اصفهون

عاشقت نصف جهان هستند اما آخرش

لهجه ات آن نصفه را هم اصفهانی می کند... 

.

.

.

+اینجا اصفهان صدای یه شاعر تنها را می شنوید . 


اصفونیای بلاگ سلام خودتون رو قایم نکنید خونتون نمیام :دی 


مجبور شدم بیام وگرنه کی تو این گرما میاد اصفهون اصن -__- 


پست گذاشتن با گوشی چقدر سخته ها :/


والا... 

۱۶:۳۷
هلما ...
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۶:۴۷
اصفهان شهر خوشگلیه ... لهجه اش ام دوست داشتنی ...
تا ی ماه جای اقامت جور شد الان دوستان تو صف انتظارن ک شمارو مهمون کنن .. والا :)

پاسخ :

خخخخخ 
نه الان دیگه اصفهانیام اصفهانی بودنشون رو کتمان میکنن :))))))))

والا... 
نگار :)
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۶:۴۹
عه خوش بگذره :))

پاسخ :

مچکرم فردا برمیگردم :))
آقاگل ‌‌‌‌
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۷:۰۳
شاعر تنها برو کنار سی و سه پل و بزن زیر آواز و بخون دلم میخواد به اصفهان برگردم بازم به اون نصفه جهان برگردم. :)))
خوش اومدی به اصفهان. خوش بگذره. حتی حالا که مجبور شدی بیای. یک نصیحت هم اینکه از کسی آدرس نپرس! یکباره میبینی دنبال آدرس تهرانی سر از بوشهر در میاری! از من گفتن:دی
آهان راستی اگه شب میمونی که مرغ هست بگیم تخم بزاره!:دی اگه هم شام یک شب مونده میخوری که پس برو فردا شب بیا.
حالا چرا نمیای خونه در خدمت باشیم دادا؟ :)))

پاسخ :

عاغا نیت من لو دادن خودتون بود که خدا رو شکر حاصل شد:دی
واقعا نشون دادی که یه اصفونی اصیلی دادا ((((:

والا...
yasna sadat
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۷:۳۳
همانا الان وقت تلافی برای پست های مربوط به اصفهان گذاشتن ایشان است همشهری های عزیزممم به گوش!

الان لازمه شما خودتونو قایم کنییید:)))

خوش بگذره خوش اومدین:)

پاسخ :

مگه چیکاردون کردم آجی که میخین تلافی کونید
(با لهجه اصفونی بخونید:دی)

والا...
گمـــــــشده :)
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۸:۰۸
سفر به سلامت
خوش بگذره
خدایی تو این گرما می ره اصفهان؟
دی:

پاسخ :

مچکرم :) 

از روی ناچاری بود دیگه :دی 

والا...
مستر نیمــا
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۸:۳۲
سلام. خودمونو قایم نمیکنیم :دییییی
ولی خب اهواز هستم الان :پی :)))))

پاسخ :

دادا اشکال نداره بالاخره کی برمیگردی اصفهون (((:
هر وقت برگشتی خبر کن :))))
من :)
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۹:۰۹
حالا انگار چه پستی گذاشتین که با گوشی سخته
همش دو خطه :)) :D

پاسخ :

دو خط و ۱۶ نیم خط :دی 
قهرمان **
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۹:۱۸
خخخخخخخخ

پاسخ :

کیف کردی :)))
قهرمان **
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۹:۱۹
خوش بگذره دادا.

پاسخ :

دادا شومام بعله؟:)))
shina ...
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۹:۴۳
من که خیلی اصفهان رو دوست دارم ولی شرایطش نیست برم

پاسخ :

همچین جاییم نیست شلوغش میکنن :دی 
مژگان
۲۴ مرداد ۹۵ , ۲۰:۲۹
سلام...
زیارت قبول...
پس نزدیکه شیراز هستید تشریف بیارید...

پاسخ :

سلام 
عامو شیراز تا اصفهان ۶ ساعت راهه:)))
1 بنده ی خدا
۲۴ مرداد ۹۵ , ۲۲:۲۹
یدونه رستوران داخل جلفا بالاتراز کلیسا هست.خیلی خوبه حتما سر بزنید 😀
اسمش فکرکنم آرک کافه اس(arc cafe) آگه اونجا به نتیجه نرسیدید بالاتر خانه کنتاکی هست. کلیسام برید جالبه.ما میخواستیم بریم قبرستان ارامنه بغل بیمارستان الزهرا راهمون ندادن.

پاسخ :

ممنون بابت توصیه.
چون خونه دادا خیلی وقته اصفهونه و خودمم یه مدت اصفهون بودم تقریبا اکثر مکان های دیدنیشو دیدم:)
1 بنده خدا
۲۴ مرداد ۹۵ , ۲۲:۵۷
نریدا.ما منو رو دیدیم رفتیم تو افق محو شدیم.جلفاس.الکی نیس که.

پاسخ :

تا خونه دادا هست چرا بریم رستوران؟! :))
والا...
مژگان
۲۴ مرداد ۹۵ , ۲۳:۲۸
سلام...
ن چهارساعتم میشه...
حالا شش ساعت ک کمه...
خلاصه شیراز خوبه حتما تشریف بیارید...

پاسخ :

سلام 
ان شالله دفعه دیگه:)

بیست و دو
۲۵ مرداد ۹۵ , ۰۱:۰۳
اصفهان نرفتم

پاسخ :

به یار رفتنش می ارزه:دی
بق بقو
۲۵ مرداد ۹۵ , ۰۵:۴۱
من که صدایی نمیشنوم :دی

پاسخ :

پیچ رادیو رو چرخونیدین ؟ رادیو اصفهان ؟ :دی 
علی صفری
۲۵ مرداد ۹۵ , ۰۷:۲۳
سلام من اصفهونیم
اصفهانودوست دارم -نصف جهانودوست دارم
دوست اصفهانیم خوبی خوشی سلامتی به ماسرنمیزنی

پاسخ :

سلام رفیق اصفهونی دماغت چاقست ؟ حالت چطورست:دی 

راستش چند وقتیه وبلاگ کم میام ، هر وقت تونستم خدمتتون میام عزیز برادر:)
دختر اسمانی
۲۵ مرداد ۹۵ , ۱۸:۱۹
((: همه جاگرمه

پاسخ :

بعضی جاها گرم تر :) 

معلوم شدست که شومام بعله :) 
♫ شباهنگ
۲۵ مرداد ۹۵ , ۲۳:۳۵
پست گذاشتن با گوشی خیییییییییییییییییییییییلی سخته
مخصوصا برای من که هم طویله می‌نویسم هم عکس می‌ذارم :(

پاسخ :

طویله :)))))) 
ادبیانه سخن می رانید:دی 
Poker Face
۲۹ مرداد ۹۵ , ۲۲:۵۸
حالا اصفهان ما به این گرمیا هم نیستا:)
تازه ما مهمون نواز هم هستیم اینا همش شایعه ست برامون درمیارند:دی!
خوش اومدید به اصفهون:)

پاسخ :

کی گفست اصفهونیا خسیسن ، هر کی گفتست شکر خوردست :دی 

والا... 

+ قربون دادا 
مارکر زرد :)
۰۱ شهریور ۹۵ , ۲۳:۵۵
انقدر دلم میخواد اصفهان باشم . دفعه اخر با ما که نساخت :)

پاسخ :

منم 24 و نیم بیشتر نبودم که اونم بیشترش رو در منزل دادا خسبیده بودم :دی

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan