مریم حیدرزاده

کاری به سبک شعریش ندارم و حتی کاری به تفکراتش و حتی تر کاری به شعراش ندارم که اصلا با ذائقه ی

 من و خیلی ها جور نیست ، فقط این را می دونم که خدا اگه از نعمت بینایی محرومش کرده در عوض یه صدای 

فوق العاده کاریزماتیک و تاثیر گذار بهش داده، همیشه فکر می کردم اگه داستان شهرزاد قصه راست باشه

حتما شهرزاد صدای جذابی داشته که اون پادشاه خبیث و تا هزار شب گذاشته تو خماری داستان هاش :دی

به نظرم صداش شبیه مریم حیدرزاده بوده ، خیلی صداش رمانتیکه لامصب، چند تا از دکلمه هاشو گوش دادم 

از بس غم داشت صدا و ترانه هاش نتونستم بیشتر گوش بدم. اینی که لینکشو میذارم یکی از معروف ترین

 دکلمه هاشه که تو مصاحبه اش گفته بود جز محبوب ترین سرودهاشه !

دریافت
حجم: 1.35 مگابایت



۱۶:۳۲
آقاگل ‌‌‌‌
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۶:۴۸
این حرفت رو من در مورد فروغ هم میزنم حتی.
فارق از شعرهاشون خیلی صدای خوب و شنیدنیی دارند.

پاسخ :

صدای فروغ رو نشنیدم، صدای ضبط شده اش هست ؟!
. زیزیگلو
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۶:۵۲
چه عشقی...چه غمی توی صداشه...
صداش قشنگه ولی شبیه صدای یه نفره که ازش خوشم نمیاد
دکلمه ش فکق العاده بود...

انقدر قشنگ واسش خونده بود که کاش من جای پسره بودم :|

پاسخ :

خخخخخخخ

اتفاقا صداش منو یاد کسی میندازه که خوشم میومد از طرف :دی 

معشوق تخیلیه واقعی نیست :))

والا...
اَسی ...
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۶:۵۵
آقا لو رفتین!! اون صدای کاریزماتیک که میگفتین نمیتونین از گوش کردنش دست بردارین همین دکلمه بود :دی

پاسخ :

خخخخخخخ

نه این نبود ، اینقدر حواسم هست خودمو لو ندم :دی 

والا... 
آبان دخت ...
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۶:۵۶
من دکلمه های حیدرزاده رو دوست دارم...البته نه همشو...یا همه جاشو...یه سری بیتاش خیلی قشنگه...

:)

پاسخ :

چند تاش قشنگه اونم بخاطر صداشه قطعا نه شعراش!!!
. زیزیگلو
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۶:۵۸
کی؟

پاسخ :

یه نفر که شما نمی شناسی ((: 
میم شین
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۷:۰۰
فوق العاده دوست داشتنی بود.
تا حالا صداشو نشنیده بودم. اما بعضی از شعراشو خوندم.

مرسی:)

پاسخ :

خیلی ها صداشو نشنیدن من بار اول سال 92 اتفاقی شنیدم یکی از دکلمه هاشو :)
. زیزیگلو
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۷:۰۷
خب بگین باهاش آشنا شم!
اون دکلمه ی خنده دارم میخوام گوش کنم :|
مگه نه اسی؟!

پاسخ :

اون نمیخواد با شما آشنا شه:)))) 
کدوم دکلمه خنده دار؟!
اَسی ...
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۷:۱۱
نه اتفاقا!! خودتون و لو دادین بدجور :))))
شکی درش نیست :دی

پاسخ :

اگه فکر می کنید با این کامنتا می تونید از زیر زبون من بکشید بیرون باید بگم یو ها ها ها ها نمی تونید ((:

والا...
b lue
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۷:۳۵
راستش من خوشم نیومد!

پاسخ :

سلیقگیه دیگه هرکس از یه مدل دکلمه ای خوشش میاد:)
خانم جیم
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۷:۳۷
آره واقعا.. صداش خیلی خوب بود :)
اینکه انقد به صداها دقت میکنین خیلی خوبه :))

پاسخ :

دقت خاصی نیست هر چی برسه گوش میدم خوشمون اومد معرفی می کنیم :)))
خانم جیم
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۷:۴۱
چرا دیگه.. اون دوتا دکلمه ای که باهاش همه رو کنجکاو کردین یادتون نیست؟! :))
کلا یه جا گفته بود آقایون خیلی تحت تاثیر صدان :دی

پاسخ :

اشتباهه خانم ها بیشتر تحت تاثیر صدا هستن:))
بیست و دو
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۸:۰۵
تفکراتش چیه؟

پاسخ :

نمی دونم در موردش تحقیق کنید :))
ماهی گلی
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۸:۵۲
عخییییی ...
صدا خیلی مهمه
قشنگ بود

پاسخ :

:))))


آبان دخت ...
۲۸ تیر ۹۵ , ۲۱:۳۲
اوهوم :)

یه دکلمه شو دارم...یه جاش قشنگه

گاهی وقتا اونقَدر حال و هوام ابری میشه...که قدِ اشکای من از رود کارون نمیاد...

پاسخ :

منم اوهوم :دی 
بیست و دو
۲۸ تیر ۹۵ , ۲۲:۰۷
شما که یه چیزو مینویسی پس پاسخ بدید .
نه که منو ارجاع بدین به گوگل

پاسخ :

یه چیزی هست به اسم هرمنوتیک (اساس هرمنو تیک بر این مفهومه که ، هرکس فهم خودشو از قضایا داره) 
حتی اگه من بیام توضیح بدم فهم خودمو براتون ،که ممکنه درست نباشه پس بهتره خودتون در موردش بخونید:دی 
حوصله اینکه یه چیزی در موردش بگم یکی (مثل 22 فوریه )مچمو بگیره رو هم ندارم پس ارجاعتون میدم به تحقیق میدانی :))))

جواب از این باحال تر میخواین ؟!
بیست و دو
۲۸ تیر ۹۵ , ۲۲:۲۵
شما وقتی از تفکرات مینویسی یعنی چیزی که هست و عیانه نه چیزی که ازش فهم کردین
پس شما اون تفکر رو میگی اونوقت من تصمیم میگیرم تفکرشو بد بدونم یا نه
اما اینکه یه چیزیو مینویسید و بعد پاسخ منو نمیدین و منو ارجاع میدین این درست نیست
چون من دارم از شمایی که چیزیو نوشتی میپرسم اینکه نوشتی و مسئولشی رو باز کن چون من نمیدونم و بنا بود تحقیق کنم از شما نمیپرسیدم،

پاسخ :

باشه حالا بیشتر از این دچادر عذاب وجدانم نکنید میگم:))))

تفکرات و عملکرد سیاسی اجتماعیش رو نمی پسندم !!!!

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل :)
من :)
۲۸ تیر ۹۵ , ۲۲:۲۸
من خیلی دوست دارم اینو :)
تازه یعالمه هم از نزدیک دیدمش :)
ولی تازگیا سبک کاراش اینجوری شده که
اون شعر خوشگل ها و ناب و بهترین سروده هاش رو میده خواننده های دیگه میخونن
بعد برای دکلمه هایی ک خودش میخونه اینققققدررر شعرششش خسته کننده و بوسه ک آدم بلافاصله مجبور میشه بره بعدی :))
جالب تر اینه ک خودشونم موافقن با من :D

پاسخ :

یعنی از نزیک نزدیک ؟! امضام ازش گرفتین :دی 

شعر خوشگلا :)))) 

همه ی دکلمه هاش قشنگ نیست :|
بیست و دو
۲۸ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۵
من خوب نمیدونم و دارم میگم یعنی تفکرات و عملکرد سیاسیش مگه چیه؟!
اصلاح طلبه؟!

پاسخ :

اصلاح طلب و اصولگراش رو نمی دونم دقیقا فقط می دونم مواضع سیاسیش رو نمی پسندم 
مصاحبه با بی بی سی و... 
مژگان
۲۸ تیر ۹۵ , ۲۳:۰۵
سلام...
من همیشه مریمو دوست داشتمو دارمو خواهم داشت...
ی روزی همه ی شعراشو تک ب تک حفظ بودم و همه ی کتاباشو صداهاشم دارم...
و خیلی باهاش زندگی کردم...
و تعریف از خودم نباشه ی زمانی دکلمه میخوندم همه میگفتند چقدر صدات شبیه مریمه...[آیکون ذوق]
ولی خب مریم ی چیز دیگه بود...
امیدوارم هرجا ک هست همیشه دلش آروم باشه...

پاسخ :

خوشحال میشم یه دکلمه از خودتون بدید ما بشنویم:))
مژگان
۲۸ تیر ۹۵ , ۲۳:۱۹
سلام...
خب جوون تر بودم صدام قشنگ تر بود خخخخخ...
باشه مال زمان جوان تریمو پیدا میکنم می فرستم فقط پخش نشه خخخخخخخخخ

پاسخ :

باشه خیالتون راحت:)
بای پولار
۲۹ تیر ۹۵ , ۰۹:۱۷
آره صداش خیلی خوبه. درست برعکس شعراش.

راستی یه چندتا پست از تفکرات و عملکرد سیاسی خودت هم بذار ما هم همون طور که حیدرزاده رو نقد میکنی موضعمون نسبت بهت مشخص بشه!

پاسخ :

عاقا من هیچ تفکر و عملکرد سیاسی ندارم :)))))) 

خانم 22 فوریه بیا شر برامون درست کردی :دی 

والا... 
گم نام
۲۹ تیر ۹۵ , ۰۹:۳۵
کلا یدونه کلیپ ازش گوش کردم اونم باهاش حال نکردمو نصفه گوش دادم.

پاسخ :

این که لینکشو گذاشتمو گوش دادی ؟!
گم نام
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۰:۳۲
نه خوشم نمیاد که بخوام دانلودش کنم
البته با عرض معذرت از خدمت شما:)

پاسخ :

نشنیده قضاوت نکن عموجون :دی 
گم نام
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۰:۳۷
چون شما گفتید چشم دانلودش میکنم.

پاسخ :

چشمت بی بلا :))
من :)
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۲:۰۳
من از هیچکی امضا نمیگیرم
همه از من امضا میگیرن :D

پاسخ :

یعنی اینقدر شما معروفی ما خبر نداشتیم :دی 
گل پسر
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۲:۲۴
:l

پاسخ :

(: 
من :)
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۱۶
:D

پاسخ :

:|
من :)
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۲۱
غرورم له میشه اگه برم بگم یه امضا میدی :|
حالا فک میکنه کی هستتتتتتتتتتت
:| :/
اگه دوست داره خودش باید بیاد بگه امضا میخوای :)) بعد من بگم نه :D

پاسخ :

اینم حرفیه ،اصن وظیفه آدمای مشهوره اینه خودشون نگفته امضا بدن :)))

والا...
من :)
۲۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۲۶
:))

پاسخ :

(:
Madame Turquoise
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۰
بابا بزرگ با من در نیوفت من زبونم سه گزه
:0
یهو دیدی دکلمه ضد انقلابی و شورشی بر علیه ات ویس کردم :دی

پاسخ :

یعنی مثل زبون افعی ؟! :دی 
عموجون من شما نوگلان دبستانی رو مثل برادرزاده های خودم می بینم :))
Madame Turquoise
۳۰ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۳
:0
اوهوی بابا بزرگ نو گل دبستانی عمه مبارکته :0
من 950 روز دیگه میرم دانشگاه :0
کاری نکن حالتو بگیرم اصن :0
:0
شورش میکنم به مولا :0
:دی

پاسخ :

چند صد روز دیگه ؟! (((((((((((: 

خخخخخخخخخ

شورش نکن شیرینش کن :دی
ghazaleh
۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۱:۱۴
یه موقع خیلی مریم حیدرزاده میخوندم
اون زمونا دوسش داشتم

هویجوری 92 عالی بوووودا یعنی عااالی خفن ^_^

پاسخ :

دکلمه هاش بهتره :) 

+ مچکرم ((: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan