadat
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۳۲
به طور فجیعی حوصله ی کتاب خوندنم از بین رفته

قبلنا اصلا اینطوری نبود.....
به فنا رفتم..

پاسخ :

منم تا هفته ی پیش اینطوری بوده یهو یه تکون به خودم دادم تو یه هفته سه تا کتاب خوندنم 
الان دوباره شوق و رغبت کاب خوندن بهم برگشته خدا رو شکر :) 
پسر رویایی
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۳۳
آره توفیلم تورومجبوربه پذیرش این شخصیت میکنندولی موقع کتابخونی خودت شخصیتومیسازی

پاسخ :

آفرین همینه :)
آبان دخت ...
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۳۵
هومممم...پس کتاب خوبی بوده :)

پاسخ :

خیلی قشنگ بود به شدت مفیوض شدم :))
بهار مینویسد
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۳۵
میرم کلاس دهم ، یا به عبارتی دوم دبیرستان قدیم :)))

پاسخ :

عخییییییییی (با لحن جناب خان بخونید) 

اینطور که شما اون اگه اشتباه نکنم پیکسل ها رو بنا داشتید بزنید به لباستون 

گفتم احتمالا از نوگلان دبستانی هستید :)))))) 

والا... 
بهار مینویسد
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۴۶
اینطور که شما میگید میخوام پیکسل بزنم به لباسم ، آدم فکر میکنه از تازه شکفته های راهنمایی هستید :)))
پیکسل رو به کیف میزنن :)) واسه بچه ها هم نیست :))
والا ..

پاسخ :

خب عموجون اسم اینایی که میخوای بزنی به لباست چیه؟!:))
Lady cyan ※※
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۵۱
:)

پاسخ :

(:
1 بنده ی خدا
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۸:۲۷
پیرو کامنت بهار مینویسد، پیکسلا که قشنگن.من دوستشون دارم اصلنم بچگانه نیستن

پاسخ :

از همدیگه پشتیبانی می کنید:دی 

منم نگفتم بچگونه اس متن اون پست گول زننده بود به جون خودم فکر می کردم میخوان برن کلاس اول ابتدایی :)))
بهار مینویسد
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۸:۳۲
پلاکارد آموزشی جای زدنِ پیکسل =))

پاسخ :

چه پلاکاردهای کوچیکی :)))
آقای خوش فکر
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۸:۴۲
چند وقتی هست که هرچی کتاب میخونم راضیم نمیکنه ، دیگه حوصله ی کتاب جدید ندارم :(
البته این چندوقت کتاب ها رو دیجیتال ! میخونم که اینم خیلی تاثیر داره چون اصلا به پای ورق زدن کتاب نمیرسه :| مثل این که بخوای به جای طبیعت گردی ، عکسش رو ببینی ، یعنی در این حد !

پاسخ :

تشبیهت استادانه بود معلوم میشه توام مثل من اهل بخیه ای :دی 
bahar ...
۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۹:۰۴
((: به نظر کتاب خوبیه

پاسخ :

باز شود خونده شود بلکه پسندیده شود ((:

والا...
هلما ...
۲۲ شهریور ۹۵ , ۲۳:۴۵
خیلیم خوب ...
تحریک میشم بخونماا :)

پاسخ :

بخونید خطرنداره:دی
قهرمان **
۲۳ شهریور ۹۵ , ۰۰:۰۴
یکی اسفند دود کنه محمد حسین کتاب خونده :دی

پاسخ :

باز تو قرصاتو نخوردی هزیون گفتی :)))
نگار :)
۲۳ شهریور ۹۵ , ۰۰:۰۷
ترغیب شدم بخونم حتما :)

پاسخ :

بخونید و مفیوض بشید:)
zahra ans
۲۳ شهریور ۹۵ , ۰۱:۱۱
رمان عاشقانه اونم ایرانی!الان یه چیزی میگید ولی خب راست میگم!من یه باریه رمان ایرانیو خوندم و دها بارم از کسانی که خوندن روایت رمان های مختلف ایرانیو شنیدم!خعلی داغونن!ادم اعتمادشو از دست میده:|||

پاسخ :

بستگی به نویسنده ای داره که سراغش رفتید!!!
gandom baanoo
۲۳ شهریور ۹۵ , ۰۹:۴۴
حلوای لن ترانی؟ !!!!!
وای من همیشه میگفتم حلوای تن تنانی :)))))))))))))

پاسخ :

تن تنانی هم میگن منتها غل غلوطه :دی 
پرواز ...
۲۳ شهریور ۹۵ , ۱۴:۵۹
همین دیروز ۵ تا کتاب خریدم :)
دیگه پول ندارم...دی:
ولی ان شا الله برای ماه بعد :)

پاسخ :

کتاب خانه بوستان آدمای اهل دله:)
آفرین به شما:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan