کابوس

دوران دانشجوییم ، بدترین دوران زندگیم بود بخاطرمشکلاتی که داشتم و مشکلات بیشتری که دانشگاه برام

 درست کرد. گذشت و گذشت تا این دوران تلخ تموم شد ، ولی  فکر می کردم تموم شده ، در حقیقت تموم نشده

 بود :/ هنوز بعضی وقت ها خواب می بینم، دانشجوعم ، شب امتحانه و پر از استرسم و هیچی بلد نیستم :((( 

تا وقت بیدار شدن با این کابوس کلنجار میرم و نمی تونید درک کنید چقدر عذاب آوره این کابوس :(

هرکسی یه فوبیایی داره ، فوبیای من این و شاید باور نکنید که تنها کابوس مخوف شب های من همین عه :|

والا... 


۱۱:۳۲
گل پسر
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۱:۴۹
خخخخخخخخخخخخخخخ
کابوس تورو ول میکنه تو کابوسو ول نمیکنی:دی

پاسخ :

هر شب که کابوس نمی بینم هر بار کابوس ببینم این کابوس رو می بینم :/
آبان دخت ...
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۱:۵۲
چه قدر بد :/

پاسخ :

:(
عاشق بارون ...
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۲:۰۹
باز دانشگاه خوبه! :( من به چه گناهی باید خواب مدرسه ببینم آخه؟ :((( مثل همین دیشب! خسته شدم ازین کابوس های تکراریه مدرسه... بعد هی خواب میبینم با همین سن رفتم نشستم تو کلاس! هر بار به یه دلیلی! و خودم تو خواب ناله سر میدم که آخه چرا با این سن باید مجبور شم سر از مدرسه در بیارم؟؟ :(

پاسخ :

خوبه یه نفر پیدا شد درک می کنه من چی میگم :)))

والا... 
Lady cyan ※※
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۲:۵۱
اخر پستت یادت رف بنویسی والا :دی

پاسخ :

آفرین یادآوری خوبی بود الان می نویسم :))))

والا... 
مر یمی
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۲:۵۹
دانشگاه من کابوسی نداشت ولی من بعد چندین سال هنوز کابوس مدرسه رو دارم زود بیدار شدن دیر رسید
عصبانیت بی جا معلم لحظه امتحانات وووووویی هنوزم خواب میبینم با ترس بیدار میشم
تازه زمان ما دانشگاه یه غول بزرگ ترسناک بود واسه ورودیش نمیدونی چقدر حرص میخورم الان چه قدر راحت رفتن به دانشگاه ):

پاسخ :

مدرسه عددی نبود برای من از بس شرور بودم کسی نمی تونست حقمو بخوره 

اما دانشگاه این اساتید عوضی خیلی اذیتم کردن ، یعنی حاضر بودم به دست داعش شکنجه بشم ولی 

با اینا درس بر ندارم ، زندگیمو نابود کردن...:/
yasna sadat
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۲:۵۹
دقیقا..
کابوس دانشگاه که هیچی من هنوز خواب مردسه هم میبینم!
یعنی انقد زیاد اذیتتون میکنه؟

پاسخ :

جالبه ، اکثرا کابوس مدرسه می بینن ملت :دی 

بیشتر از بیشتر از بیشتر اذیتم کرد دانشگاه ...
zahra ans
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۳:۱۹
آخی...حاجی بعد از گذشت اااااااین هممممه سااااااااال بازم خوابشو میبینید؟:)))
+من با گوشت و پوست و مغز استخونم درک میکنم.از سال اول دبیرستان تا همین امروز صبح!اتفاقا نوشتمش!این ورژن ملایم و خوبش بود،این صبحیه...چه شبها که یه سوال ریاضی رو تاصبح تو خواب حل میکردم...وقتی بیدرا میشدم خسته ی خسته بودم!انگار که نخوابیده بودم! بعضی اوقات که یادم بود چی حل میکردم ورو کاغذ مینوشتمش میفهمیدم بی ربطه و اساس نداره!روز کنکورم هی خواب میبینم...
راهی برای خلاصی هست؟

پاسخ :

خوبه ، شما درک می کنید ، کابوس امتحان وحشتناکه :/// 
آقاگل ‌‌‌‌
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۳:۲۶
من هنوز خواب جدول ضرب میبینم!
و فلک شدن به خاطر بلد نبود شش هفتا و شش هشتا!

پاسخ :

مگه زمان شما فلک کردن هم بود پیر مرد :دی 

والا... 
من :)
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۸
کابوس کنکور داشتین تا حالا ؟ :|

پاسخ :

اصن کنکور برام اهمیت نداشته که بخوام کابوسش رو ببینم ، کنکور برای من مثل یه شوخی بود :))

والا... 
من :)
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۴:۰۵
خسته نباشید :D

پاسخ :

درمونده نباشید :دی
ادریس میرویسی
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۴:۳۶
کاملا می فهممت.
شرمنده که دوست ندارم شرحش بدم.

پاسخ :

خوشحالم که می فهمی منو :)
گمـــــــشده :)
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۴:۳۹
من اصولا خواب نمی بینم تا به کابوس برسه
:)

پاسخ :

من خواب های فوق العاده خوب زیاد می بینم مثل خواب بهشت و... 

اما اگه کابوس ببینم هم خفن می بینم ..:/ 
گل پسر
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۲
ان شاالله که دیگه برطرف بشه.

پاسخ :

ان شالله :)
بای پولار
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۵
کابوس من قیافه استادامه و اینکه می خوام انتقام بگیرم ازشون اما در می رن و اونا یه بلایی سرم می آرن!

پاسخ :

چه بلایی سرت میارن :دی 
بق بقو
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۵:۴۲
اوهوم ... کل روزایی که میری دانشگاه یه طرف شبای امتحان یه طرف :|

پاسخ :

هعی... خیلی وحشتناکه :(
ماهی گلی
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۶:۳۳
کابوس شما رو من الان دارم زندگی میکنم.کاملا واقعی،سه بعدی،فول اچ دی:/

پاسخ :

خدا صبرتون بده :دی 
مستر نیمــا
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۶:۵۷
واسه منم پیش میاد ولی جزو بهترین دوران زندگیم بود

پاسخ :

خوش بحالت :/
مهتاب
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۸:۱۱
منم موقع امتحانات خواب میدیم که دارم درس میخونم خودم از صدای خودم از خواب بیدار میشدم خداروشکر که این کابوسا از ما رفع شدن

شمام تو ضمیر ناخداگاهتون مونده که الان این خوابا رو میبینین سعی کنین یه دمنوشی که ارام بخش باشه قبل خواب بخورین که راحت بخوابین

پاسخ :

خخخخخخ

تجویز خوبی بود :دی
 
مچکرم:)
خانم جیم
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۹
چقد عجیب .. اینکه دانشگاه واستون کابوسه !
انقد اذیت شدین ینی ؟ ینی خاطره ی خوب از دانشجویی ندارین که باهاش تلخیاش جبران بشه ؟
بهرحال امیدوارم از بین بره :)

پاسخ :

عجیب نیست به نظر خودم خیلی طبیعیه !!!

خاطرات خوب هم زیاد دارم منتها چند خاطره تلخ داره که همه رو از یادم میبره وقتی یادشون میفتم :/ 
shina ...
۰۵ مرداد ۹۵ , ۲۰:۳۹
منم یه مدتیه کابوس میبینم و عمق عذاب این خواب ها رو کسی درک نمیکنه

پاسخ :

خیلی بده :/
هانیه شالباف
۰۵ مرداد ۹۵ , ۲۲:۱۰
ولی من عجله دارم برم دانشگاه :|
نکنه این مدلی شَم!

پاسخ :

دانشگاه آش دهن سوزی نیست...!
شاهزاده شب
۰۵ مرداد ۹۵ , ۲۲:۵۷
خیلی سخته آدم درس و مشقو تموم کرده باشه ولی بازم کابوسشو ببینه :)))

پاسخ :

بعله خیلی سخته ://

مثل اینکه شمام تجربه کردین :دی 
نگار :)
۰۶ مرداد ۹۵ , ۰۰:۳۰
ایشالا کابوس های دانشگاه تون زودتر تموم بشه :)))

پاسخ :

مچکرم :)) 

لطف دارید :دی 
مژگان
۰۶ مرداد ۹۵ , ۰۰:۴۷
سلام...
من دوران دانشگاهم بهترین دوران زندگیم بود حتی با وجود اینکه روزهای بد و پر از غمم برام داشت اما روزای خوبم خیلی داشت و هنوز ک هنوز تو اون دورانمو دلتنگم...
ولی بیشترین خوابی ک میبینم و دلیلشو نمیدونم اینه تو مدرسه ی دوران دبستانم هستم گاهی وقتا با این سنم گاهی وقتام تو همون سن بچگیم هستم...
و اینم بگم ک خیلی وقتا خیلی چیزها آرزوشون قشنگتر از از خودشون هستن...
خلاصه اینکه امیدوارم دیگه کابوس نبینید ولی کاش از اون کابوسا ک من میترسم هیچوقت سراغ کسی نره...

پاسخ :

سلام

ممنونم شما مثل بقیه کابوستون مال دوران مدرسه اس :دی 

ما تو دانشگاه موندیم شما تو مدرسه :))
reza majdi
۰۶ مرداد ۹۵ , ۰۱:۰۵
ان شاءالله تموم بشه و فراموش بشه
موفق باشید

پاسخ :

تموم شده ...!!!

فراموش نمیشه :/ 

ممنون:)
هلما ...
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۸
چ جالب :)
فک میکردم خوابای دانشجویی همش از بگووبخنداشه ....

بدترین کابوس من : "اول اینکه من شدیدا ترس از ارتفاع دارم" دارم از یه صخره خیلی بلند ک تهش تاریکه سقوط میکنم اینقد جیغ میزنم ولی صدام در نمیاد و تو خواب دارم خفه میشم ک نمیدونم چی میشه هیچ وقتم نمیافتم تو دره هه فقط زهر چشم ازم گرفته میشه :)

پاسخ :

شما هنوز دانشگاه نرفتین ؟

دانشگاه جای خوبیه اما فقط بعضی از دانشگاه ها نه همشون...:/
هلما ...
۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۰:۳۸
ترم شش کارشناسی ام :)

منتظر چنین سوالی بودم :)

پاسخ :

یعنی الان میخواستین بگید پیش گویی هم می کنید :دی 

فال هم بلدین بگیرین ((: 
هلما ...
۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۳:۴۳
نه دیگه اینقدام تو کار رمالی وارد نیستم :)

پاسخ :

حیف شد:دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan