ننه جون:دی

یکی لیلی یکی لیلون پسندد 

یکی شاد و یکی دلخون پسندد 

من از لیلی و سیمین دخت و لیلون 

پسندم آن که را ننه* جون پسندد :دی

والا...


م.ح

29 تیر95


پ.ن1: ننه جون ، نن جون خونده میشه!!!

پ.ن2: خواهشا کپی نکنید :)

۱۱:۰۲
گل پسر
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۱:۲۳
شرمنده دیر گفتی دیگه کپی شد به چاپ هم رسید :دی

پاسخ :

بچه پر رو (((: 
Lady cyan ※※
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۱:۲۳
:)))))))))))
چه باحاله

پاسخ :

مچکرم :)))
گل پسر
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۱:۲۴
همون دختر فامیلتون بوداااااااا که شبیه به فرد مورد نظر در خوابی که دیدی بود ننه جون اونو پسند کرده :دی
خخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

ها خود خودشه :دی 

خخخخخخ

بچه تو نباید از این حرفا بزنی چشم و گوشت وا میشه :دی 
بای پولار
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۱:۲۶
چه حرف گوش کن و سر به زیر!
بهت نمی آد :))))

پاسخ :

قیافه ام غلط اندازه :)))
گل پسر
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۱:۲۷
خودتی اونی که گفتی :دی
به من چه ننه جون میگه :دی

پاسخ :

تو گوشاتو بگیر نشنوی :دی 

والا... 
گل پسر
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۱:۳۱
برو بخواب :دی

پاسخ :

باشه بهش می گم :))
گم نام
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۱:۳۴
چه نجیب:)

پاسخ :

والا...:)))
اَسی ...
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۱:۵۱
این عااالی بود :)))
آفرین

پاسخ :

مچکرم :)))
آقاگل ‌‌‌‌
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۱:۵۱
چه سنتی وار عمل کرده شاعر! :)))

پاسخ :

شاعر به سنت ها خیلی معتقده :دی 
من :)
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۲:۰۱
بعد که پسندیدن , اون موقع سر این حرفا بمونید . الان که همه بلدن بگن اینو :D

پاسخ :

تا اخر سر حرفم می مونم ، می تونم تضمین هم بدم :دی 
آبان دخت ...
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۲:۰۷
:)))))))))))))))
حالا اگه نن جون کبری دختر نعمت خانوم رو پسندید که قیافش زشته و یه خال گنده هم کنار دماغش داره و چشاش چپکیه ... بازم هر چه را نن جون پسندد؟؟؟؟ :دی

پاسخ :

ننه جون ، یکی رو پیدا می کنه که مثل پنجه آفتاب باشه ، مشخصاتش رو بهش گفتم :دی 
خانم جیم
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۲:۱۷
اوووو.. چه حرف گوش کن :))
نمیومد بهتون :دی

پاسخ :

از بس پسر ،سر به زیر و باحیایی هستم :دی 
ماهی گلی
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۲:۱۷
قبلا سروده شده این:پی

پاسخ :

یادم نمیاد قبلا سروده باشم ؟!؟!؟! 

کی سروده ؟! 
نگار :)
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۲:۴۲
چه بامزه بود :)))

پاسخ :

بامزدگی از خودمونه :دی 
خانم جیم
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۲:۵۱
هر وقت ننه جون پیدا کردن ( همون پنجه ی آفتاب رو میگم :دی) به ما هم اعلام کنین.. یه عروسی همه ی بچه‌های وبلاگستان دعوت بشیم :)))

پاسخ :

باشه خیالتون راحت ، خبرتون می کنم :)))
مژگان
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۴:۵۵
سلام...
اومدیم اون پسند نکرد خخخخخ...
خبری شد دیگه شما همه رو یادتون میره اینجا هم تعطیل میشه...

پاسخ :

سلام 

پسند نکردن ننه یکی دیگه رو پیدا میکنه :دی 

نه بابا ، یادم نمیره خیالتون راحت. 
ماهی گلی
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۶:۲۱
البته دقیقا این نبود!میگف که:
یکی لیلی یکی لیلون پسندد
یکی بور و یکی سبزه پسندد
من از بین هزاران حور زیبا
پسندم انکه را نن جان پسندد:)

پاسخ :

این که شما نوشتی رو من تا حالا نشنیده بودم در کل قافیه اش غلطه و شعریت زیر سواله:)) بعله !
میم شین
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۷:۵۷
ای جان :)

پاسخ :

((:
yasna sadat
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۸:۲۵
خخخ
امیدوارم نن جان خوش سلیقه باشه فقط

پاسخ :

هستن :))
مژگان
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۹:۴۵
سلام...
آقو صدا چطوری باید بفرستم؟
ببخشیدا ولی فکر کنم بلد نیستم خخخخ
باید آپلود کنم؟

پاسخ :

سلام عامو :) 

آپلود تو یه سایت مثل پیکوفایل :)
بق بقو
۲۹ تیر ۹۵ , ۲۰:۳۵
خب من از همین الان تبریک میگم :))
مبارکا باشه ..
ان شاءالله به پای هم پیر بشید :)

پاسخ :

(((((: 

مچکرم :دی 

برای شما هم همچنین :)
گم نام
۲۹ تیر ۹۵ , ۲۱:۵۰
یه سوال
اگه قراره ننه جون،ننجون خونده بشه.چرا همون ننجون نوشته نشده؟:)

پاسخ :

به خاطر قشنگی ننه جون :دی 
آبان دخت ...
۳۰ تیر ۹۵ , ۰۱:۱۴
همممم عجببببببببببب!!!
پس لطفا عروسیتون ما رو دعوت کنین...که هم پنجه ی آفتابو ببینیم هم سلامی به نن جون عرض کنیم و بگیم دستی هم بر سر ما بکشه :دی

پاسخ :

برای دیدن پنجه آفتاب باید عینک آفتابی بزنید :))
به ننه جون می سپرم یه شوهر خوب هم برا شوما گیر بیاره :دی 
سعید
۳۰ تیر ۹۵ , ۰۱:۴۷
کپی کردم رفففففت!!!

دیر گفتی خب!!!
همیشه اولش بگو!!!

:)

پاسخ :

خیلی بی مزه ای :))
فکروذکر
۳۰ تیر ۹۵ , ۰۶:۰۵
با کبوتر فقط از طوس بگو...

با من از بورس نه، از "بوس" بگو..
..
سلام.. کلاً وب جالبی دارید.. خوشم آمد..سپاس

پاسخ :

:))
Madame Turquoise
۳۰ تیر ۹۵ , ۰۹:۲۶
:)

پاسخ :

(: 
Madame Turquoise
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۳:۴۵
بی ادب چی میگی اصن :0
میام میزنمتا :دی

پاسخ :

حالتون خوبه ؟! :)))
ramin pazoki
۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۵۷
زیبا بود

پاسخ :

ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan