چهل تکه

درمیون گذاشتن آرزوها گاهی وقتا خطرناکه و گاهی وقت ها هم بی خطر و در عین حال بسیار مفیوض کننده:دی 

مثل همین آرزو : دارم یه مجموعه شعر دوبیتی و رباعی از خودم جمع می کنم که تبدیل به کتاب کنم ، که حتی 

اسمش رو هم انتخاب کردم ، اما فعلا در حد رویا و آرزوعه :/ اگه عمری موند و یه روز به این آرزو رسیدم اون روز شاید

 بهترین روز زندگی هنریم باشه . 


دوبیتی طنز ِ زیر از این مجموعه اس : 

 

به نام آنکه فلفل آفریده

برای قوری ام هل آفریده

برای سر زدن در وقت ناخوش

شن و خاکستر وگل آفریده


م.ح

مرداد 95


پ.ن: لطفا کپی نکنید. 

۲۱:۲۳
هلما ...
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۲۹
ماشالا هنرمند ...
شمام لطفا ی امضا بزنید رو ی کاغذ عکسشو بگیرید آپلودش کنید بدین من بعدنا ک سرتون شلوغ شه سخته پیدا کردنتون :)

+موفق باشید ایشالا

پاسخ :

خخخخخخخ 

نه قول میدم بیام تو نمایشگاه هر کی کتابمو خرید ، کتابشو امضا کنم :دی 

والا... 
بیست و دو
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۲۹
اگه به من مجانی کتابو میدین من دعا کنم آرزوتون تحقق پیدا کنه؟:دی

پاسخ :

دیگه 10 تومن هم پولیه که دلتون نیاد بدید کتاب منو بخرید ؟! :))

والا... 
علی صفری
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۳۰
ایشاالله شعرات بیشتربشن وموفق بشی
شعرتم بامزس

پاسخ :

قربونت دادا :) 
ویار تکلم
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۳۴
ایشالا که جشن امضای کتابتون...

پیشاپیش هم بابت انتشارش بهت تبریک میگم :)

پاسخ :

رسید به مرحله ی چاپ کتاب برام مثل یه رویاست فعلا. 

پیشاپیش لطف دارید شما :دی 

والا... 
yasna sadat
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۳۴
ان شاءالله که از ارزو به واقعیت تبدیل میشه:)

پاسخ :

مچکرم ^___^
قهرمان **
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۳۷
به به دادای هنرمند.

پاسخ :

درود بر تو دادای شوخ :دی 
yasna sadat
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۳۸
اسمش چهل تگه میشه؟؟

پاسخ :

آره ان شالله :) 
MOHSEN Mousavi
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۴۰
مام از این آرزو ها داریم:)
ایشالا که دنیا به وفق مرادتون باشه:)

پاسخ :

قربانت عزیز برادر:) 

به همچنین (:
1 بنده ی خدا
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۴۸
موفق باشید

پاسخ :

مچکرم:)
آبان دخت ...
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۲:۰۰
آرزوی قشنگیه...منم از این آرزوها زیاد داریم :))) دلم میخواد حداقل یه کتاب ازم چاپ شه نمی دونم شعر یا رمان یا هرچی...ولی یه روزی این آرزو رو برآورده خواهم کرد اگر عمری باقی باشه :)

:: عالیییی بود رباعی =)))

خیلیا به این لطفاها توجه نمی کنن...پیشنهاد می شود اونایی که قصد چاپ دارین همشونو اینجا ننویسین...
:)

پاسخ :

ان شالله هم شما و هم من و هم همه ی علاقه مندان به دنیای ادبیات به رویاهای این چنینشون برسن :) 

دوبیتی بود لطف دارید :) 

ان شالله این بار گوش میکنن به این خواهش :)
نگار :)
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۲:۰۹
چه طنز خوبی داشت :))
موفق باشید انشاالله :)))

پاسخ :

لطف دارید 
ممنونم :)


آبان دخت ...
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۳:۱۴
ان شاء الله :))

آها آره حواسم نبود :)

نمی دونم...شاید گوش بدن :)
آبان دخت ...
۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۳:۱۷
ان شاء الله :))

آها آره حواسم نبود :)

نمی دونم...شاید گوش بدن :)

پاسخ :

گوش میدن بچه های خوبی ان :)
آقای خوش فکر
۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۱:۲۶
از همین حالا میتونید لینک پیش فروش کتاب رو بزارید ;)

پاسخ :

:)))))))) 

فکر خوبیه می تونم کلی پول به جیب بزنم :دی 
صخره .
۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۱:۵۸
به به:) جناب شاعر:))

پاسخ :

^___^

مچکرم:)
مژگان
۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۴
سلام...
خیلی خیلی حس قشنگی میتونه باشه و الهی ک نصیبتون بشه...
از الان تبریک میگم و مطمینم ک میتونید...
خیلی رباعی قشنگی بود...
انشالله هروقت چاپ شد ی کتابتونو امضا کنید برام بفرستید منم هزینشو براتون می فرستم...
بعد میرم کنار حافظ میشینم بلند میخونم ملتم جمع میشن میگن چ قشنگه همونجا براتون کتاب می فروشم...
خب اینم ی جور فانتزی هست... :/

پاسخ :

سلام 

شما لطف دارید . 
اصن شما رو می کنم نماینده فروش کتابم تو شیراز :دی 
والا... 
آبان دخت ...
۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۵:۱۸
:))

پاسخ :

((:
گم نام
۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۷:۳۷
ان شاء الله به آرزوت برسی

پاسخ :

قربانت :)
mali chek
۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۷:۵۲
ان شاءالله حقیقی میشه : )

پاسخ :

ان شالله:)
سعید
۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۹
آرزو بر جوانان عیب نیست!
حتی شما عمو عزیز!!
:)))

ولی خب میترسم اگه کتابت چاپ شد دیگه ما رو پا نگیری عموو!!!
:(((

پاسخ :

الانشم به سختی پا میگیریم اون موقع دیگه.... (((: 

والا... 
من :)
۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۹:۴۶
باید صفحه اولشو برام امضا کنین ^_^

پاسخ :

باشه امضام میکنم :دی 
مهتاب
۳۱ مرداد ۹۵ , ۲۳:۱۷
سلام
مبارکا باشه ان شالله که بزدوی چاپ میشه

فقط یه چیزی کتابتون برای بچه های وبلاگ بصورت رایگان و امضا شده و کادو شده باشه :))
دیگه عرضی نیست :)))

پاسخ :

سلام  

ممنونم ،چیز دیگه ای لازم ندارین ؟! 
بی تعارف میگم ، ماستی ، نونی ،سبزی چیز دیگه ای هم خواستین بگید بگیرم براتون بیارم در خونه :دی 

والا... 
ماهی گلی
۰۱ شهریور ۹۵ , ۰۱:۲۶
آرزوی ذوق انگیزناکیه
حالا که اسمشو انتخاب کردین،به این که به چه کسی تقدیمش کنین هم فک کردین عایا؟
از الان بشینین یه امضای شیک و هنری تمرین کنین برای روز امضای کتاب:)

پاسخ :

هنوز به اینکه به کی تقدیمش کنم فکر نکردم :|

امضام داغونه ولی هنریه :دی
میم شین
۰۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۲۳
به امید اون روز :)

پاسخ :

مچکرم:) 
من :)
۰۱ شهریور ۹۵ , ۱۳:۲۷
من نگفتم ها :))

پاسخ :

یعنی چی شما نگفتی؟
من :)
۰۱ شهریور ۹۵ , ۱۳:۴۴
ینی چی الان اینی که گفتین ؟ :|

پاسخ :

دوباره بخون جواب کامنتو!
من :)
۰۱ شهریور ۹۵ , ۱۳:۵۰
یعنی من نگفتم امضا بزنین :D
ولی این افتخار رو میدم که یه نسخه از کتابابیی ک امضا دارن رو بردارم :))

پاسخ :

پس اینو خرزو خان گفته ؟ :دی

باید صفحه اولشو برام امضا کنین ^_^

ها؟

والا...
من :)
۰۱ شهریور ۹۵ , ۱۳:۵۳
:| خب حالا . نمیخوام اصلا .

پاسخ :

مطمئن باشم؟
من :)
۰۱ شهریور ۹۵ , ۱۳:۵۶
:))

پاسخ :

((: 
مژگان
۰۲ شهریور ۹۵ , ۰۹:۳۶
سلام...
خواهش...
ممنون شما لطف دارید... :)

پاسخ :

سلام 

:))
ghazaleh ...
۰۲ شهریور ۹۵ , ۱۶:۰۶
زودتررررر جمع کنید و مراسم رونمایی بذارین کلی ذوق زده بشیم مام

خودتونو به آرزوتون برسونید سریع تر اونوقت با خیال راحت میشه کپی کرد دیگه ^_^

موفقیت شما آرزوی ماست جدنی :))))
تند تند و زیاد زیاد خوش باشین :)

پاسخ :

دعا کنید که به اون مرحله برسم تا همگی با هم مفیوض بشیم 
 :دی 

والا...

اَسی ...
۰۳ شهریور ۹۵ , ۰۱:۵۶
اصلا آرزوی محالی نیست، ایشالا به زودی :)
حالا شن و خاکستر و گل به چه کاری میان؟؟

پاسخ :

همین طوره که شما میگید :) 

خاک و خاکستر و... موقع عزا بر سر میزنن چون نرم ، باعث شکستگی نمیشه :دی 
بی همتا
۰۵ آبان ۹۵ , ۱۵:۴۹
این کجاش قشنگ بود تا من کپی کنم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan