شهری زیر آب

و باز بعضی وقت ها آرزو می کنم که ای کاش یک شهر مخفی زیر دریا وجود داشت که هر وقت از دست زمین و 

مردمش خسته شدم یه چند وقتی به اونجا مهاجرت می کردم و دور از هیاهوی این دنیا زندگی می کردم ...


۱۶:۱۸
رگـ ـها
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۰
شبیه پروفایل بلاگ منه :(

پاسخ :

نخیر پروفایل شما شبیه این عکسه :دی 

والا...
Mr. Moradi
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۰
حیف که نیست :/
تصویر خیلی قشنگه :))

پاسخ :

هعی...

و شهری در آسمان !!!
من :)
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۱
تکلیفتون معلوم نیستاا
یبار میخواین شاه شین
یبار میخواین برین شهر زیر دریا
:D
خدا دقیقا رو کدوم آرزوتون تمرکز کنه ؟؟ :))

پاسخ :

شما چیکار به آرزوی من دارین شما رو آرزوی خودت تمرکز کن :)))) 

والا... 
بق بقو
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۴
میخواستم بگم یه شهر تو آسمونم خیلی خوبه(دیدم تو پاسخ کامنت گفتید)...
تو ابرای پنبه ای سفید ^_^ ..خیلی عالیه
واقعاً این شهرا لازمه ...

پاسخ :

آخ...دلم خواست :///

از اونا که باید آدم از لوبیا سحر آمیز بالا بره تا بهش برسه :)))

باید یه آرمان شهر بسازم این طوری فایده نداره :دی

والا...
دچــ ــــار
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۵
شاید باشه خب!
گشتی؟

پاسخ :

یه جا دیدم نوشته : 
گشتم نبود نگرد نیست ، پس منم منصرف شدم نگشتم دیگه :))))) 

والا... 
Lady cyan ※※
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۷
عکس چه قدر قشنگه :)

پاسخ :

دست سازندش طلا :دی
سرباز جامانده
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۳۰
منم این مورد رو میپسندم:-)

پاسخ :

شهر زیر آب یا تو آسمون ؟!
(^_^)hafez (^_^)
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۳۱
کاش

پاسخ :

کاش می شد کاش را می کاشتم 
تا هرانچه سبز میکرد بر میداشتم :) 
yasna sadat
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۳۴
ولی نیست...

پاسخ :

اصفهون رو خوب گشتین شما ؟!
سرباز جامانده
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۴۲
زیر آب.

پاسخ :

((:
. عارفه .
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۵۸
عه رگها ست :)

پاسخ :

عه شمام که اینو منسوب کردی به رگها :|||
عاشق بارون ...
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۵۹
اومدم بگم روی ابرها که دیدم گفتن و گفتید! :))))

پاسخ :

دیر رسیدین ان شالله دفعه دیگه :دی 

والا... 
عاشق بارون ...
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۷:۰۶
قصر من این شکلیه مثلاً! :دی
http://s7.picofile.com/file/8256331450/castle_in_the_clouds_by_extreme_girl.jpg

پاسخ :

آخ آخ عجب چیزیه :)))))

قصد فروش داشتید من مشتری دست به نقدی هستم :)))

والا...
من :)
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۷:۰۹
من دلم به حال خدا میسوزه :))

پاسخ :

چرا ؟! 
montazer 313
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۷:۱۱
چقدرقشنگ بودم...اگه بودخیلی خوب بود

پاسخ :

قشنگ بودید :| یا بود ؟! ((: 
مستر نیمــا
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۷:۳۷
اگه باشه از شهر روی زمین بدتر میشه!!!

مگه این که آبشش داشته باشی هر جا بخوای بری

پاسخ :

تو با خودت کپسول اکسیجن بیار البته اگه راهت دادن :دی 

والا... 
محمد حسین
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۹:۳۷
فقط یه کم بده اگه خیس بشی
اگه سر پوشیده باشه یا یه شیشه ای چیزی بزارن روش عالی میشه :)
وبلاگ خوبی دارید
موفق باشید

پاسخ :

سلام همنام :)

شهر زیر دریا یه شهر شگفت انگیزه هم هوا داره و هم کسی توش خیس نمیشه :) 

قربانت سلام برسون :دی 
montazer 313
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۹:۴۸
قشنگ بود..اشتباه تایپی بود

پاسخ :

خخخخ
حدس زدم :)
اَسی ...
۲۹ خرداد ۹۵ , ۲۰:۲۲
عاالیه!!
آرامش...
سکوت مطلق ^_^

پاسخ :

خیلی هم آروم نیستا بالاخره اونجام شهره :)))

والا...
من :)
۲۹ خرداد ۹۵ , ۲۰:۴۴
چون که هر روز شما ی آرزو دارین ، ب کدوم توجه کنه
:))
شاید فردا خواستین تو ی شهر ژله ای زندگی کنین :|

پاسخ :

خب شمام هر روز یه آرزو کنید اگه من اومدم گیر بدم به آرزوتون :دی 

ژله ای به درد نمیخوره همش می لرزه :دی 
خاتون قصه های من
۲۹ خرداد ۹۵ , ۲۱:۱۹
قوه تخیل خلاقی دارین ^-^

پاسخ :

لطف دارین :))))
من :)
۲۹ خرداد ۹۵ , ۲۲:۵۴
خب آرزو های زیاد شما باعث میشه دیر نوبت به آرزوهای ما برسه
رعایت کنید لطفا :|

پاسخ :

:||||

من چیکاره بیدم ؟!(با لهجه برره ای بخونید) 
.....
۳۰ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
شهری زیر آی مثل زیراب :دی

چه عکس جالبی

پاسخ :

یه چیزی تو همین مایه ها منتها واقعا زیراب نه اسما :دی 
سعید
۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۰:۰۹
بیا ببرمت ی شهری ک از زندگیت سیر شی!!!

جوری ک قایقه رو سه سوت بسازی دررر ررری!!!

(والا! زیاد توش نبودی! هنوز جا داره!)

:)))

پاسخ :

تو به چیز اعتقاد داری ؟!
سعید
۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۰:۱۲
گفتی آرمان شهر یاد آرمان شهر مهندس الوندی اوفتادم!(آرشا)

طرحشو ازش بگیر اجراییش کن! پوووول توووشه!
اونموقع برو پادشاهیتو بساز رو ابرها! یا زیر دریا ها!!!

حالا کدوم دریا رو میپسندید؟ بریم مذاکره براش!!!
:)))

پاسخ :

زبان روزه نذار غیبت کنم بگذریم :))) 
من :)
۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۰:۳۶
:))

پاسخ :

((:
سعید
۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۳:۴۴
نع!
من به هیچ چیز اعتقاد ندارم!!!

ولی اگه شما اعتقاد نداری من تضمینی معتقدت میکنم!!!

پاسخ :

حیف که خانواده از اینجا رد میشه و دهن من بستس!!! حیف :)))
سعید
۰۱ تیر ۹۵ , ۱۷:۰۷
من:
:))))

پاسخ :

((: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan