بلبل از فیض گل آموخت سخن...!!!

وقتی وسایل خونتون رو جمع کرده باشید که خونتون رو تعمیرات کنید(نقاشی،کاغذ دیواری و...) و یه هال خالی دارین 

که مثل استودیو صداتون رو اکو می کنه این فرصت طلایی رو از نمیشه دست داد و باید اینطور آواز سر داد :

 


دریافت

۱۲:۰۷
Lady cyan ※※
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۱۵
://////////
وای بر من :/
صداشو :/
ابیات مال کدوم بدبختی بود حالا
:دی

پاسخ :

بی ادب :/ 

شعر حضرت حافظ به این معروفی !!!
نگار :)
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۱۹
چه قشنگ خوندین :)))

پاسخ :

مچکرم:))
میم شین
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۰
ای جانم عالی بود برادر :)))

پاسخ :

لطف دارین ((: 
ماهی گلی
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۱
خوبه صداتون
ایولا
دمتون گرم

پاسخ :

خواهش می کنم من متعلق به خودم نیستم :دی 
shina ...
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۱
نه خداییی چه صدای عالی خیلی خوبه عالیه دمتون گرم

پاسخ :

مچکرم لطف دارن ((: 

من الان در پوست خودم نمی گنجم :دی 
Lady cyan ※※
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۲
حافظ بیچاره
استخوناش تو گور لرزید به مولا :/

پاسخ :

حسودی نداره بالاخره یکی صداش مثل جیرجیرکه یکی مثل شجریان :دی 

والا... 
Lady cyan ※※
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۴
تازه اینا که تعریف میکنن همه الکی میگن :0
مطمئن باش :0
روشون نمیشه راستش رو بگن
صداقت رو از من یاد بگیر :0

پاسخ :

دیگه صدا هم حسودی داره ؟! :/ 

حسودی خیلی بده خودتو اصلاح کن خواهر من :دی 

والا... 
Lady cyan ※※
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۸
:/
حسودی به تو؟
من بمیرم بهتره تا به تو حسودی کنم وای خدا :/

پاسخ :

خدا از دلت بشنوه :)))
Lady cyan ※※
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۳۳
:/مستر خروس :/

پاسخ :

madame cricket 

بعله :دی
آبان دخت ...
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۳۳
وه!!!!!!!!! صدای خودتونه؟؟؟؟ بابا دم شما گــــــــــــــــــــــرم :))))

پاسخ :

:))))))

آیندم روشنه؟ :دی
گل پسر
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۴۵
عجب صدای زشتی:دی

پاسخ :

باز اشتباهی خوردی ؟! :)))
گل پسر
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۴۶
محمد حسین صدای خودته.

پاسخ :

پ نه پ صدای جوونیای شجریان:دی 
آقاگل ‌‌‌‌
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۴۷
حالا اگه باهات شوخی داشتم میگفتم بچه ها از مصر زنگ زدن گفتن آب نیل داره سر بالا میره! ولی خب چون زیاد شوخی ندارم و مدت زیادی نیست که میشناسمتون فقط میتونم بگم خوب بود :دی
بر حذر باش که سر میشکند دیوارش...
بخصوص که بنایی و نقاشی هم داشته باشن :))))

پاسخ :


راحت باش دوست من قضیه غورباقه و ابو عطا رو هم مطرح کن ((((: 
ما که بر حذریم اونایی که باید برحذر باشن بگوش باشن :دی 

والا... 
آبان دخت ...
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۵۳
آره بابا! اصن از اون وخ تا حالا دارم گوش میدم...به به! آینده شما چراغونیه با این صدا :دی

پاسخ :

خخخخخخخ 

چراغونی :)))

مچکرم:)
shina ...
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۵۳
واقعا آینده روشنی داری من از این بچه جوجه جدیدا هستن زر زر میکنن خیلی بدم میاد لطفا سنتی خون بشید من طرفدار سرسختتونم.... ضمنن اینایی که میگن بده دارن باد تو قپقپه میندازن خودشون نمیتونن صداشو ندارن واسه همین نمیتونن پیشرفتتون ببین دیییییی.... آلبوم زود تر بیرون بدید محمد حسین هی هی محمد حسین هی هی... امضام بدید بهمون

پاسخ :

اینایی که یگن بد یه تعداد صدا جیر جیرکی ان که حسودیشون میشه (((: 

هنوز تصمیم نگرفتم که بین شعر و خوانندگی کدوموش انتخاب کنم چقدر سخته آدم اینقدر هنرمند باشه :دی 
مژگان
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۲:۵۷
سلام...
جنس صداتونو دوست داشتم الکی مثلا من گوگوشم...
خخخخخخ

پاسخ :

سلام 

خخخخخخخ 
shina ...
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۳:۰۱
چهارساعت نوشتم پاک شد.‌‌.. من از این جوجه تیغیا هستن جدیدن چرت و پرت میخونن بدم میاد لطفا سنتی خون بشید آیندتون روشن... ضمنن اونایی که میگن بده خودشون صداشو ندارن نمیتونن ببین شما این چینی عالی میخونید بدون هیچ تغییری میخوان جلو پیشرفتتون بگیرن دیبییی... لطفا سنتی خون بشید و آلبوم بیرون بدید هههه
shina ...
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۳:۰۵
چهارساعت نوشتم پاک شد.‌‌.. من از این جوجه تیغیا هستن جدیدن چرت و پرت میخونن بدم میاد لطفا سنتی خون بشید آیندتون روشن... ضمنن اونایی که میگن بده خودشون صداشو ندارن نمیتونن ببین شما این چینی عالی میخونید بدون هیچ تغییری میخوان جلو پیشرفتتون بگیرن دیبییی... لطفا سنتی خون بشید و آلبوم بیرون بدید هههه

پاسخ :

پاک نشده که رسیده :)) 

بعله هر چی میکشم از دست از این حسودا میکشم :دی :دی 

والا... 
بق بقو
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۴:۰۹
قشنگ درک میکنم چقد فرصتِ طلاییه ... دکلمه هم جواب میده بخونی :دی

پاسخ :

اتفاقا دکلمه هم خوندم در پست های آتی میذارمش :))
(^_^)hafez (^_^)
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۴:۲۴
خخخخخخ داغونیا

پاسخ :

چرا :))))
مر یمی
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۶:۴۸
(((((:
صدا خوب بودی
فکر کنم از اون دسته اقایون هم هستی که تو حموم اواز میخونن(((((:

پاسخ :

مچکرم :))) 

نه تو حموم نمی خونم زیاد ، فقط وقت هایی که تنهام و اکو مناسبه :دی 

والا... 
گمـــــــشده :)
۰۳ مرداد ۹۵ , ۱۸:۰۶
خخخخخخخخ
باز آواز خوندی شما؟دی:

پاسخ :

بده مگه ؟ :))
آبان دخت ...
۰۳ مرداد ۹۵ , ۲۰:۲۷
خواهش می شود :))))

خلاصه همچین مخاطب مشوِّق و روحیه دهی ام من :دی

پاسخ :

درود آمون بر تو مخاطب روحیه دهنده :دی 
zahra ans
۰۳ مرداد ۹۵ , ۲۰:۴۵
روش خوندن رو خوب بلدید!

پاسخ :

اتفاقا خودم اینطور فکر نمی کنم به نظر خودم خیلی فالچ می خونم:دی 
آبان دخت ...
۰۳ مرداد ۹۵ , ۲۲:۰۸
درود...دروووووود :))))

پاسخ :

:)))
اَسی ...
۰۴ مرداد ۹۵ , ۰۰:۱۶
احسنت!!!
نه این بار خوشم اومد :)

پاسخ :

مچکرم:) 

یعنی دفعه های قبلی خوشتون نمیومد ؟! :دی
yasna sadat
۰۴ مرداد ۹۵ , ۰۱:۱۸
احسنتت:)

پاسخ :

مچکرم:))
اَسی ...
۰۴ مرداد ۹۵ , ۰۱:۲۰
نه خب :)))))

پاسخ :

((((: 
Lady cyan ※※
۰۴ مرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
هویجوری.........

پاسخ :

:))
گل پسر
۰۴ مرداد ۹۵ , ۰۹:۳۷
هان سحرخیز شدی محمد حسین :دی نکنه خبریه :دی خخخخخخخخخخ

پاسخ :

الان سحره ؟! :)))
N.K :)
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۰:۰۰
خیلی عالی بود..

پاسخ :

خیلی ممنونم:)
بای پولار
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۲:۳۴
آدرس بدید کوچه معشوقه تون کجاست رد نشیم از اون طرفا!!!

پاسخ :

خب چکاریه آدرس بدم ، یه وقت دیدین شیطون گولتون زد رد شدید بعد دیگه عواقب پای خودتونه :))))))) 

والا... 
zahra ans
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۳:۳۶
خواستم یکم بعد مثبت قضیه رو درنظر بگیرم!که خودتون اینم نفی میکنید!دیگه چی بگم!!

پاسخ :

شما مثبت اندیشین کارتون درسته :))
خانم جیم
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۶:۴۲
من اگه میدونستم این فایل صدای خودتونه زودتر از اینا دانلودش میکردم!!!!!
دکلمه هم جواب میده.. امتحان کنید :))
اصن هال خالی که صدارو اکو میکنه حرف زدن معمولی توش حال میده چه برسه به خوندن :)))
و در پایان اینکه صداتونم خیلی خوب بود.. منتظر فایل های بعدی هستیم :دی

پاسخ :

ممنون لطف دارید:)

دکلمه هم دارم بعدا میذارم:)
سرباز جامانده
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۲:۴۰
:-/ از ی جایی به بعد هیییی این تیکه ی بلبل و کوچه ی معشوق تکرار میشد:-/

پاسخ :

از کجا به بعد ؟؟!!
شهرزادی
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۱:۵۳
واووووو چه پیشرفت چشمگیری کردی حاجی شیطونک

پاسخ :

شیطونک:))))
Bahar Upset:(
۲۰ مهر ۹۵ , ۱۶:۵۴
الان که فکر میکنم میبینم «اصلا»نمیشناسمتون.. پوزش جناب:||

پاسخ :

الکی که اون بالا ننوشتم : من نه آنم که تو می پنداری...!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan