خوابی چنینم آرزوست...

خیلی وقته اینطوری نخوابیدم خوش بحالش :)

۱۴:۰۵
Madame Turquoise
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۶
عع
اره خوش به حالش :(
من هر شب ساعت دوازده به رخت خواب میروم
ولی ساعت 2 خوابم میبره :0
:0
من اینجوری ام فقد یا شما هم مث منین :0

پاسخ :

تو دیگه چرا عموجون؟! :))

من خوابم می بره منتها نه اون خوابی که دوست دارم...:/
بق بقو
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۷
واااای خدااا خیلی جالبه ها تا به حال چند تا پست شده که من دارم بهش فکر میکنم شما میذاریدش ولی :||

پاسخ :

مثل کدوم پست ها ؟! :دی 
Madame Turquoise
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۷
عع راستی بابا بزرگ خبر دادن جک تو کودتای ترکیه کشته شده :0
من میگم خودمون بریم لوبیا فروشه رو پیدا کنیم :0

پاسخ :

شایعه اس باور نکن همین دیشب تو تلگرام باش حرف زدم :دی 

والا... 
من :)
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۸
چقدر آروم :)

پاسخ :

خیلی :))
Madame Turquoise
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۰
:0
هی عمو جون به خیک من نبد
میرم پیوند ایجاد میکنم وبم میذارم اسمت بابا بزرگ جونی :0
تازه تاریخ دانشگاه رو هم اشتباه گفتم :/
1415
روز دیگه :0
مسخره کنی میزنم دهنت :0

پاسخ :

عموجان از مامانت اجازه گرفتی اومدی نت ؟! 
1415 روز دیگه یکم زود نیست برات ؟:))) 

بق بقو
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۰
یکی این یکی اون پستی که برا آسمون بودش :|
یکیم یه پست برا دعا شبای قدر دقیقاً با همون عنوان و همون بیت شعر :|
و....:|

پاسخ :

کدوم شعر شب قدر؟ عنوانش چی بود ؟

جالبه این تلپاتی :دی 
من :)
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۰
ب این آرومی خب :|

پاسخ :

://
آبان دخت ...
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۲
واقعا خوش به حالش :)))

پاسخ :

خوشا 
Madame Turquoise
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۵
باز گفتی :0
نابودت میکنم
نقشه قتل برات ریختم اصن
:0

پاسخ :

((((((((((((((: 

نه تو رو خدا من هنوز جووونم :)))))
بق بقو
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۵
من دقیقاً یادمه
عنوان بودش "التماس دعا"

مطلب هم اون بیت شعر "اگر یادتان بود و باران گرفت ** دعایی برای بیابان کنید"

اوهوم خیلی جالبه ...یکم تعجب برانگیز :|

پاسخ :

پس من دارم ذهن شما رو میخونم :دی 
شما چی می تونید ذهن منو بخونید :))))))
بای پولار
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۷
خیلی وقتا خوابمون نمی بره. دیگه این طور ناز لالا کردن پیشکش!

پاسخ :

هعی...خواب عمیقم آرزوست...
گل پسر
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۸
حسود به یه بچم حسودی میکنی :دی

پاسخ :

بازم تو پیدات شد (((: 
نگار :)
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۲۸
واقعا خوش بحالش...

پاسخ :

خوشا...
Madame Turquoise
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۵:۰۲
وای وای هویجوری :)))))))))))

پاسخ :

((: 
خانم جیم
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۹:۰۸
خبالا بچه ی مردم چشمش نزنین بد خواب بشه :))
من همینجوریم.. چند وقته خوابام بهم نمیچسبه :دی
تله پاتی شما و بق بقو ستودنیه :| :دی

پاسخ :

اینطور که بچه مردم خوابیده چشم زخم روش اثر نداره :دی 

ولی شما بهتون میاد عین این بچه عه بخوابیدا :))))

والا... 
yasna sadat
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۲:۰۳
ب نظر نمیاد خوابش عمیق باشه!!!
انگار هوشیار خوابیده :)))

پاسخ :

چرا عمیقه عمیقه داره غرق میشه :))
بق بقو
۳۰ تیر ۹۵ , ۲۳:۵۸
نمیدونم حتماً دیگ :))
آخه عکسشم میشه که من ذهن شمارو خوندم :)))

خلاصه خیلی جالب بودش ...

پاسخ :

احتمالش هست ، میگم احیانا خوابم رو هم ندیدین ؟! :)) 

بعله جالبناکه (: 
مهتاب
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۱:۳۷
چه کیفی میکنه خوشبحالش
ما که اینجا سه روزه خواب نداریم :/

پاسخ :

چرا سه روز خواب ندارین؟!
مهتاب
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۲:۱۰
هوا گرررمه دیگه:/

پاسخ :

تبریز که خنکه هواش:)
خانم جیم
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۶:۰۴
نه.. به قول خودتون قیافم غلط اندازه :)))

پاسخ :

خخخخخ
مهتاب
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۸:۰۹
ما که والا اون خنکی که شما میبینی ما نمیبینیم :/
کو کجاس؟

پاسخ :

خوب نگشتین بگردین پیدا می کنید :)))
بق بقو
۳۱ تیر ۹۵ , ۱۶:۴۴
:|
:|
:|
نه دیگ :|

پاسخ :

(((((((: 
عاشق بارون ...
۳۱ تیر ۹۵ , ۱۷:۳۸
واااااااای چه مژه هایی...

پاسخ :

((((: 
به چه چیزایی دقت می کنید:دی
عاشق بارون ...
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۷
من کلاً اول مژه میبینم! -__-

پاسخ :

:دی :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan